Dekarbonizacia - cistenie MOTORA

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

PeterMI_SK

Dekarbonizacia - cistenie MOTORA

Příspěvek od PeterMI_SK »

pozdravujem vsetky priaznivcov NEXII a inych DAEWOO modelov.......chcel by som sa pochvalit s jednou vecickou. Tak idem k veci, dopocul som sa o dekarbonizacii motorov (nie sracky do oleja - ma to len taky blby nazov) jedna sa o bezdemontazove cistenie sacieho (vr. skrtiacej klapky) spalovacieho a vyfukoveho systemu pomocou specialnej chemie, ktoru motor spaluje zo specialneho davkovacieho pristroja......usadeniny - karbony su pomocou chemicko-technickej reakcie premenene do plynnej formy a bezpecne opustaju motor cez vyfuk.......Tak som sa o to zacal zaujimat a spoznal som par ludi, ktori uz tento proces absolvovali......vsetci boli nadseni vysledkami tak som to chcel skusit aj ja..........absolvoval som tento proces na mojej NEXII a bol som viac ako milo prekvapeny. Motor obzil, lepsie sa toci do otacok, znizila sa mi spotreba a co ma zarazilo najviac, bolo to ze predtym som mal absolutne nefunkcny katalyzator a teraz funguje.............takze mam svoje skusenosti a zakupil som si tento pristroj a teraz ponukam tuto sluzbu aj inym...........otazky pripadne nejake fotografie, videa a taktiez info ohladom ceny mozem zaslat.
Reklama
 

Kiko
Příspěvky: 110
Registrován: pát bře 25, 2005 15:08
Bydliště: Bratislava

na to sme čakali

Příspěvek od Kiko »

Navahaj a hoď všetky informácie čo maš na server...hlavne-linky, fotky cenu a pod.
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

to som zabudol ... takze asi najviac toho je napisane na: http://www.iob.cz/bgcare_dekarbonizace.htm
alebo: na http://www.autosaby.sk/
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

PeterMI_SK píše:to som zabudol ... takze asi najviac toho je napisane na: http://www.iob.cz/bgcare_dekarbonizace.htm
alebo: na http://www.autosaby.sk/
a co sa ceny tyka:
- vstrekovaci system benzinoveho motora: 1800,-Sk
- sanie, spalovaci priestor, vyfuk benzinového motra: 3.300,-Sk
- kompletne cistenie benzinoveho motora: 4500,-Sk

- vstrekovaci system naftoveho motora: 1700,-Sk
- system vzduchoveho sania, spalovaci, vyfukovy + EGR: 4500,-Sk
- kompletne cistenie naftoveho motora: 5500,-Sk

Pri dieslovych motoroch sa po dekarbonizacii odporuca menit olej.
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

mam pocit ze to je to samy co toto - www.xeramic.cz :roll:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tak na tom xeramicu je nejsrandovnější ta hláška že vysoce geniální materiál vyvinutý pro lety do vesmíru je ideální pro dvoudobé motory :lol: :lol: :lol: Tak jestli mají američani v raketoplánech dvoutakty, tak se nedivím, že jim to padá :lol: :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Nejsem si jistý, jestli se jedná o Xeramix, nebo něco podobného. Na tomto místě bych ale opět a znovu (pokud to tu už bylo, tak se omlouvám), zmínil dnes již legendární článek Jiřího Čecha, který najdete např. http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm zde.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Já tomu nevěřím.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Habron píše:Nejsem si jistý, jestli se jedná o Xeramix, nebo něco podobného. Na tomto místě bych ale opět a znovu (pokud to tu už bylo, tak se omlouvám), zmínil dnes již legendární článek Jiřího Čecha, který najdete např. http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm zde.
Pěškný dobrý večer :D Pod mrakem plus 2 :cry:
Dával jsem to sem na Univerzální modifikátor 29,11,05. Ale to vůbec nevadí takovéto odkazy by měly být někde aby byly stále na očích!!!
Myslím,že když by to na něco bylo tak by to bylo i doporučení výrobce.
Ale když si někdo ten odkaz dobře přečte tak je tam i uvedeno jak a jak často to použít!!!
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Mne na tom vždy príde podozrivé, že je to určené proti VŠETKÉMU (zlému) do VŠETKÝCH druhov motora... :lol:
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

peter NR píše:Mne na tom vždy príde podozrivé, že je to určené proti VŠETKÉMU (zlému) do VŠETKÝCH druhov motora... :lol:
Včetně elektromotorů a proudových motorů :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 98
Registrován: pát led 21, 2005 08:03
Bydliště: SK-Bratislava

Příspěvek od Reverend »

Ja mam pocit ako pri podradnej forme reklamy - teda že predávajúci sa tvári ako veľmi spokojný zákazník. -P
Inak tá dekarbonizácia je stará vec a asi je "potrebné" osviežiť ludom pamäť. :? Ked to tak zoberiem tak motor už musí byt nesmrtelný min po dobu životnosti auta, lebo kadejaké sračky do oleja, do chladiča, do vstrekov a ešte kade-kde mu prinavrátia stratenú kondíciu :lol:
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Reverend píše:Ja mam pocit ako pri podradnej forme reklamy - teda že predávajúci sa tvári ako veľmi spokojný zákazník. -P
Inak tá dekarbonizácia je stará vec a asi je "potrebné" osviežiť ludom pamäť. :? Ked to tak zoberiem tak motor už musí byt nesmrtelný min po dobu životnosti auta, lebo kadejaké sračky do oleja, do chladiča, do vstrekov a ešte kade-kde mu prinavrátia stratenú kondíciu :lol:
A vzhledem k tomu, že Petrm tady někde psal, že motor nexie, by měl při správné údržbě, tj. pravidelně měnit vše, co výrobce předepisuje, bez problému vydržet 300 000 km, tak nevidím důvod, proč ho nějak oživovat někde v polovině životnosti.
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Pěkný podzimní den :D Jak jsem psal +3 :cry:
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! :lol: Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka ;)
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku! :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Nebo se do chladiče dávala hořčice, aby netekl, a to pak auto vonělo, jak stánek s párkama :-)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“