Dekarbonizacia - cistenie MOTORA
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Dekarbonizacia - cistenie MOTORA
pozdravujem vsetky priaznivcov NEXII a inych DAEWOO modelov.......chcel by som sa pochvalit s jednou vecickou. Tak idem k veci, dopocul som sa o dekarbonizacii motorov (nie sracky do oleja - ma to len taky blby nazov) jedna sa o bezdemontazove cistenie sacieho (vr. skrtiacej klapky) spalovacieho a vyfukoveho systemu pomocou specialnej chemie, ktoru motor spaluje zo specialneho davkovacieho pristroja......usadeniny - karbony su pomocou chemicko-technickej reakcie premenene do plynnej formy a bezpecne opustaju motor cez vyfuk.......Tak som sa o to zacal zaujimat a spoznal som par ludi, ktori uz tento proces absolvovali......vsetci boli nadseni vysledkami tak som to chcel skusit aj ja..........absolvoval som tento proces na mojej NEXII a bol som viac ako milo prekvapeny. Motor obzil, lepsie sa toci do otacok, znizila sa mi spotreba a co ma zarazilo najviac, bolo to ze predtym som mal absolutne nefunkcny katalyzator a teraz funguje.............takze mam svoje skusenosti a zakupil som si tento pristroj a teraz ponukam tuto sluzbu aj inym...........otazky pripadne nejake fotografie, videa a taktiez info ohladom ceny mozem zaslat.
- Reklama
na to sme čakali
Navahaj a hoď všetky informácie čo maš na server...hlavne-linky, fotky cenu a pod.
to som zabudol ... takze asi najviac toho je napisane na: http://www.iob.cz/bgcare_dekarbonizace.htm
alebo: na http://www.autosaby.sk/
alebo: na http://www.autosaby.sk/
a co sa ceny tyka:PeterMI_SK píše:to som zabudol ... takze asi najviac toho je napisane na: http://www.iob.cz/bgcare_dekarbonizace.htm
alebo: na http://www.autosaby.sk/
- vstrekovaci system benzinoveho motora: 1800,-Sk
- sanie, spalovaci priestor, vyfuk benzinového motra: 3.300,-Sk
- kompletne cistenie benzinoveho motora: 4500,-Sk
- vstrekovaci system naftoveho motora: 1700,-Sk
- system vzduchoveho sania, spalovaci, vyfukovy + EGR: 4500,-Sk
- kompletne cistenie naftoveho motora: 5500,-Sk
Pri dieslovych motoroch sa po dekarbonizacii odporuca menit olej.
mam pocit ze to je to samy co toto - www.xeramic.cz
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak na tom xeramicu je nejsrandovnější ta hláška že vysoce geniální materiál vyvinutý pro lety do vesmíru je ideální pro dvoudobé motory Tak jestli mají američani v raketoplánech dvoutakty, tak se nedivím, že jim to padá
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Nejsem si jistý, jestli se jedná o Xeramix, nebo něco podobného. Na tomto místě bych ale opět a znovu (pokud to tu už bylo, tak se omlouvám), zmínil dnes již legendární článek Jiřího Čecha, který najdete např. http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm zde.
Pěškný dobrý večer Pod mrakem plus 2Habron píše:Nejsem si jistý, jestli se jedná o Xeramix, nebo něco podobného. Na tomto místě bych ale opět a znovu (pokud to tu už bylo, tak se omlouvám), zmínil dnes již legendární článek Jiřího Čecha, který najdete např. http://www.diopan.cz/citroenbx/tipy_rad ... _maziv.htm zde.
Dával jsem to sem na Univerzální modifikátor 29,11,05. Ale to vůbec nevadí takovéto odkazy by měly být někde aby byly stále na očích!!!
Myslím,že když by to na něco bylo tak by to bylo i doporučení výrobce.
Ale když si někdo ten odkaz dobře přečte tak je tam i uvedeno jak a jak často to použít!!!
Ať nám jezdí a nezlobí
Ja mam pocit ako pri podradnej forme reklamy - teda že predávajúci sa tvári ako veľmi spokojný zákazník.
Inak tá dekarbonizácia je stará vec a asi je "potrebné" osviežiť ludom pamäť. Ked to tak zoberiem tak motor už musí byt nesmrtelný min po dobu životnosti auta, lebo kadejaké sračky do oleja, do chladiča, do vstrekov a ešte kade-kde mu prinavrátia stratenú kondíciu
Inak tá dekarbonizácia je stará vec a asi je "potrebné" osviežiť ludom pamäť. Ked to tak zoberiem tak motor už musí byt nesmrtelný min po dobu životnosti auta, lebo kadejaké sračky do oleja, do chladiča, do vstrekov a ešte kade-kde mu prinavrátia stratenú kondíciu
A vzhledem k tomu, že Petrm tady někde psal, že motor nexie, by měl při správné údržbě, tj. pravidelně měnit vše, co výrobce předepisuje, bez problému vydržet 300 000 km, tak nevidím důvod, proč ho nějak oživovat někde v polovině životnosti.Reverend píše:Ja mam pocit ako pri podradnej forme reklamy - teda že predávajúci sa tvári ako veľmi spokojný zákazník.
Inak tá dekarbonizácia je stará vec a asi je "potrebné" osviežiť ludom pamäť. Ked to tak zoberiem tak motor už musí byt nesmrtelný min po dobu životnosti auta, lebo kadejaké sračky do oleja, do chladiča, do vstrekov a ešte kade-kde mu prinavrátia stratenú kondíciu
Pěkný podzimní den Jak jsem psal +3
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí