Stránka 1 z 1
Vymena klinoveho remena
Napsal: ned pro 04, 2005 12:39
od igor.ma
Uz 10000 km prekracujem vymenu klinaku, (ja som ho tak kupil) tak by som sa chcel informovat, ako sa to robi. Co mam povolit a tak. Klimu nemam.
Napsal: ned pro 04, 2005 14:25
od Blue Lanos
ja som navstivil servis
inak ked ti na 16V ten remen prdne.... nechcem ani pomysliet
Napsal: ned pro 04, 2005 14:42
od igor.ma
Za 1. nemam 16V ale len 8V a za 2. myslim, ze si asi myslel rozvodak a nie klinak, ten ked prdne, nemalo by sa stat nic tragicke, len prestane dobijat a zacne sa varit
Napsal: ned pro 04, 2005 16:10
od mrk
kedy sa ma vymienat ?
Napsal: ned pro 04, 2005 16:55
od peter NR
to by ma tiež zaujímalo, ani som nevedel, že to má predpísaný interval...
Napsal: ned pro 04, 2005 17:25
od Blue Lanos
igor.ma píše:Za 1. nemam 16V ale len 8V a za 2. myslim, ze si asi myslel rozvodak a nie klinak, ten ked prdne, nemalo by sa stat nic tragicke, len prestane dobijat a zacne sa varit
1) Ano, ospravedlnujem sa myslel som samozrejme rozvodak
aj mi bolo divnô, ze si ho chces sam vymienat
klinak ani netusim ci ma interval
2) Nevedel som, ze nemas 16V podla podpisu som si myslel, ze mas tu polsku verziu 1,5 16V lebo 1,5 SX u nas ani neboli v rokoch 97-00 povacsine len SX bolo 1,6l 16V...
3) si zaregistrovany na lanosclube??
Napsal: ned pro 04, 2005 18:20
od igor.ma
Mam 1.5 SX 12/97, je to ovsem dovoz z Nemecka, ten interval som vycital z nemeckeho manualu, ma byt kazdych 60000 km, ja mam uz 128000 km a ked som ho kupoval, mal 125000, no neverim, ze ho v Nemecku pri 120000 vymenili. Inac, nevyzera zle, len po nastartovani teraz v zime na zaciatku trochu pisti, dufam, ze je to on. Na lanosklube nie som zaregistrovany, ale budem sa musiet. Az budem mat cas, nieco nafotim a zverejnim.
Napsal: ned pro 04, 2005 18:28
od Blue Lanos
tak preto to SX
Ja som sa bol kukat v garazi a bol meneny pri 6OOOOkm takze radsej vymen.
Potom vypln registraciu a posli foto aby sme lepsie vedeli co mame za vybavy a motory
Napsal: ned pro 04, 2005 18:37
od igor.ma
Inac vsimol som si dost velke rozdiely medzi slovenskym a nemeckym manualom: Tak napr.
1. V slovenskom sa ma menit olej kazdych 10000 km, ak je zatazene, tak kazdych 5000 km. V nemeckom je interval len 15000 km.
2. V slovenskom sa pouziva brzdovka DOT3, pripadne DOT4, v nemeckom len DOT4.
A toho je tam viacej. Napr. servisne intervaly.
Co vy na to?
Napsal: ned pro 04, 2005 18:43
od peter NR
už som sa s tým stretol... servisáci to vysvetlovali tým, že manuál sa musí riadiť určitými predpismi, čo sa týka rôznych štátov a tak...
takže to nebude tým, že nemecký lanos je iný (aj keď nejaké rozdiely asi budú) je to len otázka papierov
Napsal: ned pro 04, 2005 19:27
od Blue Lanos
...a nasi sevisaci budu urcite spokojnejsi lebo tam budes chodit castejsie a viac vydelaju