Stránka 1 z 1

Vymena klinoveho remena

Napsal: ned pro 04, 2005 12:39
od igor.ma
Uz 10000 km prekracujem vymenu klinaku, (ja som ho tak kupil) tak by som sa chcel informovat, ako sa to robi. Co mam povolit a tak. Klimu nemam.

Napsal: ned pro 04, 2005 14:25
od Blue Lanos
ja som navstivil servis :roll: inak ked ti na 16V ten remen prdne.... nechcem ani pomysliet :?

Napsal: ned pro 04, 2005 14:42
od igor.ma
Za 1. nemam 16V ale len 8V a za 2. myslim, ze si asi myslel rozvodak a nie klinak, ten ked prdne, nemalo by sa stat nic tragicke, len prestane dobijat a zacne sa varit :cry:

Napsal: ned pro 04, 2005 16:10
od mrk
kedy sa ma vymienat ?

Napsal: ned pro 04, 2005 16:55
od peter NR
to by ma tiež zaujímalo, ani som nevedel, že to má predpísaný interval...

Napsal: ned pro 04, 2005 17:25
od Blue Lanos
igor.ma píše:Za 1. nemam 16V ale len 8V a za 2. myslim, ze si asi myslel rozvodak a nie klinak, ten ked prdne, nemalo by sa stat nic tragicke, len prestane dobijat a zacne sa varit :cry:
1) Ano, ospravedlnujem sa myslel som samozrejme rozvodak :oops: aj mi bolo divnô, ze si ho chces sam vymienat :D klinak ani netusim ci ma interval :shock:

2) Nevedel som, ze nemas 16V podla podpisu som si myslel, ze mas tu polsku verziu 1,5 16V lebo 1,5 SX u nas ani neboli v rokoch 97-00 povacsine len SX bolo 1,6l 16V...

3) si zaregistrovany na lanosclube??

Napsal: ned pro 04, 2005 18:20
od igor.ma
Mam 1.5 SX 12/97, je to ovsem dovoz z Nemecka, ten interval som vycital z nemeckeho manualu, ma byt kazdych 60000 km, ja mam uz 128000 km a ked som ho kupoval, mal 125000, no neverim, ze ho v Nemecku pri 120000 vymenili. Inac, nevyzera zle, len po nastartovani teraz v zime na zaciatku trochu pisti, dufam, ze je to on. Na lanosklube nie som zaregistrovany, ale budem sa musiet. Az budem mat cas, nieco nafotim a zverejnim.

Napsal: ned pro 04, 2005 18:28
od Blue Lanos
tak preto to SX :D Ja som sa bol kukat v garazi a bol meneny pri 6OOOOkm takze radsej vymen.

Potom vypln registraciu a posli foto aby sme lepsie vedeli co mame za vybavy a motory :D

Napsal: ned pro 04, 2005 18:37
od igor.ma
Inac vsimol som si dost velke rozdiely medzi slovenskym a nemeckym manualom: Tak napr.
1. V slovenskom sa ma menit olej kazdych 10000 km, ak je zatazene, tak kazdych 5000 km. V nemeckom je interval len 15000 km.
2. V slovenskom sa pouziva brzdovka DOT3, pripadne DOT4, v nemeckom len DOT4.
A toho je tam viacej. Napr. servisne intervaly.

Co vy na to?

Napsal: ned pro 04, 2005 18:43
od peter NR
už som sa s tým stretol... servisáci to vysvetlovali tým, že manuál sa musí riadiť určitými predpismi, čo sa týka rôznych štátov a tak...

takže to nebude tým, že nemecký lanos je iný (aj keď nejaké rozdiely asi budú) je to len otázka papierov

Napsal: ned pro 04, 2005 19:27
od Blue Lanos
...a nasi sevisaci budu urcite spokojnejsi lebo tam budes chodit castejsie a viac vydelaju :lol: :oops: