Stránka 1 z 2
Clanek o Matizovi
Napsal: sob pro 03, 2005 16:27
od Mirek
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005112001
Četl jsem si komentáře k článku, některé jsou opravdu lahůdka. Zajímavé je, že se vždycky najdou "inteligenti", kteří do diskuze o normálních autech začnou motat Maybachy apod.
Napsal: sob pro 03, 2005 16:56
od Docent
Jo, hlavně to o tom předjíždění sedí... Zrovna včera jsem na D8 před Prahou předjížděl dementa s Peugeotem 206, který nemohl přenést přes srdce, že ho předjíždí něco menšího, a začal přidávat, až mne předjel zprava... Pak pochopitelně zase ubral na svých 90...
Napsal: sob pro 03, 2005 20:03
od Kessler
Ano, některé komentáře jsou...no...jak to říct?
Dobrej je ten o mazdě 6...já dotyčného chápu, kdybych měl ve šrajtofli 600 papírů, tak taky nepudu kupovat Matize...a ta bezpečnost...tu můžu v současné době Matizovi závidět
Mimochodem to předjíždění na dálnici...zajímavé jak psychologicky působí velikost auta...na mě se nikdo nevytahuje, ačkoli kdyby chtěli tak mě všichni předjedou, protože bych jim jednoduše nestačil
Napsal: sob pro 03, 2005 20:28
od Robert
Velikost auta?
No, největší srandu jsem zažil s Citroënem Saxo 1.6 VTS
Taky má každej pocit, že to malý auto musí předjet, ale když zjistí, že na něj prostě nemá, to je pak ještě větší sranda
Mimochodem tohle Saxo má 88kW což je cca 120 koní a váží něco přes 900 kg, takže hravě to jede přes 200 km/h
Napsal: sob pro 03, 2005 20:41
od Docent
On je problém, s čím vlastně jezdit, aby člověk neurazil osobnost některých řidičů
. Když jedu s Matizem a předjedu něco většího, tak se 80% řidičů snaží mne předjet znovu, nebo rovnou nenechat předjet.
Když jedu s firemním Focusem a předjedu něco menšího, tak se tak 30% řidičů snaží dokázat, že jim to jede nejméně stejně rychle... Zrovna nedávno na cestě do Brna - přiblblík s Fabií 1,2 HTP, z kopce mne s výrazem sexuálního uspokojení v očích předjel, v prvním stoupání jsem předjížděl já jeho... A takhle asi 8x, než jsem zajel k pumpě na kafe
.
Napsal: sob pro 03, 2005 21:25
od milosh
Clanek dobre napsany, sekce o oktaviich predjizdejicich do neprehledene zatacky zazivam vzdy kdyz jedu nekam dal, fakt neznam moc lidi co maj toto auto a jezdej v klidu.
Napsal: sob pro 03, 2005 23:12
od Krtek
Docent píše:On je problém, s čím vlastně jezdit, aby člověk neurazil osobnost některých řidičů
. Když jedu s Matizem a předjedu něco většího, tak se 80% řidičů snaží mne předjet znovu, nebo rovnou nenechat předjet.
Když jedu s firemním Focusem a předjedu něco menšího, tak se tak 30% řidičů snaží dokázat, že jim to jede nejméně stejně rychle... Zrovna nedávno na cestě do Brna - přiblblík s Fabií 1,2 HTP, z kopce mne s výrazem sexuálního uspokojení v očích předjel, v prvním stoupání jsem předjížděl já jeho... A takhle asi 8x, než jsem zajel k pumpě na kafe
.
Nevim, jak jsi jel rychle ale takhle jsem byl nucenej jezdit se služebnim HTPčkem. Držet furt plnej knedlík aby jela 160 a nenechat se ničim zbrzduit. Takže z kopce jsem asi 4x předjížděl Báwo3 který mělo očividně tempomat na 160 a po rovině mně zase vzal on. Bylo mi dost trapně ale jinak tp prostě nejde když chceš s plnym "autem" udržet rozumnou cestovní rychlost. Nejhorší je když jsi v levym a vjede ti tam kamion pak máš co dělat aby ses dostal před něj a jak se zařadíš vpravo, nemáš kvůli koloně šanci dostat se do levýho tak abys někoho neměl v kufru. To je asi společná vlastnost všech slabejch aut.
Napsal: sob pro 03, 2005 23:47
od jakub
Robert píše:Velikost auta?
No, největší srandu jsem zažil s Citroënem Saxo 1.6 VTS
Taky má každej pocit, že to malý auto musí předjet, ale když zjistí, že na něj prostě nemá, to je pak ještě větší sranda
Mimochodem tohle Saxo má 88kW což je cca 120 koní a váží něco přes 900 kg, takže hravě to jede přes 200 km/h
no a uplne supr se vozit na necem co ten vykon ma 180kg zejo ... maximalka u cehokoli je uplne o hovnu a me osobne nijak nedojima, taky proc, 200km/h dnes udela opravdu temer cokoliv, dulezita je pruznost, obratnost treba i v daleko mensich rychlostech, a pri tech vyssich pak stabilita, brzdy, ... proste miliarda jinejch veci, ale fakt az na poslednim miste maximalka ...
navic kdyz mates jede tech 180 tachometrovych, tak jeste aby to saxo nedalo dveste
mno a v uplne posledni rade, jenom by me zajimalo, jestli je nam vsem (a ted nemluvim konkretne
) jasny, pri jaky rychlosti uz vase telo neni po narazu pouzitelny ani na nahradni dily, ta je totiz nekde uuplne jinde
taky by to chtelo si uvedomit, jaky zatizeni snese treba stehenni kost ..., co to udela s cevama pri narazu a tak ...
Napsal: sob pro 03, 2005 23:58
od Docent
Krtek píše:Nevim, jak jsi jel rychle ale takhle jsem byl nucenej jezdit se služebnim HTPčkem. Držet furt plnej knedlík aby jela 160 a nenechat se ničim zbrzduit. Takže z kopce jsem asi 4x předjížděl Báwo3 který mělo očividně tempomat na 160 a po rovině mně zase vzal on. Bylo mi dost trapně ale jinak tp prostě nejde když chceš s plnym "autem" udržet rozumnou cestovní rychlost.
150 podle tachometru, GPS ukazovalo 138. Nějak nechápu, proč bych měl držet "plnej knedlík", kolik ušetřím na cestě Praha - Brno? 10 minut? O těch 10 minut se nechá dřív vstát a člověk pak nemusí vypadat před řidiči silnějších aut jako vocas, kterej nesnáší předjetí...
Napsal: ned pro 04, 2005 00:04
od Olda
Docent píše:Krtek píše:Nevim, jak jsi jel rychle ale takhle jsem byl nucenej jezdit se služebnim HTPčkem. Držet furt plnej knedlík aby jela 160 a nenechat se ničim zbrzduit. Takže z kopce jsem asi 4x předjížděl Báwo3 který mělo očividně tempomat na 160 a po rovině mně zase vzal on. Bylo mi dost trapně ale jinak tp prostě nejde když chceš s plnym "autem" udržet rozumnou cestovní rychlost.
150 podle tachometru, GPS ukazovalo 138. Nějak nechápu, proč bych měl držet "plnej knedlík", kolik ušetřím na cestě Praha - Brno? 10 minut? O těch 10 minut se nechá dřív vstát a člověk pak nemusí vypadat před řidiči silnějších aut jako vocas, kterej nesnáší předjetí...
Na trase trutnov-hk jsem schopen vhodným predjizdenim usetrit 20 i vice minut...
Napsal: ned pro 04, 2005 00:20
od Krtek
Docent píše:Krtek píše:Nevim, jak jsi jel rychle ale takhle jsem byl nucenej jezdit se služebnim HTPčkem. Držet furt plnej knedlík aby jela 160 a nenechat se ničim zbrzduit. Takže z kopce jsem asi 4x předjížděl Báwo3 který mělo očividně tempomat na 160 a po rovině mně zase vzal on. Bylo mi dost trapně ale jinak tp prostě nejde když chceš s plnym "autem" udržet rozumnou cestovní rychlost.
150 podle tachometru, GPS ukazovalo 138. Nějak nechápu, proč bych měl držet "plnej knedlík", kolik ušetřím na cestě Praha - Brno? 10 minut? O těch 10 minut se nechá dřív vstát a člověk pak nemusí vypadat před řidiči silnějších aut jako vocas, kterej nesnáší předjetí...
No napříč německem (trasa cca 500 km) ušetříš klidně i 2 hodiny. A hlavně může bejt každá minuta dobrá pokud se někde udělá kolona což bejvá v německu klidně půldenní záležitost (hlavně pátky od 13 hodin). Pak máš kolony na hranicích... a hlavně ject po německý dálnici jinak než davovejch 160-180 je skoro nebezpečný.
Napsal: ned pro 04, 2005 01:14
od Docent
Olda píše:Na trase trutnov-hk jsem schopen vhodným predjizdenim usetrit 20 i vice minut...
No comment... Těch 20 minut, který jsi nahnal bezhlavým předjížděním, nedodržováním povolené rychlosti atd., strávíš jak? V hospodě? Nebo takhle:
Abych nepsal jen vážně dovolím si vzpomenout jednu (doufám) celkem vtipnou příhodu s pointou.
Jednoho krásného letního pátečního večera jsem zamířil z Práglu směr Písek. Od Dubence, kde končí R6? už všichni vesele pokračovali dál v luxusní koloně, která se místy řítila i dechberoucí sedmdesátkou. náhle se ze zadu vyřítil krásný exemplář luxusního vozu s třícípou hvězdou, jehož pilot se rozhodl, že celou nekonečnou kolonu prostě musí předjet. Nevím, co ho k tomu vedlo, ale v místech, kde by předjetí nebylo problémem, jako by odpočíval a do předjíždění se vrhal zásadně před horizonty, ostřejšími zatáčkami apod. Sledoval jsem ho na vhodných úsecích ještě nějakou dobu a nabyl jsem dojmu, že se zřejmě jedná o novou formu ultrarychlého převozu orgánů pro transplantaci, nyní vozem, jenž věnoval lidumilný multimilionář a tak podobně.
Po 20km u Zalužan se vyjasnilo, co bylo příčinou ukrutného spěchu toho pána. Nedaleko ledabyle, tak aby překážel jen trochu (když k rozumnému parkování bylo místa dost i pro autobus), zaparkovaného Mercedesu dynamický týpek opečovával malý křížek s pomníčkem. Aby tam byl včas, správně ohrožoval nejen sebe ale i desítky ostatních. ?ěli bychom si z něj vzít všichni příklad! Taková dojemná scéna to byla.. Prostě chvátal za svým příbuzným/známým. V obou smyslech slova.
Opravdu mne fascinujou debilové, kteří mne předjedou v naprosto nevhodném místě a po dalších 5 minutách zastaví, aby se vychcali u příkopu
.
Napsal: ned pro 04, 2005 01:23
od Docent
Krtek píše:No napříč německem (trasa cca 500 km) ušetříš klidně i 2 hodiny.
Krtku, zkus se zeptat někoho staršího a zkušenějšího, jakej je rozdíl mezi dvěma hodinama a věčností...
Jezdím poměrně dost, kolem 40.000 ročně, a už jsem párkrát zažil, že mne předjel, obvykle někde na plné čáře, pospíchálek, který byl třeba po 20 km zapasován do auta před ním (Praha - Drážďany už mooockrát). Naivně se domníval, že ušetří 2 hodiny, a pak třeba 5 hodin jenom čekal, než to chlupatý přijedou vyšetřit...
Napsal: ned pro 04, 2005 09:48
od Robert
Hehe
Takový krásný historky
Pánové, pokud se tu máme bavit o spěchu, tak prostě existují 2 skupiny lidí. Jedni ti, kteří toto dělají zbytečně (třeba jen aby se vychcali
) a těm druhým nic jinýho nezbývá...
Sám jsem pracoval u PPL (expres. služba) a moc dobře vím, že je skoro nemožné udělat Brno - Praha za hodinu a půl a odtamtud třeba do Č.B.
Pokud jsem však nechtěl přijít o práci, musel jsem dělat vše proto, abych se alespoň těmto časům přiblížil a mnohokrát se mi stalo, že sjem dostal kartáč, že jsem se třeba zdržel o těch zmíněných 20-30 minut
Napsal: ned pro 04, 2005 10:17
od Vojta
Předjížděcí historky zažívám naprosto pravidelně při každé jízdě ať jedu kamkoliv. Teď mám tu výhodu, že po čipování je Matýsek v otáčkách jako raketa. A to se při předjíždění projevuje. Jeden z posledních zážitků je předjetí Porsche 911. Vydržel za mnou asi 5 vteřin. Pak mě na naprosto nepřehledném úseku předjel a s houkáním a gesty (vztyčený prostředník) zmizel v dáli. S tou 911 se mi to podařilo i na dálnici při tachometrových 150. V noci jsem ho předjel, ale ten to těch pět vteřin ani nevydržel. Ještě jsem se ani nestačil zařadit a už mi to vracel. Jsou to blázni.