Stránka 1 z 1
Štartovanie
Napsal: čtv pro 01, 2005 16:31
od kloki
Tak som sa dnes pokúsil naštartovať a nič. Prešmejdil som celé fórum ale nič čo by mi pomohlo. Fakt je,že som jazdil asi 30 km na rezervu, tak je celkom možné, že som zavzdušnil palivovú sústavu. Čerpadlo mi pripadá v poriadku, ale funguje akosi naopak. Keď otočím kľúčikom, mlčí ako hrob, keď trošičku zaštartujem, je ho počuť. Odpojil som palivový filter aby som vyskúšal či tlačí benzín (ktorý som v kanistri samozrejme medzitým doniesol a dolial), ale napriek zvuku čerpadla sa nič nedialo. Poradí niekto, ako ďalej? Ako to odvzdušniť, dá sa to?
Napsal: pát pro 02, 2005 22:08
od palikx
no po zapnuti klicku by melo cerpadlo bezet.ale nemusi.musi po zastartovani.takze tam asi chyba neni.ale sel jsi na to dobre a kdyz odpojis palivo filtr a zastartujes musi vytekat benzin.(samo musi být slyset pumpa)jestli slysis pumpu ale benzin netece je pumpa v haji.nic se neodvzdusnuje udela to samo.
odvzdušnenie
Napsal: sob pro 03, 2005 16:03
od kloki
palikx píše:no po zapnuti klicku by melo cerpadlo bezet.ale nemusi.musi po zastartovani.takze tam asi chyba neni.ale sel jsi na to dobre a kdyz odpojis palivo filtr a zastartujes musi vytekat benzin.(samo musi být slyset pumpa)jestli slysis pumpu ale benzin netece je pumpa v haji.nic se neodvzdusnuje udela to samo.
Tak som to zvládol, inak vďaka za radu. Čerpadlo pri nízkom stave benzínu zrejme z dôvodu že je plné vzduchu jednoducho necucne (štartoval som asi 10 minút,samozrejme nie v kuse), aj keď bolo v nádrži asi 8 litrov. Odskúšané !!!!! Pre poučenie aj pre zasmiatie ostatným opíšem, čo som stváral.
1: vypreparovať čerpadlo z nádrže
2: ujebať manželke malinkatý umelý kvetináč a 5 litrový kanister od destilovanej vody ( mala ju na žehlenie).
3: kvetináčom cez otvor po čerpadle načapovať do kanistru asi liter benzínu
4: vytlačiť ventil- klapku dolu na čerpadle pod filtrom (treba ho vycvaknúť) a injekčnou striekačkou nastriekať benzín, pokial nevyteká
5: ponoriť čerpadlo do kanistru, nasadiť hadičku na výstup a podtlakom "papuľa-pumpou" asi na trikrát vycucnúť vzduch, ide to kupodivu nie moc ťažko, len tá chuť 98-čky nič moc
))
6: namontovať čerpadlo do nádrže
7: odvzdušniť sústavu pri vstrekovačoch (ten bicyklový ventil)
8: vyvetrať smrad v aute (aj garáži) aby z toho nebol Sputnik
))
9: s úsmevom na tvári naštartovať - mne sa to podarilo asi za tri sekundy
Ani to nebolo zložité. Čauko. Nabudúce sa chystám na ručné brzdy.
))
Napsal: sob pro 03, 2005 18:36
od eMKa Slovensko
no tak ja by som mal problem hned v zaciatkoch - nremam manzelku
Si dobrý če-če
Napsal: pon pro 05, 2005 16:04
od Pagino
Hello kloki,
ja byť Tebou, tak to pošlem do centrály Chevroletu, aby to dali do interných opravárenských manuálov ako prioritný postup.
Možno by Ti z toho niečo aj kvaplo. V horšom prípade to dajú do podnikového časopisu do rubriky "slovák nie je sprostý, slovák sa vynájde".
Ale bez urážky.
To že Leganza nerada štartuje s nízkou hladinou benzínu v nádrži je fakt a netreba tam nechávať menej ako 10-12 litrov benzínu. Vďaka za postup, dúfam ale že ho nebudem musieť aplikovať.
Čosa týka ručnej brzdy, tak to je tiež pakárina. Ja som sa do toho tiež púšťal, ale nakoniec to nechávam 1x ročne nastaviť v servise.
_______________________________________________________
Leganza 2,0 rv 1997, Nubira/Lacetty 1,6 r.v.2004
Napsal: pon pro 05, 2005 17:23
od ]Rebro[