Stránka 1 z 2

teplota

Napsal: čtv pro 01, 2005 06:31
od aaa
Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?

kalos 1.4 8V

Re: teplota

Napsal: čtv pro 01, 2005 15:12
od Qtinka
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?

kalos 1.4 8V
Nieeee, moj Kalos zacina kurit uz po cca 2 minutach jazdy, tak neviem cim to bude... mam do/z roboty 5 kilometrov a kym zaparkujem uz je tam poriadne horuco 8)

Re: teplota

Napsal: čtv pro 01, 2005 20:21
od Mirek
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.

Napsal: pát pro 02, 2005 17:05
od LIFELIKE
Ani ja nemám nejak extra problémy s teplotou... mám do práce cca 3,5 km. Kým ta prídem, tak je motor zohriaty, ale je pravda, že ho nechám cca 3-5 minút naštartovaný, kým sa pohnem z parkoviska. Využívam to na oškiabanie skiel. A na krátkych cestách ani nekúrim, lebo som teplo oblečená a mám pocit, že sa potom motor oveľa pomalšie zohrieva. Ale ak zapnem kúrenie, tak teplo je relatívne za chvílu.
Samozrejme relatívne, lebo ked si spomeniem na škodovku, tak...... :-)
a to máme prídavné kúrenie za zadnými sedačkami, ktoré vháňa dnu teplý vzducho od motora.

Napsal: pát pro 02, 2005 18:51
od milosh
Nechapu ze jezdite tech par km autem, to je dobry akorat na jeho zniceni, 3.5km, no to fakt nemuzu, to vam tam nejezdi socka? :lol:

Napsal: pát pro 02, 2005 19:58
od Topol
Pěkný páteční večer :D Klid-5 pojídám vánoční cukroví ;)
Pokud vím všechna auta mají topení napřímo.Jenom chladič je na termostat.To znamená že topení má fungovat prakticky okamžitě!
Jestli se pletu tak mě opravte! :?
Ať nám jezdí topí a nezlobí :P

milosh

Napsal: sob pro 03, 2005 21:58
od carlos
3,5 krat hadaj na co je auto

Re: teplota

Napsal: úte pro 06, 2005 07:22
od slaza
Mirek píše:
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.

topeni

Napsal: úte pro 06, 2005 08:25
od ales
A este pomoze mat zapnutu recirkulaciu pri kureni... :idea:

Re: teplota

Napsal: úte pro 06, 2005 10:27
od aaa
slaza píše:
Mirek píše:
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.
A nepomohlo by vymeniť termostat ??

Re: teplota

Napsal: úte pro 06, 2005 13:28
od Mirek
aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.

Re: teplota

Napsal: pát pro 09, 2005 00:26
od Topol
Mirek píše:
aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1 :cry: Jó a tma :(
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí :P

Re: teplota

Napsal: pon pro 19, 2005 06:34
od aaa
Topol píše:
Mirek píše:
aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1 :cry: Jó a tma :(
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Tak skúsil som naštartovať a nechať motor bežať. Po čase (5-6 min) začal prúdiť z ventilácie trochu ohriaty vzduch, ručička na teplemeri sa ani nepohla a chladič bol mierne teplý, aj prívodné hadice. Takže vadný termostat ?

Napsal: pon pro 19, 2005 13:43
od Richard
V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže ! :lol:

Napsal: pon pro 19, 2005 15:33
od Tomáš
Richard píše:V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže ! :lol:
.... jo , v pohodě , ale žere ti to víc , než se to pomalu ohřeje a postupně ty 2000,- po korunce na spotřebě projezdíš.... :cry: