Stránka 1 z 2
teplota
Napsal: čtv pro 01, 2005 06:31
od aaa
Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
kalos 1.4 8V
Re: teplota
Napsal: čtv pro 01, 2005 15:12
od Qtinka
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
kalos 1.4 8V
Nieeee, moj Kalos zacina kurit uz po cca 2 minutach jazdy, tak neviem cim to bude... mam do/z roboty 5 kilometrov a kym zaparkujem uz je tam poriadne horuco
Re: teplota
Napsal: čtv pro 01, 2005 20:21
od Mirek
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Napsal: pát pro 02, 2005 17:05
od LIFELIKE
Ani ja nemám nejak extra problémy s teplotou... mám do práce cca 3,5 km. Kým ta prídem, tak je motor zohriaty, ale je pravda, že ho nechám cca 3-5 minút naštartovaný, kým sa pohnem z parkoviska. Využívam to na oškiabanie skiel. A na krátkych cestách ani nekúrim, lebo som teplo oblečená a mám pocit, že sa potom motor oveľa pomalšie zohrieva. Ale ak zapnem kúrenie, tak teplo je relatívne za chvílu.
Samozrejme relatívne, lebo ked si spomeniem na škodovku, tak......
a to máme prídavné kúrenie za zadnými sedačkami, ktoré vháňa dnu teplý vzducho od motora.
Napsal: pát pro 02, 2005 18:51
od milosh
Nechapu ze jezdite tech par km autem, to je dobry akorat na jeho zniceni, 3.5km, no to fakt nemuzu, to vam tam nejezdi socka?
Napsal: pát pro 02, 2005 19:58
od Topol
Pěkný páteční večer
Klid-5 pojídám vánoční cukroví
Pokud vím všechna auta mají topení napřímo.Jenom chladič je na termostat.To znamená že topení má fungovat prakticky okamžitě!
Jestli se pletu tak mě opravte!
Ať nám jezdí topí a nezlobí
milosh
Napsal: sob pro 03, 2005 21:58
od carlos
3,5 krat hadaj na co je auto
Re: teplota
Napsal: úte pro 06, 2005 07:22
od slaza
Mirek píše:aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.
topeni
Napsal: úte pro 06, 2005 08:25
od ales
A este pomoze mat zapnutu recirkulaciu pri kureni...
Re: teplota
Napsal: úte pro 06, 2005 10:27
od aaa
slaza píše:Mirek píše:aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.
A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Re: teplota
Napsal: úte pro 06, 2005 13:28
od Mirek
aaa píše:
A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Re: teplota
Napsal: pát pro 09, 2005 00:26
od Topol
Mirek píše:aaa píše:
A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1
Jó a tma
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí
Re: teplota
Napsal: pon pro 19, 2005 06:34
od aaa
Topol píše:Mirek píše:aaa píše:
A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1
Jó a tma
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí
Tak skúsil som naštartovať a nechať motor bežať. Po čase (5-6 min) začal prúdiť z ventilácie trochu ohriaty vzduch, ručička na teplemeri sa ani nepohla a chladič bol mierne teplý, aj prívodné hadice. Takže vadný termostat ?
Napsal: pon pro 19, 2005 13:43
od Richard
V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže !
Napsal: pon pro 19, 2005 15:33
od Tomáš
Richard píše:V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže !
.... jo , v pohodě , ale žere ti to víc , než se to pomalu ohřeje a postupně ty 2000,- po korunce na spotřebě projezdíš....