Nexie (Cielo) s tachometrem pres 900 000km !!!!
Napsal: pát lis 25, 2005 18:13
Kolega z autohifi je ted v Kolumbii a neco malo napsal, no ctete, docela mazec
Prej bude i nejakej special clanecek a extra fotos
Tuning po kolumbijsku:o))
A neco malo z meho denicku:
U mistnich taxikaru a dopravy vseobecne bych se rad pozastavil, autopark komentovat nebudu, anebo jo. Auta jsou neco mezi 300tis km a smrti, zadny nema tlumice, teda zadny UZ nema tlumice a navzdory tomu vsichni jezdej mezi 60-80km/h, coz se v takovym vraku zda kosmicka rychlost. To musim nekdy natocit, protoze na dvouproudy silnici jedou vedle sebe 4 proudy aut, do toho 15 motorek vsude mozne kde je misto a pak nesmeji samozrejme chybet cyklisti. Takze takovejhle houf se pohybuje od krizovatky ke krizovatce, jen ti cyklisti se obmenujou. Jo a malem jsem zapomnel na autobusy vsech moznejch i nemoznejch druhu. A z toho houfu tak 40% aut nesviti nebo ma problem s zarovkama vepredu nebo vzadu. Zasadne se neblika, ale troubit auto musi, i kdyby na chleba nebylo. Vsude je smog, zahuleno, ale nikomu to nevadi. A takovejhle chumel se pohybuje co nejrychleji k dalsi krizovatce za neustalyho troubeni, prejizdeni z pruhu do pruhu, omezovani az ohrozovani vsech kolem sebe. A takhle to delaji vsichni. Proste evropan by tu prezil tak 2-3 minuty. Bez prdele. Ale navzdory tomu auta nejsou nejak brutalne obouchany. Je tu ruzna smes aut, Renaulty od R4-12 az po megany a laguny. A logan se tu prodava jako renault. Kazdy druhy auto je tu chevrolet, at uz je to corsa-astra-vectra, nebo swift ci vitara. Videl jsem tu i skodovky, od favoritu, formanu, felicie po fabii a octavku. Co je zajimavy, nikde zadnej osobak v TDi. Prej to vic zatezuje prirodu mi rikal Jorge, ale tomuhle jsem se musel smat, az jsem se za bricho popadal. Shodli jsme se na tom, ze je to asi cenou, benzin vs. diesel. Vseobecne jsou tu novy auta megadrahy a ty ojety tim padem taky, Ojetiny se nevyplaci dovazet, je pry 100% clo na dovoz... Demonstroval bych to na PUG 406, kterej se u nas da sehnat v r.v.96 za cca 100tis, tady vychazi na 200. To mi rikal kamarad, co je tu uz nakej cas a trosku se o to zajimal.
Zvlastni kapitolou jsou chodci, kteri na silnici nemaji co delat, takze se banalni prejiti silnice stava hrou smrti. Proste chodce nikdo nebere, a byl jsem na to upozornen. Uf, to jsem se rozepsal:o)
Jeste k tomu dodam, ze vsichni, uplne vsichni sedej asi 5cm od volantu (no co, aspon je kralovsky mista na nohy vzadu...
A mam asi viteze v poctu najetejch km, prekonava i MB z Dusseldorfu s pul milionem, tohle Daewoo melo 846032km, zacnu nosit fotak, protoze to bylo neco neuveritelnyho...
dodal TAPPAJA (http://www.autohificlub.cz)
Prej bude i nejakej special clanecek a extra fotos
Tuning po kolumbijsku:o))
A neco malo z meho denicku:
U mistnich taxikaru a dopravy vseobecne bych se rad pozastavil, autopark komentovat nebudu, anebo jo. Auta jsou neco mezi 300tis km a smrti, zadny nema tlumice, teda zadny UZ nema tlumice a navzdory tomu vsichni jezdej mezi 60-80km/h, coz se v takovym vraku zda kosmicka rychlost. To musim nekdy natocit, protoze na dvouproudy silnici jedou vedle sebe 4 proudy aut, do toho 15 motorek vsude mozne kde je misto a pak nesmeji samozrejme chybet cyklisti. Takze takovejhle houf se pohybuje od krizovatky ke krizovatce, jen ti cyklisti se obmenujou. Jo a malem jsem zapomnel na autobusy vsech moznejch i nemoznejch druhu. A z toho houfu tak 40% aut nesviti nebo ma problem s zarovkama vepredu nebo vzadu. Zasadne se neblika, ale troubit auto musi, i kdyby na chleba nebylo. Vsude je smog, zahuleno, ale nikomu to nevadi. A takovejhle chumel se pohybuje co nejrychleji k dalsi krizovatce za neustalyho troubeni, prejizdeni z pruhu do pruhu, omezovani az ohrozovani vsech kolem sebe. A takhle to delaji vsichni. Proste evropan by tu prezil tak 2-3 minuty. Bez prdele. Ale navzdory tomu auta nejsou nejak brutalne obouchany. Je tu ruzna smes aut, Renaulty od R4-12 az po megany a laguny. A logan se tu prodava jako renault. Kazdy druhy auto je tu chevrolet, at uz je to corsa-astra-vectra, nebo swift ci vitara. Videl jsem tu i skodovky, od favoritu, formanu, felicie po fabii a octavku. Co je zajimavy, nikde zadnej osobak v TDi. Prej to vic zatezuje prirodu mi rikal Jorge, ale tomuhle jsem se musel smat, az jsem se za bricho popadal. Shodli jsme se na tom, ze je to asi cenou, benzin vs. diesel. Vseobecne jsou tu novy auta megadrahy a ty ojety tim padem taky, Ojetiny se nevyplaci dovazet, je pry 100% clo na dovoz... Demonstroval bych to na PUG 406, kterej se u nas da sehnat v r.v.96 za cca 100tis, tady vychazi na 200. To mi rikal kamarad, co je tu uz nakej cas a trosku se o to zajimal.
Zvlastni kapitolou jsou chodci, kteri na silnici nemaji co delat, takze se banalni prejiti silnice stava hrou smrti. Proste chodce nikdo nebere, a byl jsem na to upozornen. Uf, to jsem se rozepsal:o)
Jeste k tomu dodam, ze vsichni, uplne vsichni sedej asi 5cm od volantu (no co, aspon je kralovsky mista na nohy vzadu...
A mam asi viteze v poctu najetejch km, prekonava i MB z Dusseldorfu s pul milionem, tohle Daewoo melo 846032km, zacnu nosit fotak, protoze to bylo neco neuveritelnyho...
dodal TAPPAJA (http://www.autohificlub.cz)