Stránka 1 z 1
Otáčky při 140 Km/h
Napsal: čtv lis 24, 2005 22:13
od Vít Bébar
Jako čerstvý majitel Nubiry 2.0 kombi 1998, kromě mírně vyšší spotřeby velmi spokojený, mě udivilo nastavení zbytečně vysokých otáček při vyšších rychlostech. Mám dojem, že by dvoulitr na dálnici zvládl při 140 km/h i nějakých 2200-2500 ot. Může někdo poradit, jestli existuje reálná možnost, změnit poměr u 5. přev. stupně nebo celkově (poměrově u všech stupňů)? Mělo by to drastický vliv na spotřebu?
Díky
VB
Napsal: pát lis 25, 2005 07:48
od mrk
fuuuha, a to sa ako robi ? skus tam dat prevodovku z traktora
Napsal: pát lis 25, 2005 09:24
od Návštěvník
Jasně, a převodovka z jiného auta s lepším poměrem by tam nepasovala?
VB
Napsal: pát lis 25, 2005 11:23
od Kessler
Nedal by jenom změnit stálý převod, tudíž by byly těžší všechny kvalty?...já nevim, jestli to jde...něco mi říká že ano...ale jistý si nejsem...
Napsal: pát lis 25, 2005 12:35
od Brainman
Urcite ne, nebo alespon bych to nedelal. Jde o to ze se pak zmeni prubeh krouticiho momentu. Ja teda nevim ale me na 5 toci pri 140 asi 3500, pri 160 4000 a pri 210 5700
Napsal: pát lis 25, 2005 21:39
od Vít Bébar
Mam pocit, že při 140 km/h (po rovině na dálnici) je na dvoulitr 3500 ot. zbytečně moc. Změna stálého převodu by bylo asi nejlepší řešení, kroutící moment pro svou hlemýždí akceleraci až tak nepotřebuju...
Napsal: pát lis 25, 2005 22:39
od mipo
Pamätám si, že niekto na Peugeot fóre si na 309 GTi zmenil prevod piateho stupňa. Robili mu to v nejakej špecializovanej firme niekde v Čechách. Spotreba sa mu výrazne znížila, hlavne pri ceste na dlhšie trasy.
Napsal: sob lis 26, 2005 08:06
od pici
dufam ze hovorym za vsetkych maitelov nubir 2.0. v tych prevodovkach chiba 6 prevodovy stupen! aspon podla mna.
Napsal: sob lis 26, 2005 14:34
od Kessler
Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě
Napsal: čtv pro 08, 2005 11:44
od Peca
Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě
No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
Napsal: čtv pro 08, 2005 13:52
od Brainman
Peca píše:Kessler píše:Mimochodem jak tak sleduju různé příspěvky o otáčkách, tak to vypadá, že Racer má suverénně nejtěžší kvalty snad ze všech aut na světě
No spis obecne omiventily maji tezsi prevody, protoze oproti sestnactiventilu nemaji takovy rozsah otacek. Nicmene tezsi prevod znamena zhorseni akcelerace.
Kdyz jedu s nubi 2.0 16V po dalnici 140 na 3500ot. a slapnu na plyn a chci predjizdet tak auto dost slusne zrychluje prave proto ze je motor ve vyssich otackach a ma dostatek krouticiho momentu a vykonu...
z 2500ot. by takto nezrychlovalo...
a pokud nekdo citi potrebu jezdit po dalnici 200 a vadi mu pritom 5000ot. a spotreba tak at si poridi nejaky 2,5TDI s sestikvaltem...
jojo moje rec