Stránka 1 z 1

Ťažké štartovanie

Napsal: pon lis 21, 2005 08:17
od simone
Priatelia Nubirka mi ťažko štartuje teda konkretne asi 6-8 krát musím štartnúť aby mi to chitilo. Motor stále točí takže to asi nebude immobilizer, štarter točí motor ale nechytne to. Sviečky mám asi 2 mesiace, káble k nim tiež. kua čo to môže byť???? a predám náhradné diely na Nexiu ak chcete niečo 0903617210

Napsal: pon lis 21, 2005 08:54
od Brainman
No imobilizer to asi nebude, to by nechytlo vubec, mohl by to byt zaneseny palivovy filtr nebo spatne cerpadlo. Popis jak se to chova presneji

Napsal: pon lis 21, 2005 09:14
od Tomáš
Po otočení klíčkem se ozve čerpadlo z nádrže , je to slyšet zezadu . Nevydává divné zvuky ?

Napsal: pon lis 21, 2005 09:36
od Návštěvník
čerpadlo benzín natiahne to je počuť v tom to nebude. Palivový filter som prefúkol a to tiež asi nebude lebo ak už naštartuje tak ide OK necuká s ním. Chová sa ako moja stará škodovka čo neštartovala tiež.

Napsal: pon lis 21, 2005 10:23
od Tomáš
Zhasne ti po zasunutí klíčku ten blikající zámeček ( kontrolka imobilizeru)?

Napsal: pon lis 21, 2005 18:02
od Pavel Beneš
Startuješ a ani neškytne a pak najednou chytne a dobrý? Pár tipů:

Dole na klice čidlo polohy-kontakty nebo funkce (impuls na civky)

palivo-cesta: musí být vše dokonale těsné (na opelech se stávalo, že podfoukl vzduch a nechytala (service kontrolka nezhasla při otáčení motoru))- pak se blokne řídící jednotka. Poznáš to třeba tak, že otočíš klíčkem, čerpadlo nasaje a vypne, vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům... (poznáš to třeba i tak, když to nechce chytat a párkrát otočíš klíčkem aby natáhlo čerpadlo ten tlak co má mít a pak zatočíš motorem a hned chytne.

Pak mohou být prošlehlé vodiče na cívky, je možné na nich naměřit 12V měřákem, ale při zátěži rychle klesá napětí a nedá proud který potřebuješ, ale to už je spíš jen teorie pro servis (známé u škodovek)

je tu možnost i immobilizeru ale to zas poznáš když rozsvítíš kontrolky, tak zhasne.

a pak kapacita baterie - při studeném startu se může stát, že nízké napětí na baterii způsobí nesepnutí relé, které opravdu potřebují min. 10,5V. To se dá ošetřit tak, že buď nabiješ baterii a nebo pomocí start. agregátu zastartuješ a když chytně...tadááá

doufám, že to nebylo moc nudný.... ahoj

Napsal: úte lis 22, 2005 19:11
od Návštěvník
Dělalo mi to samé a někde na polském foru se dozvěděl že ma být benzínu nad čtvrt nádrže a už mi to nedělá.Čerpadlo jsem taky slyšel,ale když jsem dotankoval tak mělo uplně jiný zvuk.(prostě netahalo vzduch)

Napsal: úte lis 22, 2005 19:33
od mrk
jasne, aj mne horsie startuje ked uz mam prazdnu nadrz (lepsie povedane ked uz zacina svietit kontrolka, niekedy aj trocha skor), teda natocim max na 2. pokus a dlhsiemusi tocit (tak do 4 sekund cca, zalezi na tom ako dlho aj auto stoji)

Napsal: úte lis 22, 2005 23:35
od Olda
Pavel Beneš píše:vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům...
No já sem se do ted domníval, že čerpadlo je napojené na kontrolku oleje-pokud svítí tak se čerpadlo za urč. interval vypne, myslím že to nebude ovlivněno tlakem( i když možná taky, to jsem nezjištoval)...