Stránka 1 z 2

check

Napsal: pon lis 14, 2005 16:57
od Palo
Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???

Napsal: pon lis 14, 2005 21:39
od Brainman

Napsal: úte lis 15, 2005 15:42
od xPalo
T
Tak je tu změna,kontrolka už nesvítí ale otáčky na volnoběh pri zahřátém motoru 1600. Když je motor studeny tak jsou volnoběžné otáčky 1100 což je ok ale nesmí se motor zahřát, to je pak hukot. Když zapnu klimu při těch děsnych točkách tak se to uklidní na 1200.Prostě Bermudy. A ted babo rad.Žádnou vypadnutou součástku jsem neobjevil.

Napsal: úte lis 15, 2005 15:52
od Tomáš
Volnoběh 1100 moc OK není :lol: to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
Já bych kouknul na krokovej motorek , asi zůstává viset - očistit ,promazat.... já jsem ho celý postříkal konkorem a nechal jsem z něj ten bordel odkapat , pak ještě jednou a nakonec ofoukat kompresorem , pak už jsem nic nemazal a otáčky jak z fabriky ;)

Napsal: úte lis 15, 2005 17:27
od Kessler
Tomáš píše:Volnoběh 1100 moc OK není :lol: to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
Palo psal, že při studeném motoru. Pokud vím tak u Nexie jsou při studeném motoru taky otáčky 1100 a po zahřátí klesnou pod 1000. Holt automatickej sytič. Snad to tak funguje i u Nubiry...

Napsal: stř lis 16, 2005 07:30
od Brainman
Nexie ani Nubira sytic nema, meni se pouze pomer smesi ( benzin + vzduch) v zavislosti na dvou cidlech ( teplota nasavaneho vzduchu a teplota vody). Krokovy motorek reguluje volnobezne otacky mnozstvim prisavaneho vzduchu. Normalni otacky jsou na volnobeh v klidu asi 800 a pri jedoucim aute asi 1000. Pri studenem a prochladlem motoru po nastartovani asi 1100 a tak po dvou minutach to klesne na normal ( 800)

Napsal: stř lis 16, 2005 07:55
od Tomáš
Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)

Napsal: čtv lis 17, 2005 19:44
od Palo
Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)
Takže filtr je čistý jak slovo boží a otáčky lezou nahoru uměrně teplotě. Po 40 km jízdy jsou už 1800. Jak teplota dosáhne normálu tak se zase rozsvítí CHECK. V servisu se zmohli na konstatování "hm to je fakt divné". Pozor mluvím o značkovém servisu.Počítač prý nic neříkal. /Svině jedna mlčenlivá/.Tak nevím was jetzt. :cry:

Napsal: pát lis 18, 2005 08:13
od Palo
Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)
Dneska jsem absolvoval 2OO km bez zvýšení otáček a CHECKu. Mé srdce zaplesalo leč po příjezdu domů jsem jel ještě nakoupit a hle ´mám tu zase Check i s otáčkami. Takže asi vliv klimatických poměrů a míra znečistění ovzduší v závislosti na barvě ponožek a úhlu dopadajícího světla. :shock:

Re: check

Napsal: pon lis 21, 2005 17:19
od Palo
Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.

Re: check

Napsal: pon lis 21, 2005 22:37
od Brainman
Palo píše:
Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.
gratuluju :), to potesi

Napsal: úte lis 22, 2005 16:57
od Pavel Beneš
NA tohle budu reagovat. Ty hadičky na sání a odpařníky a já nevím co všechno je děsný svinstvo, nejraději vyměnit úplně všechno, ono to po čase změkne a pak podsává (a hned zas ta spotřeba atd.)

Napsal: sob čer 09, 2007 18:27
od Richard
Jedu si takhle minulý týden na chalupu a najednou koukám, svítí mi CHECK. A do pr*ele, říkám si a plný pytel problémů je zde. Zastavil jsem, vypnul motor, počkal chvilku. Natočil a nic nesvítilo. Říkám si OK a jedu dál, a zas blik a svítil CHECK. HMMM říkám si, ale vše fungovalo OK tak jedem a ať si svítí. Asi po 5 km jsem si vzpoměl, že jsem v týdnu měnil vzduchový filtr a současně odpojil čidlo teploty nasávaného vzduchu, abych mohl víko zvednout výš. Zastavil jsem znovu, kouknu do motoru a konektor je rozpojený. Nacvak jsem ho zpátky a od tý doby CHECK nesvítí. Jo ta skleróza :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob čer 09, 2007 23:34
od palikx
no co to bylo za kolinko na sani?je to docela zasadni.a jinak to byl krokac od zacatku.jedine koleno ktere by to ovlivnilo je to k posilovaci brzd.ty ostatni neudelaji tak velky rozdil.takze krokac klasicky plus mozna dira v sani

Napsal: ned čer 10, 2007 21:38
od Ivoš
Pořád si říkám, že asi máme nějaký vyjímečný kusy Nubir, jelikož U Kombika CHECK nebliknul ani jednou za celou dobu co ho máme a u Sedana CHECK ani není:-) Je tam SERVICE :lol: a ten taky nic. ;)