Stránka 1 z 2
Drnčanie rýchlostnek páky
Napsal: stř lis 09, 2005 06:51
od stefan
Viem že sa to už kdesi rozoberalo, ale mám tento problém a asi ho
nemám sám. Drnčí mi prevodová páka. Najviac sa to prejavuje na trojke
nad 2000 otáčok. Keď trochu pritiahnem páku do zadu tak to prestane.
Robí to aj päťka, ale menej. Díval som sa na mechanizmus pri
prevodovke, a je tam po prvé veľmi zlý prístup a po druhé veľmi veľa
čapov, a iných vecí. Čo býva zlé, čo to stojí a ako sa to dá vymeniť?
Ešte jedna vec. Čosi mi drnčí aj v palubovke. Drnčí to iba pri prejazde
cez nerovnosti. Nemá niekto podobný problém, a čo to môže byť?
Napsal: stř lis 09, 2005 07:59
od Sato
Tak to s tou prevodovou pakou by zaujimalo aj mna....
Napsal: stř lis 09, 2005 08:03
od stefan
Vidíš Sato. A zrovna od teba som čakal dobrú radu aj s nejakou
peknou fotkou, na ktorej vysvetlíš čo je zlé, a čo s tým robiť.
Napsal: stř lis 09, 2005 08:19
od Sato
stefan píše:Vidíš Sato. A zrovna od teba som čakal dobrú radu aj s nejakou
peknou fotkou, na ktorej vysvetlíš čo je zlé, a čo s tým robiť.
Hmm tak smola... Nejako nestiham ani ine veci
Napsal: stř lis 09, 2005 14:39
od peter NR
Pravdepodobne to budu dva silentbloky uloženia kulisy.
V motor. priestore, v mieste kde vychadza tyč šaltpáky je páka, v strede uložená - a v tom uložení sú dva malé silentbloky.
Je tam strašný prístup a dosť blbo sa to rozoberá... ale je na tom aj niečo pozitívne - tie silentbloky vyjdú asi 48sk/ks
Mnoho zdaru
Napsal: stř lis 09, 2005 21:45
od palikx
jo tak presne tam je ten problem.ale ja je nemenim .vzdy tam do spodu vlozim podložky ,mechanismus se zvedne trosku ztuhne a prestane rachtat.v nubira sekci je ode me fotka se sipkami.(v galerii taky)tak se mrkni a treba to das dohromady.
Napsal: stř lis 09, 2005 23:44
od RoSta
peter NR píše:Pravdepodobne to budu dva silentbloky uloženia kulisy.
V motor. priestore, v mieste kde vychadza tyč šaltpáky je páka, v strede uložená - a v tom uložení sú dva malé silentbloky.
Je tam strašný prístup a dosť blbo sa to rozoberá... ale je na tom aj niečo pozitívne - tie silentbloky vyjdú asi 48sk/ks
Mnoho zdaru
Ja ich už mám doma, ale nechce sa mi do toho a najviac by ma naštvalo, keby to nepomohlo.
Drnčí to teda fest!
Robil to už niekto? Chcelo by to návod ako to urobiť "bezbolestne"...
Napsal: stř lis 09, 2005 23:59
od phalanx
este to zvyknu robit (aspon minimalne raz robili
) take umelohmotne kruzky ktore drzia priamo rychlostnu paku, stacilo to vymenit a odvtedy to nedrncalo.
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Napsal: čtv lis 10, 2005 12:45
od Kiko
stefan píše:Viem že sa to už kdesi rozoberalo, ale mám tento problém a asi ho
nemám sám. Drnčí mi prevodová páka. Najviac sa to prejavuje na trojke
nad 2000 otáčok. Keď trochu pritiahnem páku do zadu tak to prestane.
Robí to aj päťka, ale menej. Díval som sa na mechanizmus pri
prevodovke, a je tam po prvé veľmi zlý prístup a po druhé veľmi veľa
čapov, a iných vecí. Čo býva zlé, čo to stojí a ako sa to dá vymeniť?
Ešte jedna vec. Čosi mi drnčí aj v palubovke. Drnčí to iba pri prejazde
cez nerovnosti. Nemá niekto podobný problém, a čo to môže byť?
Štefan, pozri sem, tu sa to riešilo. Vraj náprava trvá 10-15munut. Stačí šrubovak...
http://www.daewoo-faq.auto.ru/398/413/a ... /1057.html
Napsal: čtv lis 10, 2005 13:32
od palladin
Ahojte, ja som to menil s kolegom asi pred rokom , trosku sme maturovali z toho rozobrania, ale potom sa nam to podarilo. Rozoberiete jedno tiahlo (9) aby bol pristup k tomu čapu (tyčke - 13 ).
Vela zabavy ....
Inak v Nr v daewoo to vedia vymenit - za 1000 sk
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Napsal: čtv lis 10, 2005 14:15
od stefan
http://www.daewoo-faq.auto.ru/398/413/a ... /1057.html[/quote]
Prosím, mne neznalému z ruského jazyka nemôžeš zhruba preložiť čo
sa tam píše? Aspoň niečo, čo a ako urobiť a čo je čo?
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Napsal: čtv lis 10, 2005 15:25
od Kiko
Prosím, mne neznalému z ruského jazyka nemôžeš zhruba preložiť čo
sa tam píše? Aspoň niečo, čo a ako urobiť a čo je čo?[/quote]
Tú máš vycuc:
Motor ma byť studený, aby si sa nepopálil, usteľ si niečo pod auto, ľahnúť bruchom dole pod auto. Odkrytovať časť spodku, taký žliab , aby si sa dostal k tým „vrtuľkam“. Vraj problém sa rieši výmenou okrúhlych tesniacich gumičiek (vraj len tie sa opotrebuvavajú), ktoré sú na tých bielych umelohmotných s priemerom 25mm, výška 30mm. Treba po 2ks gumiček na jedno biele tj.spolu 4ks. Rozmer nie je kriticky, od oka gumené kolečko 25*15*5mm (prierez štvorcový) alebo 15*12*3mm (prierez okruhlý).
Napsal: čtv lis 10, 2005 16:36
od peter NR
palladin píše:Ahojte, ja som to menil s kolegom asi pred rokom , trosku sme maturovali z toho rozobrania, ale potom sa nam to podarilo. Rozoberiete jedno tiahlo (9) aby bol pristup k tomu čapu (tyčke - 13 ).
Vela zabavy ....
Inak v Nr v daewoo to vedia vymenit - za 1000 sk
Hlavná vec, že keď som to tam kupoval tvrdili, že to ešte nikdy neobjednávali
Napsal: čtv lis 10, 2005 19:27
od palladin
To Ti povedali dobre. Mne povedali že si to nemôžem opraviť sám, že oni tam novú súčiastku nedávajú, iba vyseknú dáku gumu a že veď to stojí iba 1000 sk za robotu...
Čudoval som sa ako debil, keď mi tie plastové kužele doniesol jeden známy z daewa z PU za 40 sk.
Takže v Nr sú mechanici ako poďme do roboty.Peniaze by vzali a ako najlepsie odrbať ľudí a z tej ochoty by si zdochol.
Ak chceš niečo choď radšej do Piešťan...
Napsal: čtv lis 10, 2005 20:04
od peter NR
palladin píše:
Takže v Nr sú mechanici ako poďme do roboty.Peniaze by vzali a ako najlepsie odrbať ľudí a z tej ochoty by si zdochol.
to mi hovoríš z duše, svokor tam chodil na pravidelný servis a nechal tam peňazí, že by sa za to dal aj dom postaviť