Stránka 1 z 1

Vysoké otáčky

Napsal: stř říj 26, 2005 19:34
od miilanekk@seznam.cz
Chci se zeptat kdyz nastartuju tak mam vysoke otacky asi po minute klesnou na normal :?

Re: Vysoké otáčky

Napsal: stř říj 26, 2005 19:37
od Kruger !!!
miilanekk@seznam.cz píše:Chci se zeptat kdyz nastartuju tak mam vysoke otacky asi po minute klesnou na normal :?
To je naprosto normal pač je v činnosti automatický sytič řízený řídící jednotkou (v manuálu se píše, že se má počkat půl minuty před vyjetím ;) )

Re: Vysoké otáčky

Napsal: stř říj 26, 2005 19:45
od Návštěvník
kamos ma 16v ten kdyz nastartuje tak ma vse v poho

Napsal: stř říj 26, 2005 20:15
od Olda
Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí než se to zaolejuje ;)

Napsal: stř říj 26, 2005 20:22
od Huda
Olda píše:Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí

než se to zaolejuje ;)
tak to nrfunguje nemuze byt rozbitej sitic

Napsal: stř říj 26, 2005 20:42
od Olda
Huda píše:
Olda píše:Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí

než se to zaolejuje ;)
tak to nrfunguje nemuze byt rozbitej sitic
Ne, palivo a otáčky dávkuje řj, ale pokud to nenatlakuji, tak startuji tak na 1500 ot :? a mlátí to jak svina :lol:
samozřejmě pokud jednou zapneš klíček tak ho musíš pak nechat asi 15 sek. vypnutej aby se čerpadlo znovu sepnulo, poznáš to podle bzučení od pravé zadní sedačky... ;)

Napsal: stř říj 26, 2005 23:01
od Ivan
Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.

Napsal: čtv říj 27, 2005 07:39
od cubafire
Ivan píše:Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.
Tak tak. 8)
A není vyjímkou 1500 nebo, že zůstane chvilinku viset 1500 rpm po vyřazení na křižovatce.

Napsal: čtv říj 27, 2005 12:09
od Blue Lanos
dnes som to rano skusal pekne az na 3 krat som nastartova. A zda sa ze to funguje mal so nizsie otacky ako ked otocim klucom pockam a hned natocim :idea:

Napsal: čtv říj 27, 2005 16:27
od fireman
Ivan píše:Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.
presne takto sa chova aj moja Nessi :P

Napsal: čtv říj 27, 2005 21:11
od Kruger !!!
Mno, ony asi mají 16v nižší otáčky než 8v pač já mám těch 1500 ot/min. pokaždé (po delším odstavení) a na křižovatkách rovněž, ale pak to pozvolna klesá :lol: . Neviděl bych v tom problém - jinak volnoběžné podle otáčkoměru tipuji tak na 900, ale mám 8v. Jinak při startování po delším odstavení čekám na zhasnutí kontrolky AirBagu, až tak moc zas spěchat nemusím :)

Napsal: čtv říj 27, 2005 21:14
od mrk
no tak ked radi robite pokusy, tak skuste toto:
situacia: vypnuty motor. stlacte plynovy pedal az na podlahu a podrzte ho tak povedzme 2sekundy. pustite plynovy pedal. nastartujte :lol:

Napsal: čtv říj 27, 2005 21:17
od mrk
inak ked je studeny motor, tak u mna to trva dost dlho kym klesnu otacky. ale klesaniu otacok napomaham tak, ze vytlacim spojku a pustim, hned na to vzdy klesnu otacky, tak o 50 ot/min. pripadne pustim naplne ventilator kurenia a klesnu otacky ovela.