Teploměr - kudy dostat ven čidlo?
Moderátor: Blue Lanos
Teploměr - kudy dostat ven čidlo?
Chtěl bych si dát do kalose (do schránky pod rádiem) teploměr ukazující vnitřní/vnější teplotu. Prohlížel jsem příspěvky na tohle téma v jiných sekcích konference, ale řešilo se tam jen "kam umístit venkovní čidlo". Já bych ale nejdřív potřeboval to čidlo dostat ven a nevím, kudy by to bylo nejvhodnější a nejsnadnější. Kalosáci, máte někdo v autě teploměr s venkovním čidlem?
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Clovece toto je na porazenie ja som tiz nevedel kudy kam ale nakoniec som to vyriesil tak, ze som kabel potiahol okolo pantu cez predne dvere je to jednoduche a skoro vobec to nie je vidiet Urcite existuje aj ine riesenie ale to sa mi zdalo velmi komplikovane
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: Teploměr - kudy dostat ven čidlo?
Pro (quote)
V pokračování středového tunelu směrem k motoru je ve stěně uprostřed dole průchodka pro potrubí, která je utěsněna gumovým profilovým kroužkem, který je podstatně větší než potrubí a krásně tam projde kabel i s čidlem a těsnění i potom dobře sedí a nic nepropouští. Od středového panelu je to vlastně kousek i nic není vidět. Displej mám v druhé přihrádce pro rádio a kabel s konektorem osvětlení mám v popelníku, abych ho mohl zastrčit do zásuvky. Nechci do ničeho zasahovat, dokud jsem nebyl na první garančce.
Tak ať dobře ukazuje.
V pokračování středového tunelu směrem k motoru je ve stěně uprostřed dole průchodka pro potrubí, která je utěsněna gumovým profilovým kroužkem, který je podstatně větší než potrubí a krásně tam projde kabel i s čidlem a těsnění i potom dobře sedí a nic nepropouští. Od středového panelu je to vlastně kousek i nic není vidět. Displej mám v druhé přihrádce pro rádio a kabel s konektorem osvětlení mám v popelníku, abych ho mohl zastrčit do zásuvky. Nechci do ničeho zasahovat, dokud jsem nebyl na první garančce.
Tak ať dobře ukazuje.
Re: Teploměr - kudy dostat ven čidlo?
Paráda, doufal jsem, že někdo bude vědět, jak na to. Díky. Při nejbližší příležitosti se na to mrknu. Podsvícení teploměru bych chtěl napojit na podsvícení ovládacích prvků na středovém panelu, aby byl teploměr podsvícený při zapnutých světlech. To by snad nemuselo při případném uplatňování záruky nikomu vadit... ?slaza píše:V pokračování středového tunelu směrem k motoru je ve stěně uprostřed dole průchodka pro potrubí, která je utěsněna gumovým profilovým kroužkem, který je podstatně větší než potrubí a krásně tam projde kabel i s čidlem a těsnění i potom dobře sedí a nic nepropouští. Od středového panelu je to vlastně kousek i nic není vidět. Displej mám v druhé přihrádce pro rádio a kabel s konektorem osvětlení mám v popelníku, abych ho mohl zastrčit do zásuvky. Nechci do ničeho zasahovat, dokud jsem nebyl na první garančce.
Tak ať dobře ukazuje.
A jen tak pro inspiraci - kde máš umístěné to čidlo?
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Re: Teploměr - kudy dostat ven čidlo?
Šel jsem s čidlem po stěně až kolem baterie a nádržky na kapalinu do ostřikovačů dolů pod blatník za záslepku mlhovek.
Možno už píšem neskoro, ale každý postrech je dobrý. Ja som to krepé čidlo po neustálom premiestňovaní a testovaní nakoniec zaparkoval na spodok kapoty. Dal som ho do rohu kapoty ako je pánt. Nedostáva sa tam teplo od motora a ani prúdenie vzduchu ho veľmi neochladzuje, takže je to zatial OK. Uvidíme aké to bude cez leto, keď sa auto zohreje na panvicovú teplotu.
Kalos hatchback 1.2, LPG červená 73L 105000km
Na kapotu přímo svítí slunko, takže to může venkovní teplotu docela dost zkreslovat.hroch píše:Možno už píšem neskoro, ale každý postrech je dobrý. Ja som to krepé čidlo po neustálom premiestňovaní a testovaní nakoniec zaparkoval na spodok kapoty. Dal som ho do rohu kapoty ako je pánt. Nedostáva sa tam teplo od motora a ani prúdenie vzduchu ho veľmi neochladzuje, takže je to zatial OK. Uvidíme aké to bude cez leto, keď sa auto zohreje na panvicovú teplotu.
Já jsem čidlo hodil do pravého předního blatníku. Když otevřu dveře u spolujezdce, tak za panty je díra - dutina až na plastový podběh blatníku. Tam jsem čidlo nacpal a přilepil k blatníku - na tu stranu, kde je boční blinkr. Přívodní káblík mám tažený vnitřkem - přivírá se do dveří, snad to vydrží. Nepodařilo se mi totiž čidlo dostat ven způsobem, o kterém psal Slaza.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Ja som čidlo dostal von cez to tesnenie trubiek, ale neviem čo to je za teplomer, káblik bol tak krátky, že som sa dostal vždy len do blízkosti motora. Po "konzultácii" s elektrikárom som káblik rozstrihol, nadletoval /cca 1,5 m/ a čidlo som natiahol až do spodnej časti predného ľavého blatníku. Je tam pár takých "rebier" čo držia plast podblatníku a medzi tie rebrá som čidlo prilepil. Zatiaľ všetko funguje a dá sa povedať, že aj presne ukazuje.
V lete bude i tato dutina pěkně panvicovitaMirek píše:Na kapotu přímo svítí slunko, takže to může venkovní teplotu docela dost zkreslovat.hroch píše:Možno už píšem neskoro, ale každý postrech je dobrý. Ja som to krepé čidlo po neustálom premiestňovaní a testovaní nakoniec zaparkoval na spodok kapoty. Dal som ho do rohu kapoty ako je pánt. Nedostáva sa tam teplo od motora a ani prúdenie vzduchu ho veľmi neochladzuje, takže je to zatial OK. Uvidíme aké to bude cez leto, keď sa auto zohreje na panvicovú teplotu.
Já jsem čidlo hodil do pravého předního blatníku. Když otevřu dveře u spolujezdce, tak za panty je díra - dutina až na plastový podběh blatníku. Tam jsem čidlo nacpal a přilepil k blatníku - na tu stranu, kde je boční blinkr. Přívodní káblík mám tažený vnitřkem - přivírá se do dveří, snad to vydrží. Nepodařilo se mi totiž čidlo dostat ven způsobem, o kterém psal Slaza.