Stránka 1 z 1
chipnut alebo nechipnut?
Napsal: sob říj 22, 2005 16:40
od stanoc
nakolko mam espero este len kratku dobu,uvažujem o chipnuti rj,najazdenych ma 58 000km-skutočnych,dovod -nemožem si zvyknut na tych 66kw,zda sa mi to trochu lenivšie do tych 3500 otačok.Ake su vaše skusenosti a orientačne ceny,inak mam 1,5 16v.vdaka
Napsal: sob říj 22, 2005 17:53
od Blue Lanos
Ja nie som nejaky specialista na chip ale co viem cipom aj tak neziskas vykon tam kde to potrebujes a to od 2000 -3500ot
Chip by mal zvysovat krutak ale len vo vyssich tockach takze v tvojom pripade by si sa k zelanemu efektu asi nedostal
ale neviem pockame na nejake vyjadrenie fundoveno "specialistu"
Napsal: sob říj 22, 2005 19:05
od conpet
Espero neni zadny zihadlo, je to rodinny vuz, bud rad ze ti jezdi a nezlobi. Jestli chces zavodit tak si budes muset asi koupit neco jinyho
Napsal: sob říj 22, 2005 20:05
od stanoc
conpet píše:Espero neni zadny zihadlo, je to rodinny vuz, bud rad ze ti jezdi a nezlobi. Jestli chces zavodit tak si budes muset asi koupit neco jinyho
ja viem že je to ridinne auto,však aj preto som ho kupil aby sme sa odviezli jak na lodi-pohodlne,tichučko,na vyblaznenie mam FUEGO 2,2i,ale Espero mi pripada trocha lenivšie,hlavne pri predbiehani si to neviem ešte odhadnut,už sa mi stalo,že som vyhodil smerovku že ho obehnem,ale som to radšej vzdal a zaradil som sa spet
Napsal: sob říj 22, 2005 20:21
od conpet
Ja si myslim ze ti stejne nezbyde nic jinyho nez si na to zvyknout. Vymen svicky , kabely, vycisti rozdelovac atd... Ono tech 66kW neni zase takova bida a da se s tim taky slusne jet
Napsal: sob říj 22, 2005 20:40
od stanoc
conpet píše:Ja si myslim ze ti stejne nezbyde nic jinyho nez si na to zvyknout. Vymen svicky , kabely, vycisti rozdelovac atd... Ono tech 66kW neni zase takova bida a da se s tim taky slusne jet
je to rozdiel,a ešte som si všimol mam ešte jedno na diely a na jednom je na sani rezonator-tlmič sania- a na druhom je nič-ten koniec je normalne zaslepeny.Ked dam plynovy pedal na podlahu tak sa to dost ozyva v tom nasavani,,,,,asi bude parada ked tam nasadim šišku to bude duniet asi
Napsal: ned říj 23, 2005 17:31
od Radoslav Hološka
Radsej viac tocte tie 16V motory ako chip. Ja som ho mal 2 roky v Nexii a musel som davat motor na GO. Nevydrzal bohatsiu zmes a lepsie spalovanie. Pritom som jazdil normalne,nie ako pretekar. Teraz mam povodny chip a inu RJ a pohoda. Treba prestudovat na fore sekciu v "oddeleni" Nexia pod nazvom Kluci,GO motora.
Napsal: ned říj 23, 2005 17:43
od peter NR
Tiez som nad tym uvazoval, ale nakoniec som to neriskol a som rad...
Napsal: ned říj 23, 2005 23:39
od ppp
Predbiehat na espere 1,5 do 3500? Do nepovazujem sa rozumne. Ja pri prebiehani na 3,5t zacinam. 3,5tisic pri predbiehani tam maju nanajvys tak autobusy alebo velkoobjemove osobaky (2liter nie je nie je velky objem, velky objem sa zacina od 4l). ALe ked nepredbieham, tak sa motam od 2,5 to 3,5 (nedialnica/dialnica).
Napsal: pon říj 24, 2005 03:34
od stanoc
ppp píše:Predbiehat na espere 1,5 do 3500? Do nepovazujem sa rozumne. Ja pri prebiehani na 3,5t zacinam. 3,5tisic pri predbiehani tam maju nanajvys tak autobusy alebo velkoobjemove osobaky (2liter nie je nie je velky objem, velky objem sa zacina od 4l). ALe ked nepredbieham, tak sa motam od 2,5 to 3,5 (nedialnica/dialnica).
Neviem že kto tu pisal alebo hovoril o predbiehani do 3500 otačok,ja som pisal že mi pripada lenivšie do tych 3500 otačok a nakoniec budem ja blbec,bo dakto nevie dobre čitat
Napsal: pon říj 24, 2005 06:54
od stefan
Lepšie ako vraziť 10.000 do motora na prečipovanie, je podľa mňa
vraziť 10.000 do motora vo forme nového oleja, filtrov, sviečok
káblov a ostatných vecí čo mu patria. Písalo sa tu už o čipovaní,
ale výsledok bol taký, že prečipovaný motor- výkon nevyuživáš tak často,
ako si zo začiatku budeš myslieť.
Espero nie je závodný voz. Je to fakt rodinný voz.
Aspoň na Slovensku, jeho všeobecné schválenie ho predurčuje na
prerobenie na LPG, a potom máš skutočné veľký voz, so slušnou výbavou,
lacnú prevádzku a to všetko za veľmi slušný peniaz.
Ináč ak chceš fakt moc zvýšiť výkon, radšej by som vymenil vzduchovú
vložku za športovú a prepnul RJ na 95 oktánov. Príp. zmena výfuku.
Napsal: pon říj 24, 2005 11:07
od stanoc
stefan píše:Lepšie ako vraziť 10.000 do motora na prečipovanie, je podľa mňa
vraziť 10.000 do motora vo forme nového oleja, filtrov, sviečok
káblov a ostatných vecí čo mu patria. Písalo sa tu už o čipovaní,
ale výsledok bol taký, že prečipovaný motor- výkon nevyuživáš tak často,
ako si zo začiatku budeš myslieť.
Espero nie je závodný voz. Je to fakt rodinný voz.
Aspoň na Slovensku, jeho všeobecné schválenie ho predurčuje na
prerobenie na LPG, a potom máš skutočné veľký voz, so slušnou výbavou,
lacnú prevádzku a to všetko za veľmi slušný peniaz.
Ináč ak chceš fakt moc zvýšiť výkon, radšej by som vymenil vzduchovú
vložku za športovú a prepnul RJ na 95 oktánov. Príp. zmena výfuku.
OK chipovat sa nebude,olej tam je novy Shel plna syntetika,sviečky vymenim,nove komplet rozvody,vzduchovy filter,palivovy,prpojene na 95okt.,novy stredny a zadny diel vyfuku a nova nemrznuca zmes.Ešte ho prezujem na zimu a viac už neviem čo pre nho urobit.
Napsal: pon říj 24, 2005 11:10
od stefan
Bude ti na to čo si popísal stačiť tých 10.000?
Čo ešte chceš s tým robiť. Auto je na vozenie.
Auto má slúžiť nám, nie mi autu !!!
Napsal: pon říj 24, 2005 15:16
od stanoc
stefan píše:Bude ti na to čo si popísal stačiť tých 10.000?
Čo ešte chceš s tým robiť. Auto je na vozenie.
Auto má slúžiť nám, nie mi autu !!!
zle som to napisal ,to všetko som už urobil,akurat ešte vymenim sviečky
Napsal: pon říj 24, 2005 19:04
od RoSta
stefan píše:Bude ti na to čo si popísal stačiť tých 10.000?
Čo ešte chceš s tým robiť. Auto je na vozenie.
Auto má slúžiť nám, nie mi autu !!!
Človeče, hovoríš mi z duše! Už som sa začínal hanbiť, že mám k môjmu autu "užívateľský" prístup a riešim len to, čo treba riešiť, okrem pravidelných "zásahov"...