Stránka 1 z 1

ŠTARTOVANIE LEGANZY

Napsal: pon říj 17, 2005 20:16
od pages
Hello všetci,

jazdím už od 1987 na striebornej Leganze 2,0, od 04/2005 už aj na plyn aj te OK. nevie niekto poradiť s dlhotrvajúcim problémom so štartovaním:

pri otočení kľúčikom štartér trochu cvakne, ale nevzopne, ako keby nevedel naskočiť pastorok do ozubeného venca. Pastorok na štartéri už bol menený, rovnako baterka bola nabitá. Pomáham si tak, že dám pri nenaštartovanom motore rýchlosť do 5-ťky rozhýbem trocha motor a potok už pri novom štartovaní sa pastorok vysunie do venca a už štartuje OK. Je to smiešne, ale v dvoch servisoch mi nepomohli - premastili štartér, vymenili pastorok, odporučili nabiť akumulátor, ale nič nepomohlo.
Vďaka za radu.

Napsal: pon říj 17, 2005 22:00
od palikx
no to je spatny.ale tohle by vypadalo na spatnou vypinaci civku.pastorek s tim nema nic moc spolecneho kdyz se neroztoci starter.a pak jeste uhliky nebo rotor.

Napsal: čtv říj 20, 2005 18:20
od pages
Vďaka za radu, skúsim na ňom dať spraviť menšiu generálku. Myslím, že to asi bude v spínači.

Re: ŠTARTOVANIE LEGANZY

Napsal: čtv říj 20, 2005 20:28
od Blue Lanos
pages píše:Hello všetci,

jazdím už od 1987 na striebornej Leganze 2,0
Clovece to mas pekne staru leganzu :lol: Som myslel, ze lega sa robila od 1998 roku :roll: :D

Peace ;)

Napsal: čtv říj 20, 2005 20:30
od eMKa Slovensko
njn, preklep a ty s toho robis vedu :lol: :lol:

Napsal: čtv říj 20, 2005 21:05
od Akri
eMKa Slovensko píše:njn, preklep a ty s toho robis vedu :lol: :lol:
To je celej Blue :lol:

Napsal: pát říj 21, 2005 21:22
od Blue Lanos
eMKa Slovensko píše:njn, preklep a ty s toho robis vedu :lol: :lol:
Co preklep :shock: ? On myslel 1978 :shock: :shock: :lol: :?:

Napsal: sob říj 22, 2005 14:23
od Radoslav Hološka
Vymena pastorkov zvlast,uhlikov a podobnych srand sa realizovala v casoch starych Skodoviek a Lad. V sucasnosti je nutne na takychto kvalitnych a modernych autach vymenit celu zostavu,v tomto pripade starter. Viem,ze kazdy ma na to financne moznosti,ale potom nech jazdi na Skode 120. Potom len clovek chodi od servisu k servisu,vsade plati a nakoniec pride na to,ze starter stoji 2000,- Sk a vymeni ho napokon komplet... Tot moj nazor,ja to robim takto a nemam s tymto problem,dokonca na nasej Leganze som pre istotu vymenil vsetky nove naplne a rozvody hned po kupe a to ma len 47500 km. A mam pokoj,viem ze auto dostalo len to naj.

ŠTARTOVANIE LEGANZY

Napsal: ned říj 23, 2005 20:36
od pages
Vďaka za príspevky, to bol naozaj preklep s tým r.v. a malo byť 1997 miesto 1987. Moja Leganza má cca 110 tisíc km a doteraz som s ńou nemal problémy. Raz som ju mal slabšie búranú (pred.kapota, LP blatník, LP svetlomet, Predný nárazník), odhad ceny opravy v servise bol za 80 tisíc Sk (nemám ju poistenú) ale nakúpil som nejaké plechy v Auto Kelly a dalo sa to opraviť za 60% ceny odhadu. V servisoch od radosti nevedia čo pýtať, najmä v Nitre, a preto tam nechodím zo zásady.
Asi ozaj bude najlepšie ten štartér vymeniť celý za nový. Ale nemal by stáť do 5 tisíc Sk? Myslím, že som niekde videl v ponuke štartér na Leganzu za 10 tisíc a to ešte českých, čo sa mi zdá byť dosť mooooc.


Nevie niekto kde sa predávajú lacnejšie a nové?

Vďaka a veľa km bez nehody a poruchy.

Napsal: čtv říj 27, 2005 21:44
od petrm
Radoslav Hološka píše:Vymena pastorkov zvlast,uhlikov a podobnych srand sa realizovala v casoch starych Skodoviek a Lad. V sucasnosti je nutne na takychto kvalitnych a modernych autach vymenit celu zostavu,v tomto pripade starter. Viem,ze kazdy ma na to financne moznosti,ale potom nech jazdi na Skode 120. Potom len clovek chodi od servisu k servisu,vsade plati a nakoniec pride na to,ze starter stoji 2000,- Sk a vymeni ho napokon komplet... Tot moj nazor,ja to robim takto a nemam s tymto problem,dokonca na nasej Leganze som pre istotu vymenil vsetky nove naplne a rozvody hned po kupe a to ma len 47500 km. A mam pokoj,viem ze auto dostalo len to naj.
Tak tohle se opravdu nedělá uhlíky stojí pár korun tedy třeba 1500 a celý stratér konkrétně na 2,0 motor jen 9200 Kč podle mé informace tak tedy nevím co je lepší když se používají dobrý díly tak je oprava kvalitní :lol:

Opravené štartovanie leganzy

Napsal: pon lis 21, 2005 09:58
od pages
--------------------------------------------------------------------------------

Ahojte,
na vine bola spínacia cievka, ktorá raz spínala a raz nie. Opravár kúpil cievku v Piešťanoch. Cena cievky cca 1300 Sk a opravy cca 800 Sk.

Vďaka za príspevky.

Napsal: pon lis 21, 2005 14:50
od eMKa Slovensko
esteze sa to vyriesilo