Stránka 1 z 1
Co Daewoo Espero 2.0?
Napsal: úte zář 27, 2005 20:16
od Petr G.
Co si myslíte o Esperu ve dvoulitru?
Napsal: úte zář 27, 2005 20:24
od Petr G.
Jak jste spokojený s 1.5l?Jel jsem v ní a teda nic moc,přijde mi o proti 2.0l až abnormálně líná.
A ještě,jak velký je rozdíl mezi 1.8kou a 2.0l?V 1.8 jsem ještě nejel...
Napsal: úte zář 27, 2005 21:20
od conpet
1,8 oproti 2,0 jen vic zere, vykon srovnatelny. Ale nizsi pojistka
, proto jsem volil 1,8 i ja.
Napsal: stř zář 28, 2005 17:57
od Petr G.
Já právě přemýšlím a chtěl bych Espero ve dvoulitru! Teď mám Nissan Micra 1.2 55 koní
A z níkyho obsahu jsem už vyrost! Chtěl bych něco většího a kolem těch 100 koní! A na Espero zatím slyším jen chválu(ale prý 1.5ky jsou nějaký poruchový)!V tý jem jel a teda ten Nissan je o dost živější!Asi to bude tím že váží 730kg.Přijde mi že na auto který váží kolem 1400kg je 1.5ka málo.
Napsal: stř zář 28, 2005 18:19
od ppp
espero 1,5 vazi 1150kg + nejaka vybava ak tam teda je. Pasazierov nepocitam. Lenive je, ale len pre tych co tam sadnu z typickych europskych aut, pretoze ma max. krutiaci moment vykopnuty pekne vysoko (4800 otacok ?) ale zato pekne akceleruje pri predbiehani (samozrejme ze ked si podradis
). Inac po prepnuti na 95tku do na lpg znatelne ozilo, aj ked stale je to oproti 880kg skodovke 46kw/100Nm lenivejsie (medzi 2 az 3,5t otacok), lenze tu som mal dobre nastavenu a s esperom sa zatial len zoznamujem.
Napsal: čtv zář 29, 2005 13:24
od stefan
Mám 1,5 motor a som spokojný. Je pravda, že motor začína ožívať
až pri 3000 otáčkach, ale potom už nejde zastaviť.
Neviem ako je to u Vás s zákonnymi poistkami , ale tu rozdiel medzi
1,5 a 2,0 robí 4000. SK.
Ale je isté, že dvojliter ma lepší ťah v nižších otáčkach.
Napsal: čtv zář 29, 2005 15:26
od Sato
1.5 je naozaj trosku lenivejsia vdaka svojej vahe, ale staci ju dostat do vyssich otaciek a ako povedal stefan:"potom uz nejde zastavit".
Napsal: čtv zář 29, 2005 17:44
od Richard
Můj názor: preferoval bych 2,0 litra. Spotřeba je stejná jako menší obsah a ten motor s tím autem alespoň trochu zahejbá, když ho naložíš jede to skoro stejně a jízda s 2,0 je pohodovější, pomalu není kopec co bys nevyjel na 5. A když jedeš s 2,0 tak vlastně řadíš jen 4 a 5. Ostatní stupně jsou jen okrajově využívány. U benzína jsem jednoznačně pro větší obsah
Napsal: čtv zář 29, 2005 20:00
od conpet
Hodne taky zalezi na tom jak se ten kterej motor zajel jako novej. Dobre zajeta 1.8 muze taky jet lip nez 2.0 se kterym nekdo od zacatku jezdil jako prase
.
Napsal: čtv zář 29, 2005 21:06
od ppp
1,5 ma u espera este jednu vyhodu aspon na slovensku a to ze je ju mozne legalne prestavat na lpg. Sice sa obcas moze zadarit dat zapisat plyn aj pre 2litra, ale nie vzdy budete mat stastie na nepozorneho uradnika
Napsal: čtv zář 29, 2005 22:37
od peter NR
ja so na espero 1.5 presadal pred dvoma rokmi z Peugeota 405 1.9 benz a musim povedat, ze mi chvilu trvalo si zvyknut na motor, ktory "nejde hned zdola"... ale tak ako pisu chalani, ked sa dostane cez 2500 je to pohoda, proste to chce viac podradovat a drzat motor v optimalnom rozsahu. Tiez by som bol zvedavy, ako ide 1.8 alebo dvojliter. Ozaj, len tak pre zaujimavost neviete volakto ake maju tie motory parametre (vykon a tak...)
Napsal: pát zář 30, 2005 06:34
od stefan
Napsal: sob říj 15, 2005 18:44
od Martens
Petr G. píše:Já právě přemýšlím a chtěl bych Espero ve dvoulitru! Teď mám Nissan Micra 1.2 55 koní
A z níkyho obsahu jsem už vyrost! Chtěl bych něco většího a kolem těch 100 koní! A na Espero zatím slyším jen chválu(ale prý 1.5ky jsou nějaký poruchový)!V tý jem jel a teda ten Nissan je o dost živější!Asi to bude tím že váží 730kg.Přijde mi že na auto který váží kolem 1400kg je 1.5ka málo.
Mam 2.0 MPi pul roku. Jsem s nim velmi spokojen. Az na tu pojistku. Na dvoulitra to zas neni moc velky vykon. Mel jsem Xantii ve 2.0 a ta ma o 14 kW vic. Ale jinak Espero bezva auto. Pod 1.8 bych ale u neho nesel.
Napsal: úte říj 18, 2005 10:28
od Damek
Kamarátov otec najazdil na espere v dvojlitri skoro 300000 a bez porúch,bol s ním nadmieru spokojný