Stránka 1 z 2
VYFUKOVE POTRUBIE
Napsal: ned zář 18, 2005 00:02
od kaso
Spatny tlak vyfukoveho systemu ovplyvnuje vykon motora.To plati pre vacsinu agregatov.Zmensenie spatneho tlaku vyfuku pomaha dostat plyny von z valca a dostat don viac vzduchu a paliva.Cim viac cerstvej zmesi v motore tym vacsi vykon.Otvoreny vyfuk ma velke vyhody pre jazdu.Lepsi krutiaci moment a vacsi vykon pri vysokych otackach.Atmosfericke motory su citlive na zasahy do pavukov ale zmeny vo vyfukovom systeme nie su zanedbatelne.Pri zvysovani vykonu treba upravit predzapal a pomer palivo vzduch.Ked sa meni mnozstvo vzduchu co do motora prudi je nutne zmenit davkovanie paliva a predzapal.Chcel som len povedat ze uprava vyfukoveho systemu a studeneho sania nie je az taka jednoducha
A pokial chceme dosiahnut co najvyssi vykon treba nastavyt davkovanie paliva a predzapal.Samozrejme spotreba pojde hore
Napsal: ned zář 18, 2005 10:27
od richiprofi
kaso, csetko je pravda...az na poslednu vetu....nie je to uplne tak....samozrejme ak pouzivas seriovu riadiacku upravenu o predzapal, pretoze ta pracuje stale s A/F pomerom...pokial pouzijes programovatelnu RJ ako mam ku prikladu ja EMS...ta pracuje uz a MAP senzorom a a nepouziva vobec prietokomer vzduchu....mnozstvo sa upravuje v mape...inak urobit vyfuk pri atmo nie je problem, len nikto nie je ochotny za to platit....moj ma vysiel 20t, co je asi dost...
Napsal: ned zář 18, 2005 13:13
od kaso
Rici myslim ze vacsina z nas nebude menit RJ.Cena ktoru si pisal tych 20 litrov je za vyladene zvody+komplet potrubie+koncovy tlmic
Napsal: pon zář 19, 2005 22:15
od richiprofi
heh, ty si ale vtipalek....si pozri ceny ladenych zvodov..zacinaju od 15t sk hore....uz som to tu aj niekde pisal zvody + komplet vyfuk 20+20t sk....ide o specifikaciu gr.A
Napsal: pon zář 19, 2005 23:59
od kaso
Do zvodov sparat nebudem.Ale na komplet vyfuku uz pracujem
Cez zimu uz bude nachystany na montaz
Napsal: úte zář 20, 2005 08:12
od richiprofi
mnoo, tak to som teda zvedavy, ako to dopadne
Napsal: úte zář 20, 2005 23:09
od kaso
richiprofi píše:mnoo, tak to som teda zvedavy, ako to dopadne
Mnoo tiez sme boli zvedavy na tvoje auto.A ani na jeden zraz si neprisiel ukazat svoju KARU.
Napsal: úte zář 20, 2005 23:29
od richiprofi
to ano....o to viac sa da tesit an buducu sezonu ale....uz budu aj ine veci porobene....palubka a mozno aj daco s ineterieru + hudba...
Napsal: stř zář 21, 2005 23:22
od kaso
O pat k teme
Pomer vzduchu a paliva sa pri jazde meni.Optimalna hodnota vzduchu je 14,7-14,8 dielov na jeden diel paliva.
Napsal: čtv zář 22, 2005 08:15
od ]Rebro[
Wow, odkial mas tie udaje?
Napsal: čtv zář 22, 2005 09:50
od PavelZ
kaso píše:O pat k teme
Pomer vzduchu a paliva sa pri jazde meni.Optimalna hodnota vzduchu je 14,7-14,8 dielov na jeden diel paliva.
To mi prijde divny. Kdyz sem se zajimal o moznosti elektrickeho turba, tak sem si nasel, ze motor si bere pri max otackach cca 12000l vzduchu za minutu. Je pravda, ze tohle bylo udano pro americke motory, takze pro nase to bude neco kolem poloviny (pro 1.6 myslim kolem 5000l), ale i tak by to znamenalo neco kolem 400l paliva na minutu. Kdyz by to auto jelo 200 km/h, tak to znamena spotrebu 12000l/100km.
Napsal: čtv zář 22, 2005 23:13
od kaso
Preplnane motory pri maximalnom vykone vezmu 12,5:1 a zvysne palivo ktore nestihne zhoriet sluzi ako vnutorne chladenie valca
Napsal: pon zář 26, 2005 21:28
od kaso
System-dual UNI
Výfukové potrubie
Napsal: úte zář 27, 2005 18:52
od Jan Masar
Páni, pletiete si litre svzduchu s litrami paliva. Pre pripad, že dôjde k dokonalému horeniu je potrebné na spálenie 1kg paliva 14,5 kg vzduchu
Re: Výfukové potrubie
Napsal: čtv zář 29, 2005 18:40
od kaso
Jan Masar píše:Páni, pletiete si litre svzduchu s litrami paliva. Pre pripad, že dôjde k dokonalému horeniu je potrebné na spálenie 1kg paliva 14,5 kg vzduchu
Poriadne si precitaj moje prispevky
1diel=1Kg