Mr.Problem & Nubira 1.6 1998
Napsal: sob zář 17, 2005 11:52
Ale Miloshy, tady z Tvé recenze vůbec nic není ...
Ale zkusím něco málo napsat:
Koupil jsem si v červnu 2005 Nubiru 1.6 CDX z roku 1998 za necelých 120.000 Kč při najetých 118.000 km. Nádherný černý sedan. Při projíždce kolem bazaru jsem byl totálně nadšenej. Pěkná akcelerace, pohodlný řazení, auto sice moc nebrzdí ale v tom okamžiku mě to nevadilo. Auto za tu cenu - super. Výbava: klimatizace, dva airbagy, nastavitelný volant, rádio, elektrický okna, ABS, výškově nastavitelná opěrka hlavy. Bohužel co postrádám je zadní stěrač, a vadí mě to bimbání při jakémkoliv manipulování s klíči ve vozidle atd.
Jízdní vlastnosti: Rychlost auta pěkná 190 Km/h, akcelerace taky pěkná jsem zvyklej na firemní Felicii. Při jízdě na dálnici pohodový auto, jen při jízdě v zatáčkách nemám už takový pocit bezpečí (mám strach že mě to ustřelí), ale už jsem si docela zvykl (i když projedu zatáčku z ostra tak to auto drží , je holt měkší pérování). Po opravě brzd - bomba, auto brzdí. Vzhled palobovky je mnohem hezčí než u mého dřívějšího favorita: Peugota 406 z téhož roku. Design je hezčí. Bohužel přehlednost palubovky nic moc, ocenil bych kdyby byla trošku víc ke mě natočená a budíky - tachometr a otáčkoměr šel lépe vidět, měřím 189 cm. Palivoměr, mě neustále znervozňuje, docela rychle a ve velkém úseku mění svůj stav, tak není problém mít jednu chvilku polovinu nádrže a pak najednou jen třetinu. Když jsem u paliva, tak spotřeba docela veliká. Mám najeto 550 km, při 62 litrů což obsahuje nádrž + 5 litrů rezerva - mám poslední čárku. To bimbání jíž nebudu popisovat snad, kdyby byl trochu tižší motor, to vše je vykoupeno ale kvalitní, pohodlnou a hlavně rychlou jízdou.
Celkově auto vypadá z venku moc pěkně, karosérie je kvalitní pozinkovaná, žádný rez, kufr - obrovský jen trošku horší přístup (Většina věcí pro opravu auta, včetně heveru lze uschovat k rezervě). když rožnu i pomocné světla nebo chcete-li mlhové přední vypadá to nádherně. Ohledně oprav: Za celou tu dobu jsem investoval peníze do oprav: brzd, prohlídky - výměna rozvodů, svíček, filtru, opravu elektrických oken to zvládne každej sám - namazání a pročistění lanka, v kterém to chodí, zámku u pátých dvěří.
Auto za ty peníze. Nejlepší investice. Krásné prostorné auto, které budí respekt i mezi značkami mnohem vyšší třídy. Spolehlivé, rychlé. Doporučuji
Auto není sice navrhnuto na tunning, ale menší změny v interiéru můžou vzhled oživit. Více o mích upravách: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=1580
Ale zkusím něco málo napsat:
Koupil jsem si v červnu 2005 Nubiru 1.6 CDX z roku 1998 za necelých 120.000 Kč při najetých 118.000 km. Nádherný černý sedan. Při projíždce kolem bazaru jsem byl totálně nadšenej. Pěkná akcelerace, pohodlný řazení, auto sice moc nebrzdí ale v tom okamžiku mě to nevadilo. Auto za tu cenu - super. Výbava: klimatizace, dva airbagy, nastavitelný volant, rádio, elektrický okna, ABS, výškově nastavitelná opěrka hlavy. Bohužel co postrádám je zadní stěrač, a vadí mě to bimbání při jakémkoliv manipulování s klíči ve vozidle atd.
Jízdní vlastnosti: Rychlost auta pěkná 190 Km/h, akcelerace taky pěkná jsem zvyklej na firemní Felicii. Při jízdě na dálnici pohodový auto, jen při jízdě v zatáčkách nemám už takový pocit bezpečí (mám strach že mě to ustřelí), ale už jsem si docela zvykl (i když projedu zatáčku z ostra tak to auto drží , je holt měkší pérování). Po opravě brzd - bomba, auto brzdí. Vzhled palobovky je mnohem hezčí než u mého dřívějšího favorita: Peugota 406 z téhož roku. Design je hezčí. Bohužel přehlednost palubovky nic moc, ocenil bych kdyby byla trošku víc ke mě natočená a budíky - tachometr a otáčkoměr šel lépe vidět, měřím 189 cm. Palivoměr, mě neustále znervozňuje, docela rychle a ve velkém úseku mění svůj stav, tak není problém mít jednu chvilku polovinu nádrže a pak najednou jen třetinu. Když jsem u paliva, tak spotřeba docela veliká. Mám najeto 550 km, při 62 litrů což obsahuje nádrž + 5 litrů rezerva - mám poslední čárku. To bimbání jíž nebudu popisovat snad, kdyby byl trochu tižší motor, to vše je vykoupeno ale kvalitní, pohodlnou a hlavně rychlou jízdou.
Celkově auto vypadá z venku moc pěkně, karosérie je kvalitní pozinkovaná, žádný rez, kufr - obrovský jen trošku horší přístup (Většina věcí pro opravu auta, včetně heveru lze uschovat k rezervě). když rožnu i pomocné světla nebo chcete-li mlhové přední vypadá to nádherně. Ohledně oprav: Za celou tu dobu jsem investoval peníze do oprav: brzd, prohlídky - výměna rozvodů, svíček, filtru, opravu elektrických oken to zvládne každej sám - namazání a pročistění lanka, v kterém to chodí, zámku u pátých dvěří.
Auto za ty peníze. Nejlepší investice. Krásné prostorné auto, které budí respekt i mezi značkami mnohem vyšší třídy. Spolehlivé, rychlé. Doporučuji
Auto není sice navrhnuto na tunning, ale menší změny v interiéru můžou vzhled oživit. Více o mích upravách: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=1580