zadné dvere
Moderátor: Blue Lanos
zadné dvere
Nepáči sa mi, že zadnými dverami musím správne a dosť (podľa mňa) tresknúť, aby zámok zapadol. Na niektorých autách stačí dvere iba jemne zatlačiť a dvere sú zatvorené. Vždy sa mi ŠPZ-tka zatrasie, že si myslím, že odpadne
Chcem vedieť, či aj iní Kalosáci to majú takto, alebo sa s tým dá niečo robiť????
Chcem vedieť, či aj iní Kalosáci to majú takto, alebo sa s tým dá niečo robiť????
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
no tymto som sa ja tiez velmi dlho trapil na lanose (sedan) podla mna to nikdy nepojde tak ako na omnoho drahsich autach. Troska som to zlepsil ked som dvere vytlmil a tak zostali tazsie a uz sa trochen zatvaraju lepsie ale stale to nieje ala actavia
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: zadné dvere
Je to stejné - značka se třese, ale nemusím vyvíjet žádný tlak - zaklapnou se svou vlastní váhou. Spíše mi vadilo že se musí otevírat klíčem. Ale zvykl jsem si....LIFELIKE píše:Nepáči sa mi, že zadnými dverami musím správne a dosť (podľa mňa) tresknúť, aby zámok zapadol. Na niektorých autách stačí dvere iba jemne zatlačiť a dvere sú zatvorené. Vždy sa mi ŠPZ-tka zatrasie, že si myslím, že odpadne
Chcem vedieť, či aj iní Kalosáci to majú takto, alebo sa s tým dá niečo robiť????
Re: zadné dvere
Je to stejné - značka se třese, ale nemusím vyvíjet žádný tlak - zaklapnou se svou vlastní váhou. Spíše mi vadilo že se musí otevírat klíčem. Ale zvykl jsem si....[/quote]
Netvrdím, že na ne treba tlačiť, ale že treba urobiť ten správny švih. Aby to nebolo už práve trieskanie, ale aby to bolo dostatočné k zatvoreniu.
Otázka: prečo kľúčom?? .. máš starší typ??... lebo ja nemusím používať kľúč..je tam nejaká klučka ...mimochodom pekne skrytá, nie ako som si včera všimla na jednom WV Polo...
Netvrdím, že na ne treba tlačiť, ale že treba urobiť ten správny švih. Aby to nebolo už práve trieskanie, ale aby to bolo dostatočné k zatvoreniu.
Otázka: prečo kľúčom?? .. máš starší typ??... lebo ja nemusím používať kľúč..je tam nejaká klučka ...mimochodom pekne skrytá, nie ako som si včera všimla na jednom WV Polo...
Re: zadné dvere
sorry, zabudla som sa prihlásiť, tak ešte raz:Tompetr píše:Je to stejné - značka se třese, ale nemusím vyvíjet žádný tlak - zaklapnou se svou vlastní váhou. Spíše mi vadilo že se musí otevírat klíčem. Ale zvykl jsem si....
Netvrdím, že na ne treba tlačiť, ale že treba urobiť ten správny švih. Aby to nebolo už práve trieskanie, ale aby to bolo dostatočné k zatvoreniu.
Otázka: prečo kľúčom?? .. máš starší typ??... lebo ja nemusím používať kľúč..je tam nejaká klučka ...mimochodom pekne skrytá, nie ako som si včera všimla na jednom WV Polo...
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Re: zadné dvere
Skus po miernom odskrutkovani tej zapadky, do ktorej zaskočí zamka s dverami posunut ju o 1-3 mm smerom k sebe.LIFELIKE píše:Nepáči sa mi, že zadnými dverami musím správne a dosť (podľa mňa) tresknúť, aby zámok zapadol. Na niektorých autách stačí dvere iba jemne zatlačiť a dvere sú zatvorené. Vždy sa mi ŠPZ-tka zatrasie, že si myslím, že odpadne
Chcem vedieť, či aj iní Kalosáci to majú takto, alebo sa s tým dá niečo robiť????
Mně ne, musí se víc bouchnout a značka se zatřepe. I s dveřmi se musí víc bouchnout, a skoro každý, kdo se mnou jede, nezavře na první pokus (kromě škodovkářů, kteří s tím naopak praští tak, že bych je nejraději taky praštil ). Mám pocit, že pružiny kryté gumou, které jdou proti dveřím, jsou zbytečně silné. Dveře u řidiče už jsou na tom lépe, asi se to používáním trochu zlepší.mipo píše:Na sedane je to v pohode. Idú ľahko, u HB neviem.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Tak to je absolútne mylný názor, že na škodovke treba trieskať s dvermi. Máme aj škodovku a mňa vždy vytáčalo, ked mi niekto treskol dverami. Stačí normálny jemný švih a dvere sa zatvoria. Nie je to síce lúskanie burských orechov, ale ani rozbíjanie kokosu to zasa nemusí byť.Mirek píše:Mně ne, musí se víc bouchnout a značka se zatřepe. I s dveřmi se musí víc bouchnout, a skoro každý, kdo se mnou jede, nezavře na první pokus (kromě škodovkářů, kteří s tím naopak praští tak, že bych je nejraději taky praštil ). Mám pocit, že pružiny kryté gumou, které jdou proti dveřím, jsou zbytečně silné. Dveře u řidiče už jsou na tom lépe, asi se to používáním trochu zlepší.mipo píše:Na sedane je to v pohode. Idú ľahko, u HB neviem.
Všetko s mierou!!!! Ale u toho Kalosa som si to predsa len predstavovala trocha iné.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Škodu 120L jsem měl 6 let, takže s tím určité zkušenosti mám. Dost často se dveře zavřely jen tak napůl. Bylo nutné s nimi silněji bouchnout nebo "ladit" zámky, protože o otevřené dveře se stačilo lehce opřít a hned se ohnuly panty.LIFELIKE píše: Tak to je absolútne mylný názor, že na škodovke treba trieskať s dvermi. Máme aj škodovku a mňa vždy vytáčalo, ked mi niekto treskol dverami. Stačí normálny jemný švih a dvere sa zatvoria. Nie je to síce lúskanie burských orechov, ale ani rozbíjanie kokosu to zasa nemusí byť.
Všetko s mierou!!!! Ale u toho Kalosa som si to predsa len predstavovala trocha iné.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Pěkný dobrý večer Venku krásný západ slunce 20 stupňů
Když jsem si přečet příspěvky tak jsem se šel podívat do garáže a zkusit páté dveře Zkusit proto,že jsem si to ani neuvědomil ale chodí perfektos!Snad 25-30cm pustím a klapnou: Je asi možný,že někdy na nerovném terénu dochází k mírnému nákrutu karoserie no a potom je problém Je to asi podobné jako když vám stojí nakřivo skříň
Tak ať nám jezdí a nezlobí
Když jsem si přečet příspěvky tak jsem se šel podívat do garáže a zkusit páté dveře Zkusit proto,že jsem si to ani neuvědomil ale chodí perfektos!Snad 25-30cm pustím a klapnou: Je asi možný,že někdy na nerovném terénu dochází k mírnému nákrutu karoserie no a potom je problém Je to asi podobné jako když vám stojí nakřivo skříň
Tak ať nám jezdí a nezlobí
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
No presne tak Ja to poznam i na prednich dverich kdyz stojim v kopci a krivo, je to normalniTopol píše:Pěkný dobrý večer Venku krásný západ slunce 20 stupňů
Když jsem si přečet příspěvky tak jsem se šel podívat do garáže a zkusit páté dveře Zkusit proto,že jsem si to ani neuvědomil ale chodí perfektos!Snad 25-30cm pustím a klapnou: Je asi možný,že někdy na nerovném terénu dochází k mírnému nákrutu karoserie no a potom je problém Je to asi podobné jako když vám stojí nakřivo skříň
Tak ať nám jezdí a nezlobí
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Topol píše:Pěkný dobrý večer Venku krásný západ slunce 20 stupňů
Když jsem si přečet příspěvky tak jsem se šel podívat do garáže a zkusit páté dveře Zkusit proto,že jsem si to ani neuvědomil ale chodí perfektos!Snad 25-30cm pustím a klapnou: Je asi možný,že někdy na nerovném terénu dochází k mírnému nákrutu karoserie no a potom je problém Je to asi podobné jako když vám stojí nakřivo skříň
Tak ať nám jezdí a nezlobí
som z Trnavy a to je rovina a všade, kde bežne parkujem stojím na (relatívne) rovnej ploche a veru nezaklapnú mi tie dvere, akoby sa mi to páčilo ... takže týmto to nebude .. ale možno skúsim sa obrátiť na odborníkov a budem ich s milým úsmevom otravovať o nápravu ....
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadné dvere
Pak tedy staci posunout zapatku smerem nahoru, povolit posunout a dotahnout, melo by to byt ok, jen teda nevim jak to je u kalose presne reseno, ale urcite panove chapou jak to myslim a popisi Ti to presne dle toho jak to ma kalosLIFELIKE píše:Nepáči sa mi, že zadnými dverami musím správne a dosť (podľa mňa) tresknúť, aby zámok zapadol. Na niektorých autách stačí dvere iba jemne zatlačiť a dvere sú zatvorené. Vždy sa mi ŠPZ-tka zatrasie, že si myslím, že odpadne
Chcem vedieť, či aj iní Kalosáci to majú takto, alebo sa s tým dá niečo robiť????
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- schomi
- Příspěvky: 183
- Registrován: sob led 15, 2005 20:23
- Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
- Kontaktovat uživatele:
Je tady řeč o pátých nebo jenom zadních dveřích. Musím konstatovat, že když zavřu kufr spz se otřese uplně logicky a taky mi trochu trvalo něž sem si zvikl na vůli dvěří a teď už ani nepemýšlím o tom jestli je to dovřené nebo ne. I když taky se mi párkát stalo, že jsem si při jízdě všiml kontrolky na palubce se signalizací otevřených dveří a až po důkladném oblezání auta sem zjistil že je to kufr!