Stránka 1 z 2
Přípravek pro čištění vstřiků
Napsal: pát srp 19, 2005 17:37
od Mareman
Tak jsem dneska pořídil čistič vstřikovacího systému od firmy STP v naději že by se mohlo něco pohnout k lepšímu co se týče cukatůry
Máte někdo nějaké pozitivní nebo negativní zkušenosti s podobnými přípravky?
Napsal: pát srp 19, 2005 19:17
od Blue Lanos
Ja to nikdy nepouzil ani ziadne (zaracne) zlepsovadlo
Ale podla toho co pises si asi problem nevyresil??
Napsal: pát srp 19, 2005 19:22
od Ondras
IMHO levnější a zaručené je vzít plnou V-Power Racingu. Pokud jsi si jist, že cukáš kvůli vstřikům, tak u Prahy je nějaká firma, co vstřiky ultrazvukově čistí. Stačí zaslat a do 3 dnů je máš zpět. Myslím, že jsou i schopni měnit těsnění a mikrosítka, prostě repase. Kontakt byl před časem ve Světě motorů - pokud bude zájem najdu to.
Napsal: pát srp 19, 2005 19:30
od Mareman
Blue Lanos píše:Ja to nikdy nepouzil ani ziadne (zaracne) zlepsovadlo
Ale podla toho co pises si asi problem nevyresil??
Jo, to nevím....já to nalil do nádrže a jel jen asi 3 kiláky domů
Napsal: pát srp 19, 2005 19:31
od Mareman
Ondras píše:IMHO levnější a zaručené je vzít plnou V-Power Racingu. Pokud jsi si jist, že cukáš kvůli vstřikům, tak u Prahy je nějaká firma, co vstřiky ultrazvukově čistí. Stačí zaslat a do 3 dnů je máš zpět. Myslím, že jsou i schopni měnit těsnění a mikrosítka, prostě repase. Kontakt byl před časem ve Světě motorů - pokud bude zájem najdu to.
Já bohužel nevím čím to je, ale dělá nám to tu skoro všem s Lanosama
Re: Přípravek pro čištění vstřiků
Napsal: pát srp 19, 2005 20:32
od Akri
Mareman píše:Tak jsem dneska pořídil čistič vstřikovacího systému od firmy STP v naději že by se mohlo něco pohnout k lepšímu co se týče cukatůry
Máte někdo nějaké pozitivní nebo negativní zkušenosti s podobnými přípravky?
Mne to same, teda ne primo znacku, ale pripravek na to same doporucili vsichni kvuli LPG
Ale nikdo nerekl ze to pomaha, kazdej krci rameny i PetrM, ale ten si to tam aspon leje parkrat za rok
Napsal: sob srp 20, 2005 17:16
od palikx
no nikdy sem to vlastne poradne nevyzkousel.a tak nevim ci to funguje.ale kdysi u nas byl clovek se zazracným pripravkem který se pripojil misto nadrze do okruhu a chvili to na to jelo.pak se to pripojilo zpet a nalilo se jeste do narze.je pravda ze pak to auto bylo tissi(nebo jak by rekl akri "potisejsi
)a o neco lepe to jelo.ale uz si nepamatuju co to bylo zac.
Napsal: sob srp 20, 2005 19:04
od Akri
palikx píše:no nikdy sem to vlastne poradne nevyzkousel.a tak nevim ci to funguje.ale kdysi u nas byl clovek se zazracným pripravkem který se pripojil misto nadrze do okruhu a chvili to na to jelo.pak se to pripojilo zpet a nalilo se jeste do narze.je pravda ze pak to auto bylo tissi(nebo jak by rekl akri "potisejsi
)a o neco lepe to jelo.ale uz si nepamatuju co to bylo zac.
ja vim co to je, teda neznam to, ale videl jsem to na strankach
http://www.lpg.cz
tady to je presne...
http://www.lpg.cz/prislusenstvi/flashlube.php
Pak napis, jestli to je ono a co na to rikas, ja vubec nepochopil jak se to pouziva
a cena je dost vysoka, kdyz uvazim, jak tyhle zaruceny pripravky funguji...
Napsal: pon srp 22, 2005 09:35
od PavelZ
Flashlube mas na mazani ventilu a jejich sedel. Plyn je oproti benzinu "suchy". Napr. Subaru montuje do sveho Forestera prestavbu na LPG "primo z fabriky" a ty to tam davaji. Jinak co sem slysel, uzcite je to pry dobry u aut na olovnatej benzin (ale ekvivalentni je projet nekdy motor na benzin, ze tam ta vrstvicka z benzinu vydrzi dost dlouho). U motoru na bezolovnatej benzin uz sem slysel, ze to neni nutny, protoze pry ani bezolovnaty benzin tak nemaze jako olovnaty, takze ty motory uz jsou na to staveny.
Aditivum na cisteni vstriku obcas pouzivam. Kdyz sem si koupil Lanose, tak sem ho nepouzival. Pak po natankovani u Benziny auto silene cukalo, nekdy jelo na 3 valce. Tehdy tohle cistidlo nepomohlo, musel se menit vstrik (najel sem ale taky bez pouziti tohohle cistidla hodne kilometru). Od te doby ho ale na doporuceni servisu pouzivam vzdy, jak auto zacne cukat. Vychazi to tak asi po 20000 km. A kdyz se to pouziva takhle pravidelne, tak to funguje.
Je pravda, ze podobne by melo fungovat i aditivum v Shell V-Power (a i nekterych jinych benzinech). Jde jen o toto aditivum nebude tak silne, jako kdyz si ho dokoupis (u toho dokoupenyho vetsinou je, ze se nesmi pozivat moc casto). Takze je to asi o tom, jezdit porad na V-Power, nebo jezdit na nejaky jiny benzin (taky jezdim na podle mych zkusenosti kvalitni, ale vyrazne levnejsi nez V-Power) a pri problemech si dokoupit aditivum. Me to takhle s benzinem Texaco a po 20000 koupenym aditivem vyjde levneji.
Napsal: pon srp 22, 2005 18:35
od Akri
Diky za informace
Napsal: stř srp 31, 2005 19:07
od petrm
Napsal: stř srp 31, 2005 19:14
od Akri
Tebe jsem tu s timhle pristupem zminoval
Pamatoval jsem si, jak si mi odpovedel, kdyz jsem se Te na to ptal
Vidim, ze se nic nezmenilo
Napsal: stř srp 31, 2005 19:20
od Mareman
Napsal: stř srp 31, 2005 19:22
od Akri
No vis jak to je
Ja za to dal takovy prachy a je to na hovno, tak at si to jeste nekdo taky koupi, at v tom nejsem sam
To je to nase cechacstvi ne?
Napsal: stř srp 31, 2005 19:27
od Mareman
Akri píše:No vis jak to je
Ja za to dal takovy prachy a je to na hovno, tak at si to jeste nekdo taky koupi, at v tom nejsem sam
To je to nase cechacstvi ne?
Přesně tak, proto si všichni kupte nový kabely ke svíčkám ......i když já nepocítil výraznou změnu