Přípravek pro čištění vstřiků
Moderátor: Blue Lanos
Přípravek pro čištění vstřiků
Tak jsem dneska pořídil čistič vstřikovacího systému od firmy STP v naději že by se mohlo něco pohnout k lepšímu co se týče cukatůry Máte někdo nějaké pozitivní nebo negativní zkušenosti s podobnými přípravky?
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Ja to nikdy nepouzil ani ziadne (zaracne) zlepsovadlo Ale podla toho co pises si asi problem nevyresil??
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
IMHO levnější a zaručené je vzít plnou V-Power Racingu. Pokud jsi si jist, že cukáš kvůli vstřikům, tak u Prahy je nějaká firma, co vstřiky ultrazvukově čistí. Stačí zaslat a do 3 dnů je máš zpět. Myslím, že jsou i schopni měnit těsnění a mikrosítka, prostě repase. Kontakt byl před časem ve Světě motorů - pokud bude zájem najdu to.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Já bohužel nevím čím to je, ale dělá nám to tu skoro všem s LanosamaOndras píše:IMHO levnější a zaručené je vzít plnou V-Power Racingu. Pokud jsi si jist, že cukáš kvůli vstřikům, tak u Prahy je nějaká firma, co vstřiky ultrazvukově čistí. Stačí zaslat a do 3 dnů je máš zpět. Myslím, že jsou i schopni měnit těsnění a mikrosítka, prostě repase. Kontakt byl před časem ve Světě motorů - pokud bude zájem najdu to.
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přípravek pro čištění vstřiků
Mne to same, teda ne primo znacku, ale pripravek na to same doporucili vsichni kvuli LPGMareman píše:Tak jsem dneska pořídil čistič vstřikovacího systému od firmy STP v naději že by se mohlo něco pohnout k lepšímu co se týče cukatůry Máte někdo nějaké pozitivní nebo negativní zkušenosti s podobnými přípravky?
Ale nikdo nerekl ze to pomaha, kazdej krci rameny i PetrM, ale ten si to tam aspon leje parkrat za rok
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
no nikdy sem to vlastne poradne nevyzkousel.a tak nevim ci to funguje.ale kdysi u nas byl clovek se zazracným pripravkem který se pripojil misto nadrze do okruhu a chvili to na to jelo.pak se to pripojilo zpet a nalilo se jeste do narze.je pravda ze pak to auto bylo tissi(nebo jak by rekl akri "potisejsi )a o neco lepe to jelo.ale uz si nepamatuju co to bylo zac.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
ja vim co to je, teda neznam to, ale videl jsem to na strankach http://www.lpg.czpalikx píše:no nikdy sem to vlastne poradne nevyzkousel.a tak nevim ci to funguje.ale kdysi u nas byl clovek se zazracným pripravkem který se pripojil misto nadrze do okruhu a chvili to na to jelo.pak se to pripojilo zpet a nalilo se jeste do narze.je pravda ze pak to auto bylo tissi(nebo jak by rekl akri "potisejsi )a o neco lepe to jelo.ale uz si nepamatuju co to bylo zac.
tady to je presne... http://www.lpg.cz/prislusenstvi/flashlube.php
Pak napis, jestli to je ono a co na to rikas, ja vubec nepochopil jak se to pouziva a cena je dost vysoka, kdyz uvazim, jak tyhle zaruceny pripravky funguji...
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Flashlube mas na mazani ventilu a jejich sedel. Plyn je oproti benzinu "suchy". Napr. Subaru montuje do sveho Forestera prestavbu na LPG "primo z fabriky" a ty to tam davaji. Jinak co sem slysel, uzcite je to pry dobry u aut na olovnatej benzin (ale ekvivalentni je projet nekdy motor na benzin, ze tam ta vrstvicka z benzinu vydrzi dost dlouho). U motoru na bezolovnatej benzin uz sem slysel, ze to neni nutny, protoze pry ani bezolovnaty benzin tak nemaze jako olovnaty, takze ty motory uz jsou na to staveny.
Aditivum na cisteni vstriku obcas pouzivam. Kdyz sem si koupil Lanose, tak sem ho nepouzival. Pak po natankovani u Benziny auto silene cukalo, nekdy jelo na 3 valce. Tehdy tohle cistidlo nepomohlo, musel se menit vstrik (najel sem ale taky bez pouziti tohohle cistidla hodne kilometru). Od te doby ho ale na doporuceni servisu pouzivam vzdy, jak auto zacne cukat. Vychazi to tak asi po 20000 km. A kdyz se to pouziva takhle pravidelne, tak to funguje.
Je pravda, ze podobne by melo fungovat i aditivum v Shell V-Power (a i nekterych jinych benzinech). Jde jen o toto aditivum nebude tak silne, jako kdyz si ho dokoupis (u toho dokoupenyho vetsinou je, ze se nesmi pozivat moc casto). Takze je to asi o tom, jezdit porad na V-Power, nebo jezdit na nejaky jiny benzin (taky jezdim na podle mych zkusenosti kvalitni, ale vyrazne levnejsi nez V-Power) a pri problemech si dokoupit aditivum. Me to takhle s benzinem Texaco a po 20000 koupenym aditivem vyjde levneji.
Aditivum na cisteni vstriku obcas pouzivam. Kdyz sem si koupil Lanose, tak sem ho nepouzival. Pak po natankovani u Benziny auto silene cukalo, nekdy jelo na 3 valce. Tehdy tohle cistidlo nepomohlo, musel se menit vstrik (najel sem ale taky bez pouziti tohohle cistidla hodne kilometru). Od te doby ho ale na doporuceni servisu pouzivam vzdy, jak auto zacne cukat. Vychazi to tak asi po 20000 km. A kdyz se to pouziva takhle pravidelne, tak to funguje.
Je pravda, ze podobne by melo fungovat i aditivum v Shell V-Power (a i nekterych jinych benzinech). Jde jen o toto aditivum nebude tak silne, jako kdyz si ho dokoupis (u toho dokoupenyho vetsinou je, ze se nesmi pozivat moc casto). Takze je to asi o tom, jezdit porad na V-Power, nebo jezdit na nejaky jiny benzin (taky jezdim na podle mych zkusenosti kvalitni, ale vyrazne levnejsi nez V-Power) a pri problemech si dokoupit aditivum. Me to takhle s benzinem Texaco a po 20000 koupenym aditivem vyjde levneji.