Stránka 1 z 5

Turbo

Napsal: pát srp 19, 2005 13:37
od Arki
Dá se na nexii sehnat turbodmychadlo?

Napsal: pát srp 19, 2005 13:48
od PeterMI_SK
vsetko sa da.......len na co to je?????
potrebujes vymenit piesty, upravit zvody a sanie, riadiacu jednotku, palivove cerpadlo, vstrekovace benzinu a mnoho dalsieho.
Nakoniec ta vyjde lacnejsie kupit motor 2.0 GSi a na to chip a dostanes z toho nejakych 170-180 ponikov a to staci....

Napsal: pát srp 19, 2005 15:00
od Ivan
Arki, nebyl by lepší kompresor? :lol:

Napsal: pát srp 19, 2005 15:02
od Tomáš
To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose

Napsal: pát srp 19, 2005 15:26
od PeterMI_SK
kompresor je to same......

- menit piesty musi
- a uprava RJ, cerpadla a vstrekov je nutna aj pri kompresore, nakolko mnozstvo vzduchu ktore sa natlaci do valcov ci uz kompresorom alebo turbom potrebuje adekvatne mnozstvo paliva a to uz nestiha RJ lebo nevie co z hodnoutou mnozstva vzduchu ani palivove cerpadlo nema dostatocny prietok (vytlak), taktiez vstreky musia mat dany prietok, resp. mnozstvo ake su schopne nastreknut za minutu....da sa to ale je to neskutocne nakladne a zlozite .... taktiez nieco bude treba robit s predstihom zapalovania

Napsal: pát srp 19, 2005 19:58
od richiprofi
peter: trosku by som tu upravil tvoje veci, co si pisal....ale aj tak mas pravdu.....kedze seriova RJ uz nestiha tolko paliva davat...rezultuje to z toho, ze seriova RJ pracuje max do 2 bar talku paliva pretoze pracuje na proncipe A/F....preto sa davaju RJplne programovatelne s MAP senzorom, pri ktorom to nie je problem a ine vstreky, na baze motronic a podobne, kde sa meni kuzel vstreku....

co sa tyka prestavby z atmo na turbo....z motora C20xe na C20let je to cca 180tis sk....

Napsal: pát srp 19, 2005 20:28
od Návštěvník
Tomáš píše:To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose
Diky kolego za zastani :lol: :lol: :lol: ale zapomnel si napsat ze hezkeho lanose :lol:

Napsal: pát srp 19, 2005 20:29
od Akri
Anonymous píše:
Tomáš píše:To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose
Diky kolego za zastani :lol: :lol: :lol: ale zapomnel si napsat ze hezkeho lanose :lol:
To jsem tomu dal :lol: :lol: :lol:
Arki je bratra me babicky, zet v podnajmu :lol: :lol:

Napsal: sob srp 20, 2005 00:41
od kaso
PeterMI_SK píše:vsetko sa da.......len na co to je?????
potrebujes vymenit piesty, upravit zvody a sanie, riadiacu jednotku, palivove cerpadlo, vstrekovace benzinu a mnoho dalsieho.
Nakoniec ta vyjde lacnejsie kupit motor 2.0 GSi a na to chip a dostanes z toho nejakych 170-180 ponikov a to staci....
Mozes pouzit 3 druhy GSI motorov.1,8-8V 2,0-8V 2,0-16V vsetky sa montovali da kadettu GSI ;)

Napsal: sob srp 20, 2005 08:10
od richiprofi
kaso: najdi mi prosim gsi 1,8 niekde na slovensku :lol: :lol: :lol: ta verzia sa volala inak, nie gsi, heh...ale ak mozem odporucit tak jedine 16v c20xe...ked uz kvoli nicomu inemu....tak oba 8v su pazraev...takze v porovnani so 16v nizsi vykon a rovnaka spotreba....a moj nazor....8v motory nejdu, hehe :D :D :D

Napsal: sob srp 20, 2005 12:20
od kaso
Do prveho GSI pouzili motor 1,8 8V ;) Oznacenie 18E/SE objem 1796 vykon 85kW asi 112/115 koni.Neviem kolko ich je na Slovensku ale aj 16V tu moc nenajdes.2,0 8V sa montoval aj do sedanu 16V len do 3-5 dverakoch

Napsal: sob srp 20, 2005 13:29
od Ivan
1.8 opravdu ani v ČR moc není. Ale ta jedna, která se mnou jela sprint, mi ujela jen o dálku jednoho auta ;)

Napsal: sob srp 20, 2005 14:02
od richiprofi
kaso: uz to tu trosku motas......ide o motor 1,8i, ktory mal 66kw/90ps pri 5600rpm....kody motora sa menili podla typu elektroniky a roku vyroby a typu rozvodov....
1986
c18e LE 2-jetronic
s18nv ecotronic
1987-1988
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
s18nv ecotronic
1989-1991
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61

asi tak....mala byt existovat este verzia motora c18nt, ale neviem, do coho sa montovala

Napsal: sob srp 20, 2005 14:04
od richiprofi
aa, oprava...nasiel som to, hehe...ide o c18nz hehe....montovane do calibry astry vectry :lol:

Napsal: sob srp 20, 2005 21:27
od kaso
kaso píše:Do prveho GSI pouzili motor 1,8 8V ;) Oznacenie 18E/SE objem 1796 vykon 85kW asi 112/115 koni.Neviem kolko ich je na Slovensku ale aj 16V tu moc nenajdes.2,0 8V sa montoval aj do sedanu 16V len do 3-5 dverakoch
Tieto udaje su z katalogu Kadett GSI.Motor 1,8 vykon 85kW ;)