Stránka 1 z 1
Při brždění táhne na stranu.
Napsal: čtv srp 18, 2005 07:26
od JuraS.
Pneumatiky v pořádku, brzdy prý taky. Při rychlostech nad 60 km mi při silnějším brzdění nastupuje brzdný účinek tak, že mi auto zatáhne do levé strany. Pak se sklidní a brzdí čelně. Co by to mohlo být ? Geometrie ? Jedna brzdová destička víc sjetá ?
Napsal: čtv srp 18, 2005 07:30
od Tomáš
Tohle mi dělalo taky a nakonec to bylo samoštylem v zadním bubnu. Máš 16-ku s bubnama ? Pokud jo , tak je po zastavení skus ošahat , jestli není jedna strana teplejší.
Napsal: čtv srp 18, 2005 07:31
od JuraS.
No a kdyby byl tak to značí co ? A co s tím pak dělat ?
Napsal: čtv srp 18, 2005 07:34
od Tomáš
Koukám , že jsi si dal do podpisu , že máš dvoulitr , tak to na to zapomeň , ten má vzadu kotouče jako vepředu a to neznám ....
Napsal: čtv srp 18, 2005 08:28
od DREAM
Tomáš píše:Koukám , že jsi si dal do podpisu , že máš dvoulitr , tak to na to zapomeň , ten má vzadu kotouče jako vepředu a to neznám ....
a muzes napsat co by to bylo u 16tky? mam dojem ze me totaky trosku tahne ke strane..
Napsal: čtv srp 18, 2005 09:27
od Tomáš
Šlo o to ,že mi jedno zadní kolo nebrzdilo , nebo míň než druhý a taky to táhlo ke straně . Bylo to poznat , že byl buben studenější , než ten druhej.
Nefungoval mi samoštyl , stačilo to vyčistit a namazat .Kouknu se do autodíů a hodím sem fotku , pokud tam bude.
Napsal: čtv srp 18, 2005 09:39
od Tomáš
Fotka je v rozebranýmstavu , ale patří to tak , že jedna vidlička se opírá do jedné pakny , druhá vidlička se závitem má na sobě plastovou matičku a opírá se do druhé pakny a zároveň je zasunutá do tý dutý vidličky . Matice nastavuje rozpětí vidliček a tím roztažení paken. Matičkou otáčí taková plechová packa , na matičce je ozubení , a vrací se pomocí pružinky . Musí sde to vidět na autě , takhle je to asi nepochopitelný .
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=723
Napsal: čtv srp 18, 2005 10:38
od Brainman
u kotoucových brzd nic takoveho, jako samostav, neni. Je
pouze u parkovaci brzdy a vypada jako zadni prasatko u skodovky. To ale na brzdeni nema zadny vliv jelikoz jsou ty brzdy na sobe nezavisle. Muze se stat, a vetsinou se to stava, ze jsou spinave nebo zoxidovane ty cepy po kterych brzdice jezdi.
Kazdopadne tvuj problem nejspis spociva ve vytrzenem silentbloku predniho ramene, ten se prave projevuje nestabilitou pri prudsim brzdeni nebo naopak rychlejsi akceleraci. Pri te jakoby auto uskoci do strany.
Ufffffff
Napsal: čtv srp 18, 2005 12:50
od JuraS.
a sakra
co taková oprava může stát ? zvládne to obyčejný servis nebo musím k autorizovanému ? jak se taková závada mohla stát ? vymetl předchozí majitel nějakou díru nebo něco takového ?
Napsal: čtv srp 18, 2005 12:56
od Tomáš
Ty silenbloky jsou celkem 4 ks na př. nápravě a stojí cca 150,- za kus.
Nevím ,jak jsi zručný , ale já jsem si je přemlátil doma sám . Potřebuješ k tomu palici a velkej svěrák přidělaný k ponku a taky místo ,kde necháš chvíli auto na heveru bez ramen.
Nejdřív je ale třeba určit diagnózu , začali jsme brzdama a už jsou to silentbloky . Aby to nakonec nebyly podélný koleje od náklaďáků ...
Napsal: čtv srp 18, 2005 13:00
od JuraS.
Jsem logistik živící se výpočetní technikou. Kdyby to byl problém v počítači nebo kdybych měl řešit naložení auta tak to udělám levou zadní. U auta zvládnu doplňovat běžné kapaliny. Opravy nechávám na odborníky.