Stránka 1 z 2

Uhnilo to

Napsal: úte srp 16, 2005 12:29
od Ido
Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům... :(

Napsal: úte srp 16, 2005 13:40
od zabijec
Bude levnější ten plech přidělat než následný výjezd hasičů :lol:

Napsal: úte srp 16, 2005 14:18
od Robert
A uz je to tady... Matizci zacinaji hnit :( auauauauuuuu :cry:

Napsal: úte srp 16, 2005 14:34
od Tomáš
To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou . Určitě to ale nějak upevni zpět , je to dost blízko nádrže , tak to asi svůj důvod má !

Tak dík

Napsal: úte srp 16, 2005 15:58
od Ido
Tak dík, asi to ale nechám spravit nějak celkově. Začínají mi reznout i ty plechové výlisky pod prahama, o které se zapírá hever - právě tam, kde jsem ho zapřel, se sloupl lak a rez vycenila svoje hnusné zuby. Rez si vydatně pochutnala i na té profilované vzpěře zadní nápravy, co je zezadu tak krásně celá vidět.

Napsal: stř srp 17, 2005 07:13
od Tomáš
Nápravu a spodek prahů nastříkej asfaltovým sprejem od Motipu a máš klid.

Napsal: stř srp 17, 2005 07:22
od Robert
Idealni je TLUMEX, nebo BODY ;)

Napsal: stř srp 17, 2005 08:28
od Ondras
Tomáš píše:To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou
Hmmm, mi od loňska vyhnila díra 6x2 cm dole v levém prahu. Vyhnila svině pod gumovým nástřikem. Zřejmě jsem to loni v pobaltí někde škrábnul na plech (spodkem jsem tam ryl v zemi furt) a přes zimu si to hlodalo. No, už mám zajištěno zavaření a inšpekci zbytku.

Ty svislé plechy pod prahem jsou taky orezlé, ale to je povrchovka, před zimou to oškrábu a napatlu hameritem asi, nebo gumosprejem od Soudalu

Že by?

Napsal: stř srp 17, 2005 11:42
od Ido
No já začínám uvažovat o tom, že bych nechal celý spodek nastříkat gumoasfaltem. Tatík to na Fáčku udělal a nevypadá to zle. Ale mám právě strach z toho, co naznačil Ondra. Že to bude rezivět dál, akorát to neuvidím. A pak se propadnu i se sedačkou na silnici. Máte s tím někdo dlouhodobější zkušenost?

Napsal: stř srp 17, 2005 13:36
od Ondras
Pokud se to před lakem očistí a ošetří, tak by neměl být problém, já měl smůlu v tom, že jsem to prošrábnul na plech a už to jelo

Napsal: stř srp 17, 2005 15:36
od Robert
Poradnou vrstvu TLUMEXu a nic se neprodre, de to kure*sky blbe dolu ;) :lol:

Ať to dýchá!

Napsal: stř srp 17, 2005 18:44
od Jurek
Nemám dobrou zkušenost s nástřikem spodku auta a dutin. U staršího auta to nikdy nejde před násřikem pořádně vyčistit, takže to má za následek to, že se vytvoří škraloupy, pod kterými se drží vlhkost a hnije to nepozorovaně. Nástřik spodku a dutin bych dělal jen na úplně novém autě, kde ještě nevznikl povlak od prachu a nečistot. Protože jsem to od novoty neudělal, teď po skoro šesti letech už to nemá smysl. Chci na to vidět a opravovat budu pouze konkrétní zarezlá místa.

Napsal: pon srp 22, 2005 06:21
od zabijec
Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.

Napsal: pon srp 22, 2005 06:22
od Akri
zabijec píše:Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
Nemam co dodat :idea: je videt ze z tebe mluvi zkusenost, je to presne tak ;)

Napsal: pon srp 22, 2005 06:30
od zabijec
Však jsem se na starém autě něco naopravoval zadních lemů než se mi provalila díra dovnitř :lol: