Stránka 1 z 2
Nadrz, otacky
Napsal: úte led 06, 2004 23:43
od Filip
Zdravim Vas chlapi. Mam tiez Racer a som s nim spokojny na par veci
ktore nevie nikto odstranit. zatial.
Po nastartovani ma dost vysoke otacky (1500) ked sa dobre zohreje
klesnu tak na (1200) .
Ked sa rozbehnem a vyradim rychlost tak su otacky na 1300 - 1500 ako kedy a ked zastavim klesnu znova na takych 1000. cim to je ?
A este jedna vec. Kto mi vie presne povedat kolko litrov ma nadrz ?
Racer, 1,5 GSi r.v.1993[/b]
Napsal: stř led 07, 2004 09:50
od F
cus, hele me to taky zlobi, jakmile auto stoji celou noc na mraze tak po stratu mam vyssi otacky i na volnobeh a jak se to zahreje tak je to ok, zvlastni je ze musi mrznout, jakmile je jen malicko nadnulou tak je to bez problému...jinak nadrz je na 52litrů
nadrz
Napsal: stř led 07, 2004 15:03
od Filip
to vazne ma nadrz 52 LITROV ?
lebo nikde som to doteraz nemohol najst. ani vo velkom technicaku to nieje.
a co sa tyka tych vysokych otacok zistil som ze to bude asi
podtlakovym regulatorom. to je taka mala cierna skrinka
namontovana v motore pod celnym sklom a je do nej zapojena
cierna hadica.
********
NEVIE MI NIEKTO PORADIT KDE SA DAJU KUPIT OCHRANE KRYTY KAROSERIE (BLATNIKOV A PODBEHOV)
dik
Napsal: sob led 10, 2004 15:49
od F
no je to urcite 52 litru - taky mi dalo praci to zjistit, je vpodstate nutnost to vedet abych vedel jak sem natom z benzinem (u kazdy pumpy nuluju pocitadlo) protoze ten palivomer i po oprave meri nic moc...
palivomer
Napsal: ned led 11, 2004 23:04
od Filip
nema nahodou niekto z Vas nejaku schemu ako by sa dal urobit
digitalny palivomer ?
a vie mi niekto povedat ako sa dostanem do nadrze k plavaku
a k tej tycke ktora meria palivo ?[/b]
Napsal: ned led 11, 2004 23:31
od petrm
Plovák je odspodu v nádrži uprostřed když se koukneš na nádrž ze spoda nemůžeš ho přehlédnout.Vedou k němu tři dráty a myslím jedna hadička.Nejlepší pro vyndání plováku je vyjet co nejvíce benzínu a pak vyšroubovat ty šroubky co ho držej. Ze shora nádrže pod sedačkama je palivová pumpa (jestli se jedná o stříkačku) ale nikdy sem nezkoumal jestli se tady tudy dostaneš k plováku aniž bys ho vyndal.
otačky + ND
Napsal: čtv bře 25, 2004 08:33
od Lumir
tak s těma otáčkama mám taky problémy. V servise mi řekli že je to asi motorkem volnoběhu. Jenomže origoš díl prý stojí 3500Kč. Tak jsem se chtěl zeptat jestli už tenhle problém někdo vyřešil nebo jsme na tom všichni stejně. Jo a nezná někdo nějakou www stránku kde by byl soupis ND a cen na Racera. Díky.
Nadrz
Napsal: pát bře 26, 2004 13:57
od Návštěvník
S tou nadrzi je to divne.
Kdyz jedu az k rezerve a pak jdu tankovat, tak tam stejne vic jak +-40litru nedostanu. Fakt ma 52l?
Mam Racer 1.5 rv 1994
nádrž
Napsal: pát bře 26, 2004 23:20
od Vincent
V příručce píšou 52 L, ale nejvíc jsem tam dostal 42 L a to už mě po každé pravé zatáčce vynechával motor.
nadrz, otacky
Napsal: pon bře 29, 2004 18:42
od f
jo je na 52 litru, ted pred tydnem sem si rek ze to zkusim vyjet az do mrtě, takze mi chcip motor kdyz rucicka byla uz pod cervenym , stacilo zakvedlat celou károu, pak sem fouknul do nadrze a jel sem jeste dobrejch 30kilasku a nebyl problem, pak sem tam nacpal 46litru mínus dva litry co sem mel v kanystru a na ktery sem dojel k pumpe
jinak otacky me taky zlobily, jak uz sem tu nekde psal, vymenili mi krokovaci motorek - motorek volnobehu - nema cenu kupovat starej ci to resit jinak - kdyz ho vyndali je tam krasne videt jak ¨je tam osoupana jedna cast ktera ridi privod paliva, proste je treba tam dat novej.. protoze jezdim hodne tak u me to byl ke konci takovej extrem, ze auto bud chcipalo nebo drzelo ukrutne vysoky otacky treba pet minut, po výměně naprosto ok
otáčky
Napsal: úte bře 30, 2004 07:35
od Lumir
tak s tím krokovým motorkem volnoběhu to budu muset vyzkoušet.Sice jsem nedosáhl takových extrémů jako 5 minut vysokých otáček jak tady píše jeden účastník, ale někdy to zlobí dost. Hlavně při dojezdech na parkoviště nebo při jizdě s nižšíma otáčkama (zácpy, atd.) Na kolik ta oprava asi vyšla??
Napsal: úte bře 30, 2004 08:29
od Petr II
S těma otáčkama mám taky stejný problém.
Nejdříve mi říkali, že si mám vyčistit vzduchovou klapku - nepomohlo.
Potom mi měnili tu malou hadičku, která vede z víka motoru těsně před tu klapku-že prý je spuchřelá - trochu se to zlepšilo.
Ale měnit ten snímač polohy plynu se mi teda nechce - co když to nepomůže.
Otěcko má Espero a tento problém nemá - otáčky padají bezvadně.
Potom se mi zdá, nevím jestli to je, nebo není normální, ale plyn mi reaguje s hrozným zpožděním(sešlápnu plyn a tak asi půl sekundy se nic neděje)
Napsal: úte bře 30, 2004 08:37
od Lumir
Kdoví jak na to dupeš...
Mě to někdy dělá taky ale je to většinou když sešlápnu trochu drsně...tak jako by to zpomalilo a pak to vystřelí jak šíp
Napsal: úte bře 30, 2004 11:14
od f
no me ten motorek dali za 2600 kč , a vymena je na chvilku..jinak ja mam taky zpozdeni ale kdyz clovek vi jak radit tak je to rychlý auto, dal sem snim hrabačky i na dvojku
))
Napsal: úte bře 30, 2004 11:44
od Lumir
asi to bude v nohách...mě to škube na 2ce a 4 divně táhne takové pomalejší musím mít trojku vyhulenou skoro nad 3tis otáček abych pri přeřazení na 4ku nezpomalil. To ti řekli méně než mě po mě chtěli 3500 jenom za součástku bez práce