Stránka 1 z 2

Lenive ukazovatka...

Napsal: pon srp 01, 2005 14:41
od Adrian
Nedavno som si vsimol, ze rucicka teploty uz nestoji kolmo tak ako volakedy ;) . Aj po nabehnuti 60-70 km ukazuje menej a stoji nasikmo (cca 80 stupnov). Vzhladom na horucavy a dlzku jazdy mi to pripada minimalne nezvycajne.
Aj ukazovatko stavu benzinu je nejako lenive, kedze po natankovani „nafest“ mi ukazuje akokeby nadrz nebola celkom plna (je mimo bielej) aj po dlhsej jazde. Ked zastavim a znovu nastartujem chvilku vybehne na max., ale neskor sa zas vrati na tych cca 90%. Predtym to takto nerobilo. Mate skusenost?

P.S. Ak sa to uz niekde preberalo tak sorry, nevedel som to najst. Dajte link!

Napsal: úte srp 02, 2005 13:08
od zabijec
Ja jeste v mem Matesu nikdy nevidel raficku teploty stat rovne, vzdy je mirne nahnuta doleva, ale palivomer mi chodi az za bilou carku, i kdyz treba az ctvrt hodiny po natankovani

Napsal: úte srp 02, 2005 13:50
od Vojta
Já jsem na tom přesně stejně jako Zabiječ. Od novoty teplota mírně doleva, palivoměr po natankování do plné až po pár kilometrech nadoraz. Chci si ten palivoměr přepojit, aby ukazoval až po zapnutí zapalování. Snad to nebude takový problém.

Napsal: úte srp 02, 2005 16:04
od Docent
Já měl taky ručičku mírně doleva, jen občas při jízdě po městě ve stupni 4-5 popolezla nepatrně za prostřední čárku, takže jsem se naivně domníval, že je vadné čidlo, koupil jsem nové, a teď mně to ukazuje těsně kolem 1. čárky, jenom v koloně ve městě to vyleze tak do půlky mezi 1. a 2. :cry: .

Napsal: úte srp 02, 2005 20:12
od Robert
Vojta píše: Chci si ten palivoměr přepojit, aby ukazoval až po zapnutí zapalování. Snad to nebude takový problém.
Tak to bych chtel taky 8)

Napsal: úte srp 02, 2005 21:12
od V.Brousek
Mě se palivoměr i teploměr chová stejně jako u Zabiječe.

Napsal: pon říj 03, 2005 17:57
od Návštěvník
Asi tohle forum krapet ozivim - Mates II, rv. 2002, najeto cca 45tis. Posledni dobou se po natankovani plne nadrze rucicka palivomeru vubec nedostane nadoraz jak tomu byvalo drive a svuj vzestup konci primo na levem okraji bileho mesicku. Pri posledni jizde relativne rychle spadla z rysky 3/4 tesne nad 1/2, po chvili se opet vratila ke 3/4. Ne ze by mne to nejak moc vadilo, ale....... Mate nekdo podobne zkusenosti?

Napsal: pon říj 03, 2005 18:29
od Spolujazdec
Ukazovatel paliva mi to robil na Espere až do chvíle, ked prestal celkom ukazovat. Potom som precistil kontakty z merania paliva pod nádrzou ( mali na sebe asi 2mm hrdze, soli, oxidov a vsetkeho mozneho ) a uz som vedel natankovat do plna a rucicka klesa plynule.

Napsal: úte říj 11, 2005 22:01
od shaman
Mne znicehonic zacal blbnout teplomer, vylitne treba az k cervenemu poli ale pritom ma kapalina 80 stupnu celsia a vetrak se nespusti. Uz jsem si zvykl..

Napsal: pát čer 02, 2006 12:40
od GHOST
Suhlasim zo Spolujazdcom. Je to podľa mňa v zaoxidovaných kontaktoch alebo nekvalitnom ukostrení.

Napsal: úte čer 06, 2006 16:52
od Návštěvník
stejné jak u zabiječe.... :) :)

Napsal: úte čer 06, 2006 19:18
od Badger
Tak jsem na tom stejně jak s teplotou, tak s palivem jako Zabijec :lol:

Co je psáno

Napsal: stř čer 07, 2006 09:19
od Vazoun
V návodu pro obsluhu vozidel Daewoo/Matiz II. je uvedeno: palivoměr ukazuje zbylou zásobu paliva v nádrži.Palivoměr ukazuje množství paliva
i po vypnutí zapalování.Po doplnění paliva se údaj palivoměru pomalu změní,
ale až po zapnutí zapalování.Ručička se pohybuje při brždění,akceleraci nebo
zatáčení.Je to způsobeno pohybem paliva v nádrži.Kapacita palivové nádrže
je 35 litrů.Proto kontrolka signalizuje minimální stav paliva v nádrži.
Rozsvítí se jestliže v palivové nádrži zbývá asi 5,5 litrů paliva.Prázdná nádrž
může způsobit poškození katalyzátoru a palivového systému.
Proto po rozsvícení kontrolky tuto doplnte co nejdříve.
Hezký slunečný den bez problémů všem na tomto foru přeje " Vazoun " :oops:

Re: Co je psáno

Napsal: stř čer 07, 2006 17:21
od Robert
Vazoun píše:V návodu pro obsluhu vozidel Daewoo/Matiz II. je uvedeno: palivoměr ukazuje zbylou zásobu paliva v nádrži.Palivoměr ukazuje množství paliva
i po vypnutí zapalování.Po doplnění paliva se údaj palivoměru pomalu změní,
ale až po zapnutí zapalování.Ručička se pohybuje při brždění,akceleraci nebo
zatáčení.Je to způsobeno pohybem paliva v nádrži.Kapacita palivové nádrže
je 35 litrů.Proto kontrolka signalizuje minimální stav paliva v nádrži.
Rozsvítí se jestliže v palivové nádrži zbývá asi 5,5 litrů paliva.Prázdná nádrž
může způsobit poškození katalyzátoru a palivového systému.
Proto po rozsvícení kontrolky tuto doplnte co nejdříve.
Hezký slunečný den bez problémů všem na tomto foru přeje " Vazoun " :oops:
Sice pěkná citace, ale problém chybnýho ukazování to neřeší :D

Problem to neřeší

Napsal: čtv čer 08, 2006 06:46
od Vazoun
Citace kolem pohybu rafičky palivoměru - je mi líto ale v návodu pro obsluhu
jsem bohužel nic jiného nenašel.Zřejmě se nepředpokládá že to ukazování
bude někoho zlobit. Zdraví ......... Vazoun. :?: :!: