Stránka 1 z 2

Klíček a dálkové ovládání.

Napsal: úte črc 26, 2005 10:45
od JuraS.
Koupil jsem Nuberu Wagon 2.0i rok výroby 1999 jen s jedním klíčkem. Dovoz z Německa. Našel jsem prodejnu kde vyrábějí klíče na auta ale pro můj vůz neumí vyrobit klíč. Tvrdili mi, že můj klíč má uvnitř čip pro imobilizér a že takový klíč bude stát cca 1300,- Kč. Je tato informace správná ? Tolik peněz za klíč ? Jak je to s dálkovým ovládáním centrálního zamykání ? Mohu zakoupit takový jednoduchý přívěšek ke klíčům za cca 700,- Kč ? Jakým způsobem bych ho poté mohl slinkovat (jiný název mě nanapadá) s imobilizarem a centrálním ovládáním ? Umělo by centrální ovládání to co jsem měl u Fiata Uno s centrálem a elektrickými okny a to to, že při uzavírání dálkovým ovladačem se zkontrolovalo jestli jsou všechny okna zavřené a pokud nebyly pak se sami dovřeli a poté se vozidlo uzamklo ?

Napsal: úte črc 26, 2005 11:00
od Tomáš
Tak zaprvé myslíš zřejmě NUBIRU né NUBERU , ta se nevyráběla :lol: Tak ten klíček má skutečně čip a ta cena asi odpovídá , ale proč kupuješ auto bez klíčku ?? Jaký má potom původ a máš jistotu , že ti ho neseknou ??
Dálkové ovládání okna origo neumí , ale pokud si koupíš celé nové ( třeba i s alermem ) , asi nebude problém to zapojit , ale pouze klíčenka je ti na prd . Origo tam pravděpodobně nemáš ani přijímač a pak jak by jsi to sladil k sobě ?

Napsal: úte črc 26, 2005 11:07
od JuraS.
Chybička se vloudila. Samo že NUBIRA. Auto bez klíčku ?! A co jsem měl dělat ? Auto je kvalitní, v pořádku. Měl jsem i nabídku na jinou ojetinu ale ta byla vrak se 2 mi klíčky a i s dálkovým ovládáním. Aby mi toto auto někdo ukradl s druhým klíčem pak by to auto musel najít. A hledej to správné auto po celé ČR... to je jako když mi dcera stratila klíče od bytu cestou ze školy. Taky jsem nevyměňoval zámek. Ta šance, že klíče najde někdo nepoctivý kdo bude vědět ke kterému zámku patří je tak mizivá, že se to nevyplatí... Auto je prověřené, mám certifikát z Německa, že je v pohodě. A že by to němělo vysílač a přijímač dálkového ovládání se mi nezdá. Nemontovali to tam náhodou ve standartu ? Mám verzi CDX.

Napsal: úte črc 26, 2005 11:13
od Tomáš

Napsal: úte črc 26, 2005 11:29
od JuraS.
Díky za typ.. :D

Napsal: čtv črc 28, 2005 21:30
od petrm
Tak dálka nebyla rozhodně ve standartu jedině u modelů II ve výbavě CDX a bylo to dělaný jako klíč v jednom jak píšeš klíč se dá sehnat originál levněji ale né o moc . U té dálky jde nakódvat jedině jeden ovladač a u alarmů co byly originál a jsou občas v dovozovejch autech a je to jako přívěšek se dvěma velkejma šedejma tlačítkama tak ty byly dva ale ty neseženeš se zavíráním oken existuje jednotka která se přidá k jakémukoliv alarmu a ta pak zavře okna ;)

Napsal: čtv črc 28, 2005 22:58
od Sparrow
na kolik peněz ta jednotka může přijít? taky bych to ocenil

Napsal: čtv črc 28, 2005 23:04
od petrm
Ta jednotka není zase tak drahá stojí snad do 1 000 ale zvládme zavřít jen jeden pár oken takže jsou potřeba dvě (teda ta co sem ji viděl já ) ;)

Napsal: čtv črc 28, 2005 23:05
od JuraS.
Stále si myslím, že pokud by mi auto umožňovalo dálkové ovládání centrálního zamykání pak by šlo originální nahradit univerzálním kódovatelným ovládáním co se jako přívěšek prodává za cca 700,-. Jde jen o to vybrat buď radiové nebo infra ovládání podle toho co umí auto. Programuje se to tak, že se na ovladači stlačí obě dvě tlačítka naráz a autu se dá povel aby vyslalo ven kód. Dálkáč si ho převezme a je to. Jde mi jen o to jak zjistit jestli to moje auto umí dálkáč a jak se u něj zadává povel k odeslání signálu ven.

Napsal: čtv črc 28, 2005 23:17
od Sparrow

Napsal: čtv črc 28, 2005 23:52
od petrm
JuraS. píše:Stále si myslím, že pokud by mi auto umožňovalo dálkové ovládání centrálního zamykání pak by šlo originální nahradit univerzálním kódovatelným ovládáním co se jako přívěšek prodává za cca 700,-. Jde jen o to vybrat buď radiové nebo infra ovládání podle toho co umí auto. Programuje se to tak, že se na ovladači stlačí obě dvě tlačítka naráz a autu se dá povel aby vyslalo ven kód. Dálkáč si ho převezme a je to. Jde mi jen o to jak zjistit jestli to moje auto umí dálkáč a jak se u něj zadává povel k odeslání signálu ven.
Tak nejsem odborník na alarmy neznám všechno co existuje ale nikdy sem ještě neslyšel že by jednotka vyslala signál kterej by si mohl nahrát do nového ovladače jo že ovladač vysílá to jo ale opačně :? jinak originál jednotky bývaly na tunelu u řadící páky tak se zkus podívat tam :?

Napsal: pát črc 29, 2005 07:43
od Brainman
jen na okraj ted se delaj novy alarmy na motorky bezdotykove, princip podobnej jako imobilizer jen asi s okruhem 2 metru, jednotka si identifikuje ovladac a odalarmuje se, samo to ma take manualni ovladani

Napsal: pát črc 29, 2005 07:44
od JuraS.
Vzhledem k tomu, že je to na plovoucích kodech tak se s každým otevřením a zavřením kod mění. To zařizuje jednotka v autě. Část kodu má v sobě přijímač - auto a část vysílač - dálkáč. Vysláním kódu na stejné frekvenci (u radiových ovladačů) se vyhodnotí jestli zaslaná-přijatá část kodu je vhodná k doplnění do neúplného kodu co má v sobě uloženu jednotka auta. No a když je to ono pak se spustí povelová technika. Existuje antiscanning, to je ochrana proti scanování auta. Není příliš mnoho typů kodování - šifrování signálu, výrobce se snaží držet toho co mu funguje. Při stisknutí tlačítka se odešle jen docela málo znaků takže kod není příliš složitý. Stačí notebook, vhodný program a připojený radiový vysílač o dostatečné kapacitě. Příjdeš na parkoviště a dáš počítači aby generoval náhodné signály. Ty softy už mají v sobě vzorky kodů jednotlivých výrobců. Času máš hafo a tak mašina kombinuje a vysílá. Když se trefíš tak se ti otevře auto a je to. Antiscanning dělá to, že toto zjistí, tedy to, že se někdo snaží posílat řadu kodů. A jako obrany na to odpojí snímací prvek od proudu. Otevřeš auto pak jen klíčkem. Měl jsem Fiat Uno a v něm americký systém Commander. V servisu se v něm nevyznali a zablokovali mi kompletně auto a tak jsem musel zjistit jak to funguje a tak... :?

Napsal: pát črc 29, 2005 21:54
od petrm
Jo to jsou ale praktiky zlodějů aut a bez urážky k tomu si myslím nemá normální člověk přístup jedině že někoho takového znáš :? jinak bych to neřešil takhle složitě buďto tam najdeš jednotku a kní se pokusíš nahrát originál ovladač (nějak nechápu proč neustále prosazuješ ty univerzály ) a když tam jednotka nebude nech tam namontovat normálně celej alarm podle tvých představ za univerzály dáš podle tvých počtů kolem 1500 a slušnej alarm se dá sehnat klem 5 000 a je to moderní alarm a ještě si ho vybereš ty to co bylo v Nubiře originál bylo jen spíš aby se neřeklo ;)

Napsal: pon srp 01, 2005 07:26
od JuraS.
Univerzální ovladač proto, že se dá jednoduše koupit. Originál nevím kde sehnat. Praktiky zlodějů ano, ale slinkování když se ti jednotka a ovladač rozladí se takto dělá i v servisu. O Octavie jsem znal jednoduchý servisní úkon na rozeštelované střešní okno. Jednoduché nastavení. Kdybych si to nechal dělat v servisu tak by to stálo 250,- Kč. Alarm tam asi bude, na okně mám upozornění pro zloděje a podle německýho manuálu k autu se to tam taky tvrdí. Každopádně mi jde jen o dálkové ovládání centrálu. Centrálně uzavírají jen dveře řidiče a když vystoupím z auta a vyložím věci z kufru tak musím zase k řidiči a tam zavřít auto. Zámek od kufru zavírá jen kufr.