Lanos - motor, vyfuk
Moderátor: Blue Lanos
Lanos - motor, vyfuk
na stojacom aute som si vsimol, ze ked pridam prudsie plyn (tak do 3-3500 otacok) a pustim plyn, tak nez klesnu otacky, tak mi vyfuk akoby raz-dvakrat streli, take kychnutie tam je pocut. je to normalne ? inak vyfuk uz bude koncit, uz ma aj dunivejsi zvuk.
Naposledy upravil(a) mrk dne úte črc 26, 2005 08:09, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
- Reklama
Zdravim najvecsich Lanosakov pod slnkom - ja mam 1.5 8V a robi mi to tiez s tym vyfukom a robi mi to uz dost dlho.
Historia: Spozoroval som to nejak kratko po GO motoru, tak som s tym zasiel priamo do DAEWa na diagnostiku, ci nieje nieco spatne nastavene - napr. predstih, alebo vadna lambda. Diagnostika neukazala nic mimoriadneho, maturovali tam nad tym traja odbornici, potom ich bolo 5 a na nic neprisli a vobec im to neslo do hlavy. Uzniesli sa hromadne na tom, ze by to mohol byt: vadny (stary,deravy) vyfuk, nefunkcny (rozpadnuty) katalizator, alebo taktiez podpaleny ventil, ale to niektory vylucovali a jejich sef skusal nieco papierikom pri vyusteni vyfuku, druhy pridaval a ubieral a zhodli sa na tom, ze ventilom to pravdepodobne nebude. Tak zostala na muske vyfukova sustava:
1/ Katalizator - nechal som premerat emisie a tie boli dokonca ukazkove (niekolko nasobne nizsie nez je povolena norma...) a tak som mohol z toho vylucit katalizator a tiez tym padom lambda pracuje spravne.
2/ Vyfuk nechal som vymenit 2. aj 3. cast vyfuku (talianskej vyroby zn. ASSO) - a tak som nadsene zajasal, ze by to mohlo byt v poriadku, pretoze v servise kde mi menili vyfuk to neurobilo. Tak som to potom este skusil doma a PRASK,PRASK - robi to zase. V tom servise to nestrielalo, pretoze uz bol vychladnuty motor. Ono to potvora robi len pri zahriatom motore, a to presne tak ako to popisuje kolega v uvodnom clanku. Tak uz neviem co s tym mam robit. PROSIM PROSIM poradte nam ubohym ostrelovacom wyfukowym. Vzduchovy filter mam uplne novy (originalny), sviecky mam tiez nove (DENSO w20 epr-u), plne synteticky olej 5W40 (Mobil 1), vsetko peke udrzovane - Tak uz fakticky neviem co by to mohlo byt. Este ma napada - nemohol by to robit i EGR, keby bol vadny? Som tu na fore cital o nom rozne veci... Vie niekto ako vlastne zistim, ci je EGR vadny??? Ukaze to CHECK? Diky, diky, diky...
Historia: Spozoroval som to nejak kratko po GO motoru, tak som s tym zasiel priamo do DAEWa na diagnostiku, ci nieje nieco spatne nastavene - napr. predstih, alebo vadna lambda. Diagnostika neukazala nic mimoriadneho, maturovali tam nad tym traja odbornici, potom ich bolo 5 a na nic neprisli a vobec im to neslo do hlavy. Uzniesli sa hromadne na tom, ze by to mohol byt: vadny (stary,deravy) vyfuk, nefunkcny (rozpadnuty) katalizator, alebo taktiez podpaleny ventil, ale to niektory vylucovali a jejich sef skusal nieco papierikom pri vyusteni vyfuku, druhy pridaval a ubieral a zhodli sa na tom, ze ventilom to pravdepodobne nebude. Tak zostala na muske vyfukova sustava:
1/ Katalizator - nechal som premerat emisie a tie boli dokonca ukazkove (niekolko nasobne nizsie nez je povolena norma...) a tak som mohol z toho vylucit katalizator a tiez tym padom lambda pracuje spravne.
2/ Vyfuk nechal som vymenit 2. aj 3. cast vyfuku (talianskej vyroby zn. ASSO) - a tak som nadsene zajasal, ze by to mohlo byt v poriadku, pretoze v servise kde mi menili vyfuk to neurobilo. Tak som to potom este skusil doma a PRASK,PRASK - robi to zase. V tom servise to nestrielalo, pretoze uz bol vychladnuty motor. Ono to potvora robi len pri zahriatom motore, a to presne tak ako to popisuje kolega v uvodnom clanku. Tak uz neviem co s tym mam robit. PROSIM PROSIM poradte nam ubohym ostrelovacom wyfukowym. Vzduchovy filter mam uplne novy (originalny), sviecky mam tiez nove (DENSO w20 epr-u), plne synteticky olej 5W40 (Mobil 1), vsetko peke udrzovane - Tak uz fakticky neviem co by to mohlo byt. Este ma napada - nemohol by to robit i EGR, keby bol vadny? Som tu na fore cital o nom rozne veci... Vie niekto ako vlastne zistim, ci je EGR vadny??? Ukaze to CHECK? Diky, diky, diky...
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
check ti pri EGR nebude urco svietit Inak aspon mate s toho pekne sportovo rallyovy zvuk. Moj remus ked sa pekne zahreje tak ma super zvuk ked pridam tak do 5000ot a pustim tak to nadherne strilela ako zavodak!! Ja neviem co sa Vam na tom nepaci
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
je to vejfuk, bud v pohode, mne to uz dela delsi dobu taky a presne jako Tobe, jen kdyz je zahratej, dira jeste neni zvenku, tak to je slyset jen takhle, tak kluci uklidnime seminkomrk píše:no dobre teda, necham to tak, ak je to ok. skusim to este s tym studenym motorom ci to nerobi.
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
jemu to streli len raz
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele: