Stránka 1 z 2
Jak jezdit z kopce
Napsal: ned črc 24, 2005 19:49
od kraťas69
Zdarec všichni kalosáci, chtěl bych se vás zeptat, jestli při jízdě z kopce vyřazujete nebo ne. Já když vyřadím, tak jsou otáčky motoru na 1100 až 1200, což se mi zdá moc. Mělo by to bejt mezi 800 až 900. Tak nevím jestli to není tím vyřazováním. Díky za odpovědi
Napsal: ned črc 24, 2005 19:54
od Jarda69
Sice nemám Kalose, ale taky vyřazuju, vyšší volnoběžné otáčky jsou za jízdy normální. Když zastavíš, vrátí se na asi 800.
Napsal: ned črc 24, 2005 19:57
od ]Rebro[
Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy.
Napsal: ned črc 24, 2005 19:58
od Damek
Je nižšia,ale aj dojazd je nižší,takže si musíš vybrať,čo je pre teba v danú chvíľu lepšie.
Jak jezdit z kopce
Napsal: ned črc 24, 2005 19:58
od kraťas69
No mě to je divný, protože u fáčka mi otáčky normálně klesly na 900 a taky si myslím, že vyšší otáčky mají za následek větší spotřebu
Napsal: ned črc 24, 2005 19:59
od Jarda69
]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy.
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit
Napsal: ned črc 24, 2005 20:00
od ]Rebro[
Fava si mal s karburatorom. No a tu otacky ovplyvnuje volnobezny ventil, ktoreho usmernuje aj to, ze ci su kolesa v pohybe.
Re: Jak jezdit z kopce
Napsal: ned črc 24, 2005 20:00
od Jarda69
kraťas69 píše:No mě to je divný, protože u fáčka mi otáčky normálně klesly na 900 a taky si myslím, že vyšší otáčky mají za následek větší spotřebu
Kalos
není fáčko. A buď rád, že není
Napsal: ned črc 24, 2005 20:01
od ]Rebro[
Jarda69 píše:]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy.
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit
No tu mame take kopce, ze sa mi vyradovat neoplati. Ani netreba potom namahat spojku a prevodovku.
Napsal: ned črc 24, 2005 20:03
od Jarda69
]Rebro[ píše:Jarda69 píše:]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy.
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit
No tu mame take kopce, ze sa mi vyradovat neoplati. Ani netreba potom namahat spojku a prevodovku.
Jo, souhlas, každý kopec je jiný
Napsal: ned črc 24, 2005 20:15
od kraťas69
Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli jste někdo dělal něco s tím hodně měkkým podvozkem
Napsal: ned črc 24, 2005 20:45
od Jarda69
kraťas69 píše:Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli jste někdo dělal něco s tím hodně měkkým podvozkem
Já nic - mám to jako pohodlné rodinné auto, no tuning
Napsal: pon črc 25, 2005 16:33
od Pietro
Podle mého názoru je každé auto se "stříkačkou" při zažazené rychlosti a bez plynu s nulovou spotřebou. Je zavřený přívod paliva a tak je samozřejmě jízda se zařazenou rychlostí úspornější, než na volnoběh. Kdo měl někdy v autě palubní počítač, dá mi jistě za pravdu.
Napsal: pon črc 25, 2005 17:08
od Franta
Jinak k tomu vyřazování u feldy to fungovalo následovně:
Zařazeno, otáčky motoru vyšší jak cca 2 tis sundaná noha z plynu -> ativovaný koncák na vzduchové klapce = vstřiky STOP. Porušením některé zpodmínek = vstřiky START
Franta
jojojo...
Napsal: úte črc 26, 2005 08:00
od Tompetr
Pietro píše:Podle mého názoru je každé auto se "stříkačkou" při zažazené rychlosti a bez plynu s nulovou spotřebou. Je zavřený přívod paliva a tak je samozřejmě jízda se zařazenou rychlostí úspornější, než na volnoběh. Kdo měl někdy v autě palubní počítač, dá mi jistě za pravdu.
Ano je to přesně tak! Konkrétně třeba na Oktávce je na volnoběh spotřeba kolem 2 l, ale při zařazené rychlosti 0. No já teda bez rychlosti nejezdím. Nejsou kopce
A o jak velké úspoře se tady bavíme
3,50; 5 Kč a nebo jěště víc