Stránka 1 z 2
Vůle diferenciálu
Napsal: úte črc 19, 2005 14:20
od Tomáš
Kolegové neřešil jste někdo dotažení ložiska diferáku ?
Podle manuálu tady na foru na straně 371 by to mělo jít seřídit pomocí takové zubaté matice ( číslo dílu 12) , skrz kterou vede poloosa ( levá) .
Mě to totiž při pomalé jízdě na 1 , 2 a 3 kvalt trošku rachtá a jak tomu naložím a je to v záběru postupně to ztichne. Na zpátečku je to taky hlučnější , než je zdrávo. Při normální jízdě je to v klidu .
To samé mi před lety dělal služební Meďák 308 ( dodávka) , jenže to byl zadek a po sundání kardanu tam byla na hrušce matice a šlo to krásně.
Čím s tím u Nubiry otočit ? Je jasný , že se musí sundat pojistný plech ( č. 17 v manuálu) , ale potom na to musí být asi nějaký klíč ??? Jaký je tam závit ????
Díky za reakce Tomáš
Napsal: úte črc 19, 2005 22:48
od Brainman
tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
Napsal: úte črc 19, 2005 22:51
od Akri
a je to i u lanosu? ja mam zpatecku asi nejhlucnejsi na svete a kazdej to ma v pohode, oproti mne
Napsal: úte črc 19, 2005 22:54
od Brainman
Napsal: úte črc 19, 2005 23:04
od Akri
ahooj
no ja couvam malo, radsi jezdim dopredu, ale mne zpatecka knuci, ze to je jak kdyz tahas kocku za vocas
Napsal: úte črc 19, 2005 23:27
od Richard
Napsal: stř črc 20, 2005 07:43
od Tomáš
Brainman píše:tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!
Richarde, vím co máš na mysli , žigul to měl podobně , ale u Nubi to jde seřídit jen pomocí té jedné strany , na druhé je natvrdo našroubovaná příruba. Mrkněte na str 371 v katalogu dílů ( téma servisní manuál ke stažení). tady
http://www.daew.ru/catalog/nubira/371.gif
tou dvanáctkou by mělo jít točit po sundání plechu 17 a tím se dotáhnou ložiska 11 , ale jak najít tu správnou polohu a nepřetáhnout to ?Nerad bych oddělal ložiska.
Napsal: stř črc 20, 2005 08:14
od Richard
Tomáši a v tý polský knize o Nubiře není žádná info jak na to??
Něco tam je strana 105-108 , ale nějak mi to po polsku nejde, musel bych to mít před sebou v reálu a k tomu tohle a pak bych to možná pochopil, každopádně jsou na kleci diferáku kuželíkové ložiska, tak seřizovat (utahovat) s rozmyslem
Napsal: stř črc 20, 2005 08:24
od Tomáš
Dík za pomoc , sice nemám žádnou knihu o Nubiře , ale teď mě napadlo , jestli to nemá Mates podobně ! ( na něj knihu mám ) Jenže to zjistím až večer , zrovna jsem v Praze Nubirou a Mates i s knihou jsou v garage .
Napsal: stř črc 20, 2005 08:41
od Richard
Tomáši do večera ji hodím na muj web a sosni si ji, současně prosím Frantu aby ji přihodil k do sekce manuály. Dík
tak už tam je můžete sosat (má to asi 13MB)
http://richard555.wz.cz/Morawski_v0-1.1.pdf
Napsal: stř črc 20, 2005 15:19
od Tomáš
Napsal: stř črc 20, 2005 16:00
od Franta
Já mám za to že už tam je UDĚLEJ SI SÁM - POLSKY, ale mrknu.
Franta
Napsal: stř črc 20, 2005 20:38
od petrm
Matiz tohle nemá ale ostatní auta jo mají konstrukčně shodnou převodovku a opravdu na to existuje speciální klíč kterej zapadne do těch výřezů a uprostřed je normálně matice na otočení klíčem , jde o to že tenhle zvuk který popisujete je "normální " projev Daewoo
takže sme to ještě nikdy neřešili
Napsal: stř črc 20, 2005 21:29
od Brainman
To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!
citace : jo to je presne to co me vadi
Napsal: stř črc 20, 2005 21:38
od Brainman
petrm píše:Matiz tohle nemá ale ostatní auta jo mají konstrukčně shodnou převodovku a opravdu na to existuje speciální klíč kterej zapadne do těch výřezů a uprostřed je normálně matice na otočení klíčem , jde o to že tenhle zvuk který popisujete je "normální " projev Daewoo
takže sme to ještě nikdy neřešili
Von o tom vi i Palikx, ja mel jeste podezreni na predlohove lozisko, protoze to je slyset v tahu