Stránka 1 z 1

nastavenie skrtiacej klapky 1,6 16v

Napsal: pát črc 15, 2005 23:48
od Návštěvník
chcel by som sa opiitat ci terba dat nastavit klapku do daewa alebo staciii ak vyresetujem pc (odpojit baterku ......)a nanovo ho nahod podla toho naaavodu co som tu čiiiatll. potrebujem to kvoli tomu ze musiiim vyčistit klapku a potom ju terba nastavit. za odpovede dakujem

Napsal: sob črc 16, 2005 23:27
od Návštěvník
To nikto nemaaa skusenosti s nastaveniiim skrtiacej klapky?

Napsal: ned črc 17, 2005 10:47
od eMKa Slovensko
musis chvilku pockat nasi dvorny mechanici sa urcite ozvu

Napsal: ned črc 17, 2005 12:28
od Blue Lanos
fiiha anonym ale davas tomu slovencinovi :oops: a co mas krc v prstoch? :lol:

Napsal: ned črc 17, 2005 14:33
od Akri
Ozve se jen Petrm, uz se na nej tesime :lol: , Palikx je na 14ti-denni dovolene :D

Napsal: ned črc 17, 2005 14:35
od Akri
Anonymous píše:To nikto nemaaa skusenosti s nastaveniiim skrtiacej klapky?
a myslim, ze kdyby si se zaregistroval, tak ti ostatni mnohem driv poradi ;)

Napsal: ned črc 17, 2005 20:07
od Jarda69
Akri píše:
Anonymous píše:To nikto nemaaa skusenosti s nastaveniiim skrtiacej klapky?
a myslim, ze kdyby si se zaregistroval, tak ti ostatni mnohem driv poradi ;)
A Akrimu věř, má inventární číslo tady na fóru a dělá tu vrátnýho :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř črc 20, 2005 18:34
od petrm
Když vyndáš jen klapku a vyčistíš ji a nepohneš přitom šroubem na doraz klapky a stejně tak když nepohneš krokovým motorkem (tedy tím kuželem ) tak nic nastavovat nemusíš jinak je nejlepší dojet do servisu na reset krokového motorku ;)

Napsal: stř črc 20, 2005 23:05
od Návštěvník
diiik za radu Petrm , uz som to urobil , rozmyslal som ze dám dole aj ten krokovy motorček ale ako som si precital som dobre spravil. nastavovat som to ešte nedaval len som resetol riadiacú jednotku. zatial sa to javy v pohode ved este pojazdiiim ......je to treba dat do servisu na to nastavenie krokoveho motorčeka? ....dik.
PS ako budem mat viacej casu sa zaregistrujem

Napsal: čtv črc 28, 2005 20:01
od petrm
Je to dobré v případě že to dělá nějaké nepravosti na volnoběh jinak bych to neřešil . Dělá se s tím to že se po připojení diagnostiky dá povel motorku aby vyjel na max a znova si napočítal kroky protože se stává a to je problém hlavně 2.0 motorů v Leganzách a Nubirách že jak je ten motorek od olejových par tak se posunuje pomaleji než si jednotka myslí a není tam žádná zpětná vazba o skutečné pozici motorku a postupně se rozhodí natolik že ho jednotka nedožene do volnoběhu tak se musí udělat reset ale když to nezlobí tak to něřeš ;)