ahoj.
Zdá se mi, že můj motor nejde pořádně do otáček, je líný z nízkých a při volnoběhu, když je studený občas cukne. Má najeto 70 tisíc a pravidelný servis a kvalitní oleje a palivo, nové svíčky a řemeny atd. Lambdu jsem měřil a prý je v normě, (má 1,15V při volnoběhu). Zdá se mi to nebo je to celkem normální? Díky za vaše zkušenosti.
Dál Airbagy - svítí mi kontrolka poté, co dobliká 7x a nejde mi houkačka.
měl jste někdo takový problém a jak rychle ho vyřešili.
Palo Nubira Kombi SX 1998
Technická pomoc
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Technická pomoc
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
- Reklama
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
To napětí z lambdy je pevné a nemění se? Lambda má fungovat od 0,2V do cca 1V a při ustálenem stavu se má pohybovat napetí něco okolo 0,5V.
Vypadá to na bohatou směs - podívej se na vzduchový filtr
Franta
Vypadá to na bohatou směs - podívej se na vzduchový filtr
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vezmem po pořádku:
Vzduchový filtr je schován v té černé krabici po levé straně u světla.
Odpojit hadici přívodu vzduch ke škrtící klapce od plynu - podívat se zda prostor klapky není od oleje vytvoří to takovou černou kaši. - Rozebrat a vyčistit.
Dále může být problém v krokovém motorku který je také na stejném odlitku jako škrtící klapka. Tento krokový motorek ovládá škrtící "jehlu" vzduchu na obtoku klapky - uplatňuje se právě při volnoběhu.
Pak se podívej na páčku od překlápění proměnné délky sání. Nachází se na pravé straně sání - takové ty 4 oblouky. Dívej se na páčku a nech si od někoho nastartovat. Páčka se musí pohnout na druhý doraz -zasunout do podtlakového regulátoru.
To bude pro začátek stačit
Franta
Vzduchový filtr je schován v té černé krabici po levé straně u světla.
Odpojit hadici přívodu vzduch ke škrtící klapce od plynu - podívat se zda prostor klapky není od oleje vytvoří to takovou černou kaši. - Rozebrat a vyčistit.
Dále může být problém v krokovém motorku který je také na stejném odlitku jako škrtící klapka. Tento krokový motorek ovládá škrtící "jehlu" vzduchu na obtoku klapky - uplatňuje se právě při volnoběhu.
Pak se podívej na páčku od překlápění proměnné délky sání. Nachází se na pravé straně sání - takové ty 4 oblouky. Dívej se na páčku a nech si od někoho nastartovat. Páčka se musí pohnout na druhý doraz -zasunout do podtlakového regulátoru.
To bude pro začátek stačit
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Tak jsem to chca nechca vyřešil.(to napětí na Lambdě) a poradím všem:
Zdá se vám, že se tak nějak motoru nechce, je líný a žere, občas cukne a máte všechno vyměněný, vyčištěný?
Já natankoval do prázdné nádrže (cca 2l) 30 litrů 100 oktanu.
Nechal ho rozpumpovat a pak 430 km na dovolenou po D1 a nechával ho 120-140km/h
První příznak - motor se hodně ztišil, chytil jiný dunivý zvuk a přestal škubat.
po dojezdu: motor chytá na otočku, neškube a jede jak pitomej.Spotřebu jsem udržel na 6.98l Já čuměl jak dosud 9l !!
Při zpateční jízdě s klimatizací a už v poklidu do 130 spotřeba 7,24l na BA95 ARAL
Jo a ta lambda před tím 1.15V teď 0,3-0,9
Takže problém byl asi ve vstřikovačích (trysky) vlivem používání špatného paliva nebo se motoru nezamlouvají nízké otáčky a zanáší se trysky.
Zdá se vám, že se tak nějak motoru nechce, je líný a žere, občas cukne a máte všechno vyměněný, vyčištěný?
Já natankoval do prázdné nádrže (cca 2l) 30 litrů 100 oktanu.
Nechal ho rozpumpovat a pak 430 km na dovolenou po D1 a nechával ho 120-140km/h
První příznak - motor se hodně ztišil, chytil jiný dunivý zvuk a přestal škubat.
po dojezdu: motor chytá na otočku, neškube a jede jak pitomej.Spotřebu jsem udržel na 6.98l Já čuměl jak dosud 9l !!
Při zpateční jízdě s klimatizací a už v poklidu do 130 spotřeba 7,24l na BA95 ARAL
Jo a ta lambda před tím 1.15V teď 0,3-0,9
Takže problém byl asi ve vstřikovačích (trysky) vlivem používání špatného paliva nebo se motoru nezamlouvají nízké otáčky a zanáší se trysky.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
No mohla to byt urcite taky ta zanesena lambda sonda. 100okt benzin ma jiny cas a teplotu horeni, proto se po urcite dobe motor dekarbonizuje. To se ale tyka i svodu a katalyzatoru. Taky pokud si jel svizneji tak se prenastavila ECU. Jinak pouzivani 100okt benzinu ( dlouhodobe) je zbytecne a drahe, na pomalootackove motory staci 95 a pokud mas dost penez tak 98 ale rozdil nepoznas. Taky dost zalezi jaky a kde ten benzin beres.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG