Stránka 1 z 1
výmena rozvodového remeňa a pretesnenie motora
Napsal: stř črc 06, 2005 09:52
od ss2men
Zdravím
Mám na svojom tátošovi najazdených 99 000 km a v servise mi povedali že pri 100 000km je potrebné vymeniť rozvodový remeň a pretesniť motor, lebo sem tam netesní a stráca sa mi olej z motora.
Má niekto praktické skúsenosti a hlavne by ma zaujímala orientačná cena na jednotlivé náhradné diely ako aj dĺžka pobytu mojho tátoša v servise.
Vďaka
Napsal: sob črc 09, 2005 20:03
od V.Brousek
V servise mají pravdu a i ti rádi řeknou za kolik to udělají.Tak opět těžko něco radit.Potom je na tobě,jestli jim auto svěříš a nebo to necháš udělat u nějakého jiného mechanika.
Napsal: ned črc 10, 2005 00:34
od palikx
remen stoji kolem 1000(origo)nekdy se dava kladka cena koem 3000.doba cca 3-4 hodiny podle výbavy(servo,klima,lpg)a remen se ma menit už v 75000 !!!.(nebo nekde bylo i 90000)pretesneni nevim kde ti co tece ale asi simerinky- jeden cca 400, vana tesneni cca 300 doba tak hodinu.
Napsal: pon črc 11, 2005 11:08
od maros
s tou netesnostou motora mam problem aj ja. Tam ako je prisrobovany vrch bloku tam mi trosku preteka olej ale je to minimalne, nie tolko aby som musel dolievat olej
problem vsak je skor v tom, ze ked sa zohreje motor po dlhsej jazde a ja zastavim napr na krizovatke, tak trochu citim taku spaleninu, asi z toho vyteceneho oleja.
Zatial som to neriesil, ale za 5 tis km budem menit rozvod. remen a tak to asi dam urobit spolu s tym.
Napsal: stř črc 13, 2005 10:14
od ss2men
zaujímavé zistenie
v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora a cena cca 20 000.- Sk - a to nemal ani auto na zdviháku, len otvoril prednú kapotu
v servise zameranom na opravu daewoo a Hiunday zistili, že je potrebné vymeniť rozvodový remeň a semeringy, celé to odhadol na 3000.- Sk aj s prácou.
tak kto má vlastne pravdu a ako vlastne zistím čo je potrebné a čo nie??
Napsal: stř črc 13, 2005 14:35
od Robert
Proc prebrusovat hlavu??? Uvaril jsi to nejak moc, ze by se pokroutila? A proc menit pistni krouzky? Kouri ti to?Mas olej ve vzduch. filtru? Mam takovej pocit, ze jsi vlezl do nejakyho pochybnyho servisu...
Navic co se tyce te hlavy, tak by jsi pozoroval rapidni snizeni vykonu, kdyby byla kriva, nebo praskla, pac by jsi mel z motoru kompresor
Radim Ti, jdi jinam...
To nema cenu podporovat taklovyhle vydriduchy...
Napsal: stř črc 13, 2005 14:40
od Docent
ss2men píše:v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora
Generálka motoru vypadá trošku jinak... To by se všimli ještě válců, kliky, ojničních ložisek...
Napsal: čtv črc 14, 2005 12:33
od zabijec
Tady chce asi nejaky servis rychle zbohatnout
Napsal: stř črc 20, 2005 20:18
od petrm
ss2men píše:zaujímavé zistenie
v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora a cena cca 20 000.- Sk - a to nemal ani auto na zdviháku, len otvoril prednú kapotu
v servise zameranom na opravu daewoo a Hiunday zistili, že je potrebné vymeniť rozvodový remeň a semeringy, celé to odhadol na 3000.- Sk aj s prácou.
tak kto má vlastne pravdu a ako vlastne zistím čo je potrebné a čo nie??
Tak tohle je fakt drsný
od toho prvního servisu utíkej jak jen to nejrychleji půjde