výmena rozvodového remeňa a pretesnenie motora
Moderátor: Blue Lanos
výmena rozvodového remeňa a pretesnenie motora
Zdravím
Mám na svojom tátošovi najazdených 99 000 km a v servise mi povedali že pri 100 000km je potrebné vymeniť rozvodový remeň a pretesniť motor, lebo sem tam netesní a stráca sa mi olej z motora.
Má niekto praktické skúsenosti a hlavne by ma zaujímala orientačná cena na jednotlivé náhradné diely ako aj dĺžka pobytu mojho tátoša v servise.
Vďaka
Mám na svojom tátošovi najazdených 99 000 km a v servise mi povedali že pri 100 000km je potrebné vymeniť rozvodový remeň a pretesniť motor, lebo sem tam netesní a stráca sa mi olej z motora.
Má niekto praktické skúsenosti a hlavne by ma zaujímala orientačná cena na jednotlivé náhradné diely ako aj dĺžka pobytu mojho tátoša v servise.
Vďaka
- Reklama
V servise mají pravdu a i ti rádi řeknou za kolik to udělají.Tak opět těžko něco radit.Potom je na tobě,jestli jim auto svěříš a nebo to necháš udělat u nějakého jiného mechanika.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
remen stoji kolem 1000(origo)nekdy se dava kladka cena koem 3000.doba cca 3-4 hodiny podle výbavy(servo,klima,lpg)a remen se ma menit už v 75000 !!!.(nebo nekde bylo i 90000)pretesneni nevim kde ti co tece ale asi simerinky- jeden cca 400, vana tesneni cca 300 doba tak hodinu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
s tou netesnostou motora mam problem aj ja. Tam ako je prisrobovany vrch bloku tam mi trosku preteka olej ale je to minimalne, nie tolko aby som musel dolievat olej
problem vsak je skor v tom, ze ked sa zohreje motor po dlhsej jazde a ja zastavim napr na krizovatke, tak trochu citim taku spaleninu, asi z toho vyteceneho oleja.
Zatial som to neriesil, ale za 5 tis km budem menit rozvod. remen a tak to asi dam urobit spolu s tym.
problem vsak je skor v tom, ze ked sa zohreje motor po dlhsej jazde a ja zastavim napr na krizovatke, tak trochu citim taku spaleninu, asi z toho vyteceneho oleja.
Zatial som to neriesil, ale za 5 tis km budem menit rozvod. remen a tak to asi dam urobit spolu s tym.
Matiz SE 0.8 1998
zaujímavé zistenie
v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora a cena cca 20 000.- Sk - a to nemal ani auto na zdviháku, len otvoril prednú kapotu
v servise zameranom na opravu daewoo a Hiunday zistili, že je potrebné vymeniť rozvodový remeň a semeringy, celé to odhadol na 3000.- Sk aj s prácou.
tak kto má vlastne pravdu a ako vlastne zistím čo je potrebné a čo nie??
v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora a cena cca 20 000.- Sk - a to nemal ani auto na zdviháku, len otvoril prednú kapotu
v servise zameranom na opravu daewoo a Hiunday zistili, že je potrebné vymeniť rozvodový remeň a semeringy, celé to odhadol na 3000.- Sk aj s prácou.
tak kto má vlastne pravdu a ako vlastne zistím čo je potrebné a čo nie??
Proc prebrusovat hlavu??? Uvaril jsi to nejak moc, ze by se pokroutila? A proc menit pistni krouzky? Kouri ti to?Mas olej ve vzduch. filtru? Mam takovej pocit, ze jsi vlezl do nejakyho pochybnyho servisu...
Navic co se tyce te hlavy, tak by jsi pozoroval rapidni snizeni vykonu, kdyby byla kriva, nebo praskla, pac by jsi mel z motoru kompresor
Radim Ti, jdi jinam... To nema cenu podporovat taklovyhle vydriduchy...
Navic co se tyce te hlavy, tak by jsi pozoroval rapidni snizeni vykonu, kdyby byla kriva, nebo praskla, pac by jsi mel z motoru kompresor
Radim Ti, jdi jinam... To nema cenu podporovat taklovyhle vydriduchy...
Generálka motoru vypadá trošku jinak... To by se všimli ještě válců, kliky, ojničních ložisek...ss2men píše:v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora
Tak tohle je fakt drsný od toho prvního servisu utíkej jak jen to nejrychleji půjdess2men píše:zaujímavé zistenie
v neautorizovanom servise mi pri prehliadke motora zistili že potrebujem vymeniť rozvodový remen, pretesniť celý motor, vymeniť semeringy, prebrusiť hlavu motora, celé to pretesniť a vymeniť piestné krúžky, t.j. celá generálka motora a cena cca 20 000.- Sk - a to nemal ani auto na zdviháku, len otvoril prednú kapotu
v servise zameranom na opravu daewoo a Hiunday zistili, že je potrebné vymeniť rozvodový remeň a semeringy, celé to odhadol na 3000.- Sk aj s prácou.
tak kto má vlastne pravdu a ako vlastne zistím čo je potrebné a čo nie??