Stránka 1 z 2

LPG system KOLTEC -Lanos 1.5 8V

Napsal: čtv čer 30, 2005 22:23
od Akri
Tak přátelé jak jsem slíbil, tak se stalo nafotil jsem ten můj ansábl :D
Ještě chybí pár maličkostí, doplním zítra!
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv čer 30, 2005 23:36
od palikx
no a ten tvuj napis KOLTEC tu videt neni.neporadek neporadek.

Napsal: pát črc 01, 2005 06:46
od Akri
Doplnim dnes, jeste ten vyrobni stitek co mam u motoru atd, neboj :D

Napsal: pát črc 01, 2005 08:47
od PavelZ
Tak muj dojem je, ze nemas SGI, ale DGI ;-). Ze to davkuje plyn az tesne pred vstriky, ale nereguluje to davkovani pro kazdej valec zvlast.

DGI:
Obrázek

SGI:
Obrázek

Napsal: pát črc 01, 2005 09:14
od cubafire
Zlaté BRC :roll:

Napsal: pát črc 01, 2005 09:40
od Richard
Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít :lol: :lol: Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší :lol: :lol:

Napsal: pát črc 01, 2005 18:04
od Krtek
Richard píše:Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít :lol: :lol: Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší :lol: :lol:
Až na zpětný šlehy = nový sací potrubí, spotřebu a dynamiku :lol:

Napsal: pát črc 01, 2005 19:01
od Akri
PavelZ píše:Tak muj dojem je, ze nemas SGI, ale DGI ;-). Ze to davkuje plyn az tesne pred vstriky, ale nereguluje to davkovani pro kazdej valec zvlast.

DGI:
Obrázek

SGI:
Obrázek
aga tomu nerozumim vubec, je to spatny?
Ja ted hledal na netu nejake info o tom DGI
a nasel jsem tohle :shock:
Výhody DGI/SGI
Výhody DGI/SGI
Na dalsi strance pak jsou tyto infa i s obrazky, ale ja tomu stejne nerozumim, tak kdyz mi to bude chtit nekdo vysvetlit, budu rad :D
http://www.sate.cz/dgi.html
- Vícebodové vstřikování DGI vylučuje riziko zpětného zášlehu.
- Výkon motoru při provozu na LPG téměř identický s provozem na benzín.
- Lepší spotřeba paliva díky zastavení vstřikování LPG během decelerace.
- Výfukové emise odpovídají přísným evropským normám EURO 2 a EURO 3.
- Nezanáší se díky vysoké rychlosti a širokému otevření vstřikovače.
- Toto zaručuje optimální výkon a bezporuchový chod v létě i v zimě.

Napsal: pát črc 01, 2005 19:02
od Akri
cubafire píše:Zlaté BRC :roll:
Proc myslis? pri prepnuti z benzinu na plyn ani nepoznam ze se to preplo, kdybych to klapnuti neslysel, na volnobeh a zadne zakolisani, nikdy ani v zime ;)

Napsal: pát črc 01, 2005 19:25
od Krtek
Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.

Napsal: pát črc 01, 2005 19:57
od Akri
Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI :D
Tak diky za info :twisted:
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat :D

Napsal: pát črc 01, 2005 20:09
od Krtek
Akri píše:Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI :D
Tak diky za info :twisted:
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat :D
Rozdíl je akorát u karbecu a u starejch podtlaků jako bylo Lovato a BRC i když ty firmy už asi taky dělaj DGI a SGI

Napsal: sob črc 02, 2005 20:20
od Akri
Tady je foto stitku, ktery LPG ma a je hned vedle toho stitku karoserie pod kapotou na stene za motorem :D
a pridavam foto jeste te prepinaci kolibky aby to bylo vsechno ;)

Obrázek
Obrázek

Napsal: pon črc 04, 2005 08:40
od PavelZ
Krtek píše:Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.
Si si jistej, ze to je DGI? Podle toho, co sem se o tom dozvedel, tak rozdelovac ma az SGI. Navic do aut s EOBD II se ma davat SGI a lepsi.
DGI by nemelo mit moznost davkovat smes pro ruzne valce ruzne.

Podle popisu:
DGI:
U vozidel s plastovým sacím potrubím je nutno použít další generaci plynového zařízení, které přivádí plyn součastně do sacích kanálů před sací ventily motoru. Tímto se zabrání nahromadění plynu v celém sacím potrubí a při poruše zapalovací soustavy (svíčka, kabel nebo cívka pro jeden válec) nedojde k poškození dílů sání motoru zpětným zášlehem.
SGI:
Pro vozidla vyrobená po roce 2000 s palubní diagnostikou (OBD a EOBD) je určeno sekvenční vstřikování plynu. Plynové vstřikovače dávkují plyn jako vstřikovací ventily dávkují benzín.

Napsal: pon črc 04, 2005 09:58
od Krtek
to jsem z toho jahoda. Co mi řikal muj "dvorní plyńák" tak DGI má na každej válec 1 vstřik ale společněj rozdělovač a SGI má zvlášť i 4 rozdělovače