Stránka 1 z 2
LPG - Únik??
Napsal: úte čer 28, 2005 18:47
od Akri
Tak pratele, dnes rano jedu do prace a mam 1/4 nadrze plynu, kdyz jsem navecer zpet ugaraze povsimnu si, ze je to uplne az na dne a to jsem najel 10km
Tak nevim, jestli je mozny nejaky unik, ted ani nevim, jestli mam natankovat abych to zkusil, nebojim se ze by to uteklo, ale aby to pripadne pri tom uniku, kdyby nejaky byl, nebuchlo
Nikde jsem plyn necitil, to jsem lezl v garazi po i pod autem jak ohar
Ale asi nebude chyba v meracku, pac to po prepnuti na LPG vlastne ani nenaskoci, takze tam fakt zadny nebude, takhle zalezlou rucicku jsem jeste nikdy na palivomeru nemel, aspon vim, jak vypada prazdna...
Mam zkusit natankovat?
Napsal: úte čer 28, 2005 18:53
od mrk
prv nez pojdes tankovat zisti si ci mas auto poistene aj pre pripad ze by sa nieco stalo.
Napsal: úte čer 28, 2005 19:33
od Richard
Napsal: úte čer 28, 2005 19:43
od Akri
nee, motor naskoci na benzin vzdycky, ale nepreplo se to na plyn, ale i tak to porad jede na benzin, ono to nejde jinak nez startovat na benzin, je pravda a to me uz taky napadlo, ze to muze byt timhle co pises, protoze jsem vymetl desnou jamu, vylitnul mi autobus do protismeru a ja musel uplne na kraj a neslo to uz ani ubrzdit, byl to starej kanal, rana jak z dela
Ze by to bylo ono? Ale jak rikam, zadna znamka toho ze by byl nekde citit
Napsal: úte čer 28, 2005 22:19
od palikx
no tak bych se podival jestli plyn nema nejake pojistne narazove cidlo .je to totiž u toho tveho systemu možne.a navic si rikam že ta geometrie je asi v p...
Napsal: úte čer 28, 2005 22:47
od Richard
Napsal: úte čer 28, 2005 22:57
od Akri
No bud jsem mohl trefit ten autobus nebo takhle, nebylo na vybranou a ta dira byla myslim lepsi reseni.
Ale MUSO bych bral hned, vsak kdybych zasustil, to by kluci panackovali
Napsal: stř čer 29, 2005 09:38
od PavelZ
Neutika Ti to primo cerpacim hrdlem? Nekdy se pry stane, kdyz natankujes divnej plyn, ve kterym je nejky smeti, ze neco zustane ve vstupnim ventilu (nejaky smitko) a pak to kolem fuci. Ale je taky pravda, ze rozdil 1/4 nadrze nebo prazdno muze byt i tou ranou, prece jen to stav plynu nemeri uplne presne.
Napsal: stř čer 29, 2005 19:27
od Akri
Ne tak rano jsem prisel k autu a vse bylo ok, tak fakt nevim, jestli to muze mit nejaky cidlo na ten otres, po tom projetem kanalu, ze to dost hrklo, ale do rana to stalo na miste a rano uz kdyz jsem sedal do auta vidim, hladina LPG tak jak byla, ta necela 1/4 nadrze, nebo jestli se plovak zblaznil, opravdu nevim a dneska cely den vse tak jak ma byt.
Sam jsem z toho takovej rozpacitej, ale na druhou stranu jsem rad
Napsal: stř čer 29, 2005 20:18
od Blue Lanos
Napsal: stř čer 29, 2005 20:20
od Akri
rika vzdy jen ten kdo ho tam nema a myslim si, ze kdyby si to auto s plynem uz koupil a vlastne to nebyla zadna investice navic, tak by si na nej taky jezdil
Napsal: stř čer 29, 2005 20:46
od eMKa Slovensko
blue nejezdil, ma 15 kola a to by mu neutahlo
Napsal: stř čer 29, 2005 21:48
od Richard
Akri, tvoje autí jsem viděl jen zvenku, máš nádrž místo rezervy, nebo válcovou? Pokud válcovou mohl se ti otřesem za něco chytit ten plovák co ukazuje množství plynu v nádrži. Já např. když ho mám zaseklej tak jezdím cca 200 km a měřák ukazuje 0 a pak se nějak probudí a je tam 1/2
Napsal: stř čer 29, 2005 22:21
od Akri
mam teroidni, misto rezervy, ale jak jsem psal, rano bylo vse ok a vysvetleni neznam
Napsal: čtv čer 30, 2005 08:48
od PavelZ
Ja bych rek, ze je to uplne normalni. Taky mam v Nubce toroidni nadrz a ukazatel reaguje na prujezd dirama. Navic kdyz brzdim, plynu pribejva, kdyz akceleruju ubejva, leva zatacka pribejva, prava ubejva
. Proste "to neukazuje uplne presne"
.