Stránka 1 z 2
Sekce Spark
Napsal: úte čer 28, 2005 13:35
od milosh
Tak a je to tady, snad zde brzy budou novi majitele tohoto maleho vozitka
Napsal: stř čer 29, 2005 09:03
od Docent
Jo, já jsem ho šel v pondělí qečeru okouknout na volnou plochu u prodejny Opel na Praze 6 (podotýkám, že to není nijak oplocený a žádnej vstup zakázán) a byl jsem vyhnán nějakým hlídačem, kterej ječel, že tam není žádnej průchoďák... Taxem poslal do Autotepasu liebesbrief, že si asi nekoupím auto tam, kde se ke mně chovají jak hulváti, a odpověď žádná
.
Napsal: úte srp 02, 2005 00:00
od pajap
Zdravim vsechny priznivce! Po sesti letech, kdy v nasi rodine se ohrali dva Matizove (I i II), ktere vlastnila manzelka, jsem byl okolnostmi "donucen" prejit i ja na "plny" uvazek na Sparka. Takze 19. 7. 2005 jsme si privezli Sparky dva. Jednak me muj Nissan doslouzil, jednak jezdime kazdy sam a druhak dve auta proste potrebujem:)
A prvni zkusenosti? Jednoznacne priznive. Podvozek proti Matizovi je o tridu vys, co se tyka jizdy po "kocicich hlavach" uz nemam ten neprijemny pocit brnicich zubu, akcelerace po meste vyhovujici a hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.
Stredovy panel me prestal delat problemy na polovine cesty z Trutnova do Prahy. A manzelka, majic moznost vetsiho srovnani Matiz x Spark, je doslova nadsena: hlavne radi takovou rychlost jakou chce a na tachometr se uz take diva bez toho, aby zatacela do pankejtu:)
A to ceho se nejvic obavala (absence posilovace rizeni) ji prestalo delat obavy. Dokonce tvrdi, ze je to stejne, jako Matiz II s posilovacem...
Dalsi pochvalu zasluhuji predni sedacky. Uz to opravdu nejsou lavice, ale vcelku kvalitni sedacky do auta. Zakladni "kufr" je opravdu vetsi, resp. hlubsi. uz se tam vejde bez problemu velikanska taska na rameno...
Ono to vypada, ze si delam legraci, ale neni tomu tak. Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel. Mela moznost si prohlednout nektere jine "prcky" - napriklad Atose:(
To, ze jsme nakonec skoncili opet u Daewoo (PARDON u Chevroletu), vubec nelituje a ja konec koncu take ne.
Napsal: úte srp 02, 2005 06:40
od Akri
Tak to gratuluju a to prime srovnani nekoho kdo jezdil matesem a presel na sparka, nema chybu!
Napsal: úte srp 02, 2005 10:16
od Docent
pajap píše:hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.
A hele, mně furt bylo divný, že si lidi stěžujou na řazení u Matize, když to zase není tak strašný, a ono to je těmi pár desítkami tisíc km ujetých se Š 1203 po městě ve službách Spojů
!
Napsal: úte srp 02, 2005 10:21
od Docent
pajap píše: Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel.
BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu? Tak to ještě nejela s Fóbií, přesednul jsem do ní z Escorta a ten středový panel, na kterým mi furt ležela pravá noha, bych nejraději ukopnul
. Jezdil jsem s ní přes 3 roky a najezdil 96 kkm, ale nezvyk jsem si na to pořádně nikdy
.
Stredovy panel
Napsal: pát srp 19, 2005 17:29
od pajap
BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu?
Chybka v mych vyjadrovacich schopnostech
Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Re: Stredovy panel
Napsal: ned srp 21, 2005 23:06
od Docent
pajap píše:Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Spark má před řidičem kontrolky a tachometr v kapličce uprostřed, Kalos to má úplně obráceně - Chevrolet asi zkouší, co je pro řidiče lepší...
BTW už máš nějaké konkrétní poznatky ze spotřeby?
Napsal: čtv říj 06, 2005 00:41
od Docent
Tak zatím nikdo žádné zkušenosti a porovnání s Matizem po alespoň krátkém provozu
?
Napsal: čtv říj 06, 2005 18:09
od Krtek
Já si nemůžu pomoct, ale mně se ještě pořád víc líbí Mates. e takovej roztomilejší.
Napsal: čtv říj 06, 2005 21:51
od Vojta
Krtek píše:Já si nemůžu pomoct, ale mně se ještě pořád víc líbí Mates. e takovej roztomilejší.
Přesně tak, moje řeč. Matýsek má roztomilej "kukuč", kdežto Spark je tuctový šikmoočko.
Napsal: ned dub 16, 2006 12:37
od palikx
Mame nove poznatky (teda ono se to tu auz urcite resilo)ale v nemecku se spark jmenuje matiz.tam o sparku nevedi nic.
Napsal: ned dub 16, 2006 21:23
od Docent
Jo, vysvětlovalo se to tak, že tady Chevrolet nechce být spojován s laciným korejským Daewoo... Pak mně ale není moc jasný, že jim to v Německu nevadí. Ledaže by to spíš nemělo být spojováno s tím, jak dopadla Avia
.
Napsal: ned dub 16, 2006 21:30
od Kessler
Sice je to trochu OT, ale co z ní vypadlo Daewoo, je na tom Avia docela dobře
Má zakázky, třeba dodává auta pro britskou poštu...montuje kvalitní britský motory ale hlavně se vyrábí a fabrika nestojí...co víc si přát...
Napsal: ned dub 16, 2006 21:43
od mipo
S menami Matiz a Spark je to takto:
Nové jméno si vyžádala souběžná výroba Daewoo Matiz v Rumunsku, kterou GM nemá pod svými křídly. Riziko záměny jmen modelů GM s konkurencí nechtěla světová jednička na trhu s automobily podstoupit.