Sekce Spark
Moderátor: Blue Lanos
Sekce Spark
Tak a je to tady, snad zde brzy budou novi majitele tohoto maleho vozitka
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Jo, já jsem ho šel v pondělí qečeru okouknout na volnou plochu u prodejny Opel na Praze 6 (podotýkám, že to není nijak oplocený a žádnej vstup zakázán) a byl jsem vyhnán nějakým hlídačem, kterej ječel, že tam není žádnej průchoďák... Taxem poslal do Autotepasu liebesbrief, že si asi nekoupím auto tam, kde se ke mně chovají jak hulváti, a odpověď žádná .
- pajap
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon srp 01, 2005 22:50
- Bydliště: Štětkovice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim vsechny priznivce! Po sesti letech, kdy v nasi rodine se ohrali dva Matizove (I i II), ktere vlastnila manzelka, jsem byl okolnostmi "donucen" prejit i ja na "plny" uvazek na Sparka. Takze 19. 7. 2005 jsme si privezli Sparky dva. Jednak me muj Nissan doslouzil, jednak jezdime kazdy sam a druhak dve auta proste potrebujem:)
A prvni zkusenosti? Jednoznacne priznive. Podvozek proti Matizovi je o tridu vys, co se tyka jizdy po "kocicich hlavach" uz nemam ten neprijemny pocit brnicich zubu, akcelerace po meste vyhovujici a hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.
Stredovy panel me prestal delat problemy na polovine cesty z Trutnova do Prahy. A manzelka, majic moznost vetsiho srovnani Matiz x Spark, je doslova nadsena: hlavne radi takovou rychlost jakou chce a na tachometr se uz take diva bez toho, aby zatacela do pankejtu:)
A to ceho se nejvic obavala (absence posilovace rizeni) ji prestalo delat obavy. Dokonce tvrdi, ze je to stejne, jako Matiz II s posilovacem...
Dalsi pochvalu zasluhuji predni sedacky. Uz to opravdu nejsou lavice, ale vcelku kvalitni sedacky do auta. Zakladni "kufr" je opravdu vetsi, resp. hlubsi. uz se tam vejde bez problemu velikanska taska na rameno...
Ono to vypada, ze si delam legraci, ale neni tomu tak. Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel. Mela moznost si prohlednout nektere jine "prcky" - napriklad Atose:(
To, ze jsme nakonec skoncili opet u Daewoo (PARDON u Chevroletu), vubec nelituje a ja konec koncu take ne.
A prvni zkusenosti? Jednoznacne priznive. Podvozek proti Matizovi je o tridu vys, co se tyka jizdy po "kocicich hlavach" uz nemam ten neprijemny pocit brnicich zubu, akcelerace po meste vyhovujici a hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.
Stredovy panel me prestal delat problemy na polovine cesty z Trutnova do Prahy. A manzelka, majic moznost vetsiho srovnani Matiz x Spark, je doslova nadsena: hlavne radi takovou rychlost jakou chce a na tachometr se uz take diva bez toho, aby zatacela do pankejtu:)
A to ceho se nejvic obavala (absence posilovace rizeni) ji prestalo delat obavy. Dokonce tvrdi, ze je to stejne, jako Matiz II s posilovacem...
Dalsi pochvalu zasluhuji predni sedacky. Uz to opravdu nejsou lavice, ale vcelku kvalitni sedacky do auta. Zakladni "kufr" je opravdu vetsi, resp. hlubsi. uz se tam vejde bez problemu velikanska taska na rameno...
Ono to vypada, ze si delam legraci, ale neni tomu tak. Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel. Mela moznost si prohlednout nektere jine "prcky" - napriklad Atose:(
To, ze jsme nakonec skoncili opet u Daewoo (PARDON u Chevroletu), vubec nelituje a ja konec koncu take ne.
BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu? Tak to ještě nejela s Fóbií, přesednul jsem do ní z Escorta a ten středový panel, na kterým mi furt ležela pravá noha, bych nejraději ukopnul . Jezdil jsem s ní přes 3 roky a najezdil 96 kkm, ale nezvyk jsem si na to pořádně nikdy .pajap píše: Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel.
- pajap
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon srp 01, 2005 22:50
- Bydliště: Štětkovice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stredovy panel
BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu?
Chybka v mych vyjadrovacich schopnostech
Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Chybka v mych vyjadrovacich schopnostech
Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Re: Stredovy panel
Spark má před řidičem kontrolky a tachometr v kapličce uprostřed, Kalos to má úplně obráceně - Chevrolet asi zkouší, co je pro řidiče lepší...pajap píše:Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
BTW už máš nějaké konkrétní poznatky ze spotřeby?
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Já si nemůžu pomoct, ale mně se ještě pořád víc líbí Mates. e takovej roztomilejší.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Sice je to trochu OT, ale co z ní vypadlo Daewoo, je na tom Avia docela dobře
Má zakázky, třeba dodává auta pro britskou poštu...montuje kvalitní britský motory ale hlavně se vyrábí a fabrika nestojí...co víc si přát...
Má zakázky, třeba dodává auta pro britskou poštu...montuje kvalitní britský motory ale hlavně se vyrábí a fabrika nestojí...co víc si přát...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto