Stránka 1 z 3
Zase nejedu !!!!
Napsal: čtv čer 23, 2005 21:22
od Krtek
Asi to tu bude další prokletý auto. Dneska ve 3 jdu z práce k autu, otočim klíčkem, strtér vrm vrm a nic. Asi zase benzínový čerpadlo v tahu ! Čekal jsem do čtvrt na osum
na odtah do servisu. Prej to bude asi čerpadlo. Je divný, že první vydrželo 32 tis km a druhý sotva 18 tis. A to kupuju jenom Shell V-Power a nikdy nemam míň než 1/2 nádrže ! U starýho jsem bral benál při 1/4 nádrže. Zatim jsem nedostal náhradní auto, musim se dohodnout v sobotu až tam bude šéf. Takže zatim jsem akorát pěkně nasranej pěšák. A nepřál bych nikomu stát 4 hodiny před fabrikou a poslouchat kecy rejpalů, že prej jsem si měl koupit pořádný auto. Fakt ale uvažuju že 1 další závada v záruce a budu chtít vrátit prachy a Daewrolet u mně končí.
Napsal: pát čer 24, 2005 06:49
od goror
mozno je na case zmenit benzinku-----kamosovi na slovensku odisla kvoli shelke yamaha
Napsal: pát čer 24, 2005 08:21
od karstn
a brachovi po v-power vzdy odjebalo ridici jednotce tak nevim zda je to dobry benal
Napsal: pát čer 24, 2005 09:19
od PavelZ
Tak to uz je fakt divny
. Uz u toho prvniho mi prijde, ze odeslo moc brzo.
I kdyz je pravda, ze me servisaci uz u Lanose radili na tankovani benzinu jinej postup (byla to prodejna a servis Daewoo, ktera delala primo i prestavby na LPG, takze vsechno pod jednou strechou). Ti rikali nejezdit dlouho na rezervu, aby se cerpadlo chladilo. Netankovat mnoho benzinu, pokud ho clovek brzo nevyjede (v nadrzi se na jejich stenach srazi voda a dostava se do benzinu a cim dyl tam benzin je, tim hur). Pri tom, co ja najezdim tak 1 za mesic ujet 100 km na benzin. Kdyz benzinova nadrz konci, vyjet ji co nejvic do prazdna a pak teprva natankovat novej benzin. Obcas pouzit aditivum na vycisteni ventilu a ostraneni vody z benzinu.
Napsal: pát čer 24, 2005 09:52
od goror
no to ze cerpadlo ide alebo nejde je pocut,
mne minule odpalilo len poistku na emc a uz som tiez nestartoval
Napsal: pát čer 24, 2005 09:57
od Krtek
To se mi líbí, jak pokaždý člověk dostane jiný rady. nejdřív nevyjíždět pak zas vyjíždět... Já na tu nádrž benálu najedu tak 3-4 tis km (1-2 měsíce) a beru do plna. Beru ten Shell ale poakždý to vychází k jiný pumpě.
Hladový oko mi svítilo akorát jednou zezačátku ještě s původnim čerpadlem a bylo to stejně cestou k pumpě. A přestávam chápat, proč by mělo čerpadlo odejít. Benzín vnádrži je. Črpadlo ho natlakuje do trubek a stejně se vypne jako u normálního benálu. Takže by mělo teoreticky vydržet i dýl. Když chladit potřebuje asi tak 5 sec po startu. A ono je čerpadlo v nádrži ??? Já myslel že bejvá někde mimo. Mně by bohatě stačila pro případ nouze i AC pumpa ze škodofky
Napsal: pát čer 24, 2005 10:02
od PavelZ
Tak nevim, jestli se nepletu, ale ja mam dojem, ze cerpadlo bezi cca tech 5 vterin, kdyz zapnes zapalovani, aby se natlakoval system, ale kdyz pak nastarujes motor, tak bezi porad.
Proc by tomu cerpadlu mela vadit voda v benzinu nevim (jestli to muze mit neco spolecnyho s mazanim, nebo korozivnim pusobenim?). Ale takhle mi to rekli, tak sem se podle toho choval.
Ja sam se snazim jezdit tak, ze kdyz se mi rozsviti hladovy oko, tak prepnu na benzin, ujedu tak 40-50 km a pak natankuju.
Napsal: pát čer 24, 2005 10:07
od goror
jasnacka ze je v nadrzi,a bezi stale,ked ide motor ,ta pumpa zo skodovky by ti nepomohla lebo mas vstrekovanie a benzin tam ide pod tlakom
Napsal: pát čer 24, 2005 12:02
od Krtek
goror píše:jasnacka ze je v nadrzi,a bezi stale,ked ide motor ,ta pumpa zo skodovky by ti nepomohla lebo mas vstrekovanie a benzin tam ide pod tlakom
jak běží stále ? podle mně natlakuje a dost. Dikud neklesne tlak benálu tak se nemá co zapínat ne ?
Napsal: pát čer 24, 2005 12:42
od karstn
no a benzin stale odchazi tak porad bezi a tebe krtku furt tlakuje a zahriva se pac tam v nem ten benal soji a mel by proudit a ho vice chladit. nemas jezdit na plyn
Napsal: pát čer 24, 2005 12:47
od Krtek
zajímavý. Ve Feldě jsem bral benál 1x za rok, ta přepínala n plyn hned po sešlápnutí plynovýho pedálu. Za 4 roky a 85 tis km na plyn žádná závada. Někde asi udělali soudruzi z koreje chybu
Napsal: pát čer 24, 2005 12:54
od karstn
Krtek píše:Někde asi udělali soudruzi z koreje chybu
taky bych to tak videl. asi tam moc plyn neznaj a nebrali to v potaz
Napsal: pát čer 24, 2005 13:13
od PavelZ
karstn píše:no a benzin stale odchazi tak porad bezi a tebe krtku furt tlakuje a zahriva se pac tam v nem ten benal soji a mel by proudit a ho vice chladit. nemas jezdit na plyn
Neni to tak, ze cerpadlo cerpa benzin stale, pouze kdyz se zavrou vstriky, tak se vsechen vraci zpetnym vedenim do nadrze?
Napsal: pát čer 24, 2005 13:17
od Habron
Taky si myslím, že čerpadlo musí čerpat stále, pokud ho ovšem řídicí jednotka plynu neodpojuje.
Vezměte si, jak blbě by to fungovalo, kdyby čerpadlo spouštělo pouze pokud je nedostatečný tlak v palivovém systému. To by tam někde musela být tlaková nádoba, do které by se načerpalo určité množství benzínu a až by poklesl tlak, tak by ho čerpadlo znovu doplnilo.
Podle mě udělali soudruzi z Koreje chybu v tom, že to jejich čerpadlo není nic moc a moc toho nevydrží.
Napsal: pát čer 24, 2005 13:54
od Blue Lanos
mam taky dojem, ze sme sa uz o tom systeme cerpadla raz bavili a urcite bezi stale a prave ked mas plyn tak ti moze odist skor lebo je v nom stale rovnaky benal. Ale nemalo by tka skoro