Stránka 1 z 1
LPG II - údržba
Napsal: stř čer 22, 2005 09:35
od cubafire
Zdravím všechny příznivce a majitele elitních wagenů Nexia s pohonem na LPG.
Chci se zeptat, v jakém rozsahu si provádíte udržbu zařízení sami, popř jak často provádíte kontroly, revize a čištění v servisech na LPG?
Dále jestli se Vám stává, že vám auto lehce cuká v zátahu. (že nemá hladkou křivku)
Díky a LPG zdar!!!
Napsal: stř čer 22, 2005 16:09
od Krtek
sice nemam Nessi ale vypeckovat se můžu:
mopje údržba = 1-2x do roka na revizi
problémy se zátahem jsem nikdy žádný neměl a když už tak to bylo blbym plynem ještě na Feldě
Napsal: stř čer 22, 2005 16:55
od PavelZ
Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
Napsal: stř čer 22, 2005 18:40
od nio
takze ja mam nexiu s LPG a este mam aj favo s LPG a robim na tom beznu udrzbu. To znamena, ze raz do roka si dam spravit kontrolu tesnosti celeho systemu a ked to sklbe, dam vymenit nejake sitka v splynovaci. Sam na tom si nic nespravis. Reviziu by si mal absolvovat povinne aj ty, minimalne raz do roka. Aspon na Slovensku ju musis mat.
Napsal: stř čer 22, 2005 18:48
od cubafire
Výborně chlapi. Údržbu provádím stejně. 1x ročně revize s vyčištěním sítek. I když ty sem si na š120 čistil sám, jenže tady mám k tomu blbý přístup a ono to dost smrdí
Teď mám ale problém, že se mi zvedla spotřeba. Jenže to bude asi gumama. Jak sem přešel na letní, tak to šlo dokonce o 0,5l výš než na zimách. Takže mi to papá takových 10,2-10,3.
Napsal: stř čer 22, 2005 18:56
od nio
cubafire píše: Teď mám ale problém, že se mi zvedla spotřeba. Jenže to bude asi gumama. Jak sem přešel na letní, tak to šlo dokonce o 0,5l výš než na zimách. Takže mi to papá takových 10,2-10,3.
ja mam priemer 9,2 - 9,4.
A to mam bud mestsku prevadzku, alebo dlhe trasy z tazkou nohou na plyne....
Napsal: stř čer 22, 2005 19:03
od cubafire
No vidíš a já mám 8V a žere to jak kyselina. Nejdřív zajedu příští týden vyčistit zplynovač a pak uvidíme. Jestli je to gumama tak toho pneuservisáka rozškubnu jak hadicu. Hlavně že sem mu říkal že chci co nejtišší pneu. No to zrovna- hučí to jak osmikolá vojenská tatra a žere přes 10L
Napsal: stř čer 22, 2005 21:22
od Akri
PavelZ píše:Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
ja mam na lanosu 4 bod a vse k nepoznani od benzinu, spotreba ted v lete 8 litru kombinace dalkova+couracky mesto.
Kolik si to mel Pavle prosim te ty? ja se uz niz nedostanu asi...
Napsal: čtv čer 23, 2005 07:16
od peter
tak ja kontrola 1x rocne, ale este sa to necistilo ma to 2 roky, inak zere to podla toho ako jazdim od 8 do 12-ked sa velmo ponahlam, mne oproti zime klesla spotreba asi o pol litra
Napsal: čtv čer 23, 2005 08:55
od PavelZ
Akri píše:PavelZ píše:Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
ja mam na lanosu 4 bod a vse k nepoznani od benzinu, spotreba ted v lete 8 litru kombinace dalkova+couracky mesto.
Kolik si to mel Pavle prosim te ty? ja se uz niz nedostanu asi...
Bezna kombinovana spotreba tak asi 9.5 (jak kdy 9.2-9.6), ale je to dany tim, ze tak asi 60% mam po Praze a ve zbytku velkou cast svizne po dalnici. Ale pri klidny ceste na dovcu 6.7. Pri ceste Praha - Invex Brno a zpet neco prez 11
.
Napsal: čtv čer 23, 2005 19:18
od Akri
aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
Napsal: pát čer 24, 2005 09:10
od PavelZ
Akri píše:aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
Akri ne 7.6, ale 6.7
. Ale to se povedlo jen pri dlouhy ceste a musel sem se "krotit". Docela me prekvapil ten rozsah, co sem s Lanosem mel 6.7-11.5 nebo tak nejak mi prijde jako docela velikej rozdil
.
Napsal: pát čer 24, 2005 11:29
od Granko
raz za rok prehliadka a vycistenie, trocha bol problem to nastavit. typek nevedel poriadne nastavit elektricky skrtiaci ventil (ci ako sa vola), takze mi tam dal normalny rucny. casom mi zatiekla voda do emulatora a odisiel do vecnych lovist, takze som ho odpojil a kupodivu ECU neprotestuje (zapojeny odideny emulator rozsvecoval nudzovy rezim).
inak jazdi ok, spotreba 10-12 litrov v meste, podla pocasia a nalady. ak chcem naozaj prudsie pridat, musim podradit nad 3000RPM, inak sa dusi. pri tom, co v sucasnosti najazdim, to uz neriesim.
Napsal: pát čer 24, 2005 12:16
od cubafire
No prave to me stve. Od nejakeho 1000 ot. do 1500 to jakoby zatahne hezky odspodu, ale pak to uplne spadne a tahne az tak spis od 3500 do 4800 pak zase pada. Horni otacky zas tak neresim, protoze tam se moc nevyskytuju. ale ten spodek me mrzi.
Napsal: pát čer 24, 2005 22:18
od Akri
PavelZ píše:Akri píše:aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
Akri ne 7.6, ale 6.7
. Ale to se povedlo jen pri dlouhy ceste a musel sem se "krotit". Docela me prekvapil ten rozsah, co sem s Lanosem mel 6.7-11.5 nebo tak nejak mi prijde jako docela velikej rozdil
.
jo jo, ja to trosku otocil
ale tim hur, ted jsem to zmeril na dalsi nadrzi opravdu 7,98 presne
ale je fakt, ze v zime tech 10 je uplne normalni a 11 neni taky vyjimka
ale zkusim to taky tou duchodcovskou jizdou, jen co bude prilezitost
Díky