Svíčky-překvapení, tak bacha
Napsal: pát čer 17, 2005 13:43
Kolegové nexiáci, doporučuji kontrolovat i takové bezúdržbové věci jako jsou
svíčky, začalo to následovně:
Je po výplatě, tak jsem usoudil že na ty obyčejné Bosche zapár kaček je 15 000 km až dost (nebylo, klidně by zvládly 1xtolik, vyfotím ), tak jsem koupil 3-kontaktové Brisky a že to otestuju.
Když přišlo na montáž tak sem myslel že jsem snad úplnej lempl
bo co, že snad neumim ani nasadit svíčák(šlo to otáčet uplně zlehka)-jenže problém nebyl ve mě ale ve svíčce- prostě byly povolené 3 ze 4 svíček!
Vyměnoval mi to servisák který asi po dřívějšich zkušenostech se závity
to neutáhl moc na krev, spíš zlehka, ale neřekl mi kokot at si to po 3000km třeba přetáhnu! Tak jsem na tom jezdil 15000 km, jak dlouho to bylo takhle povolené nevím.
No každopádně auto po výměně přestalo cukat při ubrání plynu i při přidání z nižších je to mnohem lepší.
Abych to shrnul, byl jsem velmi překvapen co jsem zjistil, a opět se potvrdilo
pravidlo-důvěřuj, ale proveřuj.
svíčky, začalo to následovně:
Je po výplatě, tak jsem usoudil že na ty obyčejné Bosche zapár kaček je 15 000 km až dost (nebylo, klidně by zvládly 1xtolik, vyfotím ), tak jsem koupil 3-kontaktové Brisky a že to otestuju.
Když přišlo na montáž tak sem myslel že jsem snad úplnej lempl
bo co, že snad neumim ani nasadit svíčák(šlo to otáčet uplně zlehka)-jenže problém nebyl ve mě ale ve svíčce- prostě byly povolené 3 ze 4 svíček!
Vyměnoval mi to servisák který asi po dřívějšich zkušenostech se závity
to neutáhl moc na krev, spíš zlehka, ale neřekl mi kokot at si to po 3000km třeba přetáhnu! Tak jsem na tom jezdil 15000 km, jak dlouho to bylo takhle povolené nevím.
No každopádně auto po výměně přestalo cukat při ubrání plynu i při přidání z nižších je to mnohem lepší.
Abych to shrnul, byl jsem velmi překvapen co jsem zjistil, a opět se potvrdilo
pravidlo-důvěřuj, ale proveřuj.