Stránka 1 z 1

Nafta pro Chevrolet

Napsal: čtv čer 16, 2005 11:26
od Pietro
Tak se s vámi chci podělit o novou informaci. Protože jsem léta jezdil na turbodýzlech, teď 8 měsíců v Kalosu na benzín, zajímal jsem se otázkou, jestli se něco nechystá....
Tady je odpověď:
Dobrý den,

Příští rok - konkrétně hned v prvním čtvrtletí - můžeme očekávat uvedení hned několika novinek: samozřejmě to bude sedmimístný offroad S3X, který se stane prvním Evropským Chevroletem s naftovým motorem pod kapotou. Hned poté budou naftové motory představeny i v modelech Kalos / Aveo (facelift aktuálního sedanu), Tacuma a celé modelové řadě Lacetti (hatchback, sedan, kombi). S příchodem nafty by se měla i Tacuma dočkat faceliftu: přesnější harmonogram uvádění jednotlivých modelů do prodeje však bohužel zatím nemáme k dispozici.

Všechny dieselové motory budou zcela nové konstrukce, nebude se tedy jednat o převzaté agregáty jiných značek: stavba nového závodu na výrobu dieselových motorů začala loni v květnu, uvedení do provozu se očekává letos na podzim (roční výrobní kapacita bude 250 000 jednotek). Všechny nové motory byly vyvinuty ve spolupráci s italskou firmou VM Motori (má "na svědomí" např. dieselové motory pro Daimler - Chrysler, Hyundai nebo Jeep). Přesné specifikace prozatím nejsou k dispozici, nicméně všechny motory budou používat vstřikování Common Rail druhé generace, samozřejmě splňují emisní limity Euro IV a první tři jednotky (připravované na příští rok - další budou uvedeny později) budou mít objem 1.5 CRDi (úsporný tříválcový motor pro Kalos / Aveo, cca 65 kW), turbodiesely 2.0 CRDi (cca 85 kW) a 2.0 CRDi VGT (cca 100 kW): u některých modelů budou obsahovat i filtr pevných částic. S3X s hybridním pohonem bude představena v průběhu roku 2007.

Jakmile získáme od dovozce bližší informace o nových motorech a uvádění dieselových motorů na Český trh, budeme Vás samozřejmě informovat.

S pozdravem


Ing. Luděk Štípal
AUTOCENTRUM HULVÁKY

Napsal: sob říj 01, 2005 09:45
od Mareman
Tomu se říká vyčerpávající odpověď 8)

Napsal: sob říj 01, 2005 22:18
od Docent
Mareman píše:Tomu se říká vyčerpávající odpověď 8)
Sakra vyčerpávající, když Ti trvalo 3,5 měsíce ji přečíst :lol: :!:

Napsal: ned říj 02, 2005 08:47
od Mareman
Docent píše:
Mareman píše:Tomu se říká vyčerpávající odpověď 8)
Sakra vyčerpávající, když Ti trvalo 3,5 měsíce ji přečíst :lol: :!:
:mrgreen:

Napsal: ned říj 02, 2005 21:13
od Krtek
jo italský motory... pokud vim, Hnujdaj používá americký Detroit diesel. To jentak naokraj. 60kW v Accentovi je taky 3 válec takže bych to viděl na stejnej motor (proč by někdo vyvíjel to samý 2x ??? ). A jak jsem čet jednu recenzi:
3válcové motory většinou těží z menších třecích sil v motoru a mají tedy menší ztráty i spotřebu. To ale není případ motoru v Accentu :-(
Kdysi jsem o něm uvažoval

Napsal: stř říj 05, 2005 23:00
od petrm
Takovejhle vyjádření sem četl už před 4 rokama spoustu a ještě měli dělat stavebnicový motor kde by šlo udělat ze čtyřválce šestiválec přidáním kusu bloku a jiné klikové hřídele a samozřejmě ostatních delších věcí je sice pravda že teď tu motorárnu asi opravdu staví takže asi je dělat budou jen bych to viděl až napřes rok když hodně brzo :?

Napsal: čtv říj 06, 2005 08:58
od PavelZ
Ja bych ho cekal uz pristi rok, vzhledem k novemu SUV, ktere ho ma mit a jak ve verzi Chevrolet (uz sem slysel i prodejni jmeno, ale zase ho zapomel :) ), tak ve verzi Opel Frontera by melo byt pristi rok. Jde o to, do jakych jinych modelu jeste pujde a kdy.