Tak se s vámi chci podělit o novou informaci. Protože jsem léta jezdil na turbodýzlech, teď 8 měsíců v Kalosu na benzín, zajímal jsem se otázkou, jestli se něco nechystá....
Tady je odpověď:
Dobrý den,
Příští rok - konkrétně hned v prvním čtvrtletí - můžeme očekávat uvedení hned několika novinek: samozřejmě to bude sedmimístný offroad S3X, který se stane prvním Evropským Chevroletem s naftovým motorem pod kapotou. Hned poté budou naftové motory představeny i v modelech Kalos / Aveo (facelift aktuálního sedanu), Tacuma a celé modelové řadě Lacetti (hatchback, sedan, kombi). S příchodem nafty by se měla i Tacuma dočkat faceliftu: přesnější harmonogram uvádění jednotlivých modelů do prodeje však bohužel zatím nemáme k dispozici.
Všechny dieselové motory budou zcela nové konstrukce, nebude se tedy jednat o převzaté agregáty jiných značek: stavba nového závodu na výrobu dieselových motorů začala loni v květnu, uvedení do provozu se očekává letos na podzim (roční výrobní kapacita bude 250 000 jednotek). Všechny nové motory byly vyvinuty ve spolupráci s italskou firmou VM Motori (má "na svědomí" např. dieselové motory pro Daimler - Chrysler, Hyundai nebo Jeep). Přesné specifikace prozatím nejsou k dispozici, nicméně všechny motory budou používat vstřikování Common Rail druhé generace, samozřejmě splňují emisní limity Euro IV a první tři jednotky (připravované na příští rok - další budou uvedeny později) budou mít objem 1.5 CRDi (úsporný tříválcový motor pro Kalos / Aveo, cca 65 kW), turbodiesely 2.0 CRDi (cca 85 kW) a 2.0 CRDi VGT (cca 100 kW): u některých modelů budou obsahovat i filtr pevných částic. S3X s hybridním pohonem bude představena v průběhu roku 2007.
Jakmile získáme od dovozce bližší informace o nových motorech a uvádění dieselových motorů na Český trh, budeme Vás samozřejmě informovat.
S pozdravem
Ing. Luděk Štípal
AUTOCENTRUM HULVÁKY
Nafta pro Chevrolet
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
Nafta pro Chevrolet
Pietro
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
jo italský motory... pokud vim, Hnujdaj používá americký Detroit diesel. To jentak naokraj. 60kW v Accentovi je taky 3 válec takže bych to viděl na stejnej motor (proč by někdo vyvíjel to samý 2x ??? ). A jak jsem čet jednu recenzi:
3válcové motory většinou těží z menších třecích sil v motoru a mají tedy menší ztráty i spotřebu. To ale není případ motoru v Accentu
Kdysi jsem o něm uvažoval
3válcové motory většinou těží z menších třecích sil v motoru a mají tedy menší ztráty i spotřebu. To ale není případ motoru v Accentu
Kdysi jsem o něm uvažoval
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Takovejhle vyjádření sem četl už před 4 rokama spoustu a ještě měli dělat stavebnicový motor kde by šlo udělat ze čtyřválce šestiválec přidáním kusu bloku a jiné klikové hřídele a samozřejmě ostatních delších věcí je sice pravda že teď tu motorárnu asi opravdu staví takže asi je dělat budou jen bych to viděl až napřes rok když hodně brzo