Stránka 1 z 4
Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.
Napsal: úte čer 14, 2005 08:40
od Pietro
Ahoj přátelé, našel jsem zajímavý odkaz ve fóru na
http://www.daewoo-ostrava.cz/. Je tam budoucí spolupráce s tuningovou firmou na motory, budou dělat od Matize po Evandu. Přikládám "optimistickou tabulku":
SPARK
0.8 MPi 38.5kW, 72.5Nm --> 44kW - 82Nm
1.0 MPi 49kW, 91Nm --> 56kW - 105Nm
KALOS
1.2 MPi 53kW, 104Nm --> 62kW - 119Nm
1.4 MPi 61kW, 123Nm --> 70kW - 140Nm
1.4 16V 69kW, 130Nm --> 81kW - 155Nm
LACETTI
1.4i 70kW, 131Nm --> 82kW - 159Nm
1.6i 80kW, 150Nm --> 94kW - 179Nm
1.8i 90kW, 165Nm --> 105kW - 191Nm
TACUMA / EVANDA
1.6i 16V 77kW, 142Nm --> 90kW - 169Nm
2.0i 16V 89kW, 176Nm --> 110kW - 212Nm
Pětiletá záruka a snížení spotřeby se týká všech zde zmíněných motorů.
Napsal: úte čer 14, 2005 09:26
od Richard
No podle mě je to příliš optimistická tabulka. Jen čipem se dá podstatně zvednout výkon jen u turbodýzlů, u benzínu tak maximálně o 10% (spíš ještě míň) k takovému navýšení výkonu a hlavně kroutícího momentu je třeba provést ještě řadu dalších úprav (sání, výfuk)
Napsal: úte čer 14, 2005 17:34
od mipo
Znie to zaujímavo, len keby bola cena polovičná:-) Veľkou výhodou je, že sa nepríde o záruku. Ak zoženiem peniažky, tak by som aj do toho išiel.
Ešte by ma zaujímalo o koľko sa zníži spotreba?
Napsal: stř čer 15, 2005 23:43
od schomi
Ale jo šikovná věcička, konečně se začíná blízkat na lepší časy!
Zvyšování výkonu
Napsal: pon čer 20, 2005 12:58
od Tompetr
Nazdárek všichni,
zkoušeli jste někdo tankovat benzín 98 a nebo V-power? Mělo to nějaký vliv na spotřebu a výkon. Osobně zatím nemám zkušenost, ale na webu ACH zmiňuje někdo, že měl s 98-čkou o 1 litr nižší spotřebu. To se mi trochu nezdá, ale asi to zkusím.
P.
Napsal: pon čer 20, 2005 14:09
od goror
ta spotreba zeby bola nizsia ?????akurat za ten benzin viac zaplatis a vykon necitelny
Napsal: pon čer 20, 2005 14:16
od Habron
Tak pokud nemáš Subaru Impreza STi, tak nemá cenu něco podobného tankovat. Sice se snad zklidní chod motoru (já to nepozoroval) a snad se zvýší výkon (to jsem si tak přál, že jsem tam nakonec to zvýšení výkonu našel
), ale spotřeba se rozhodně nesníží.
Napsal: pon čer 20, 2005 14:25
od Návštěvník
Jenom malé upřesnění. Nebylo to na webu ACH, ale na
http://www.daewookalos.net/kniha.php.
No nedá mi to a jednou to vyprubuju
Napsal: pon čer 20, 2005 14:37
od ]Rebro[
Ja som zacal tankovat 95 V-power a motoru sa to zjavne paci. A ked ideme 4ks ludi a do kopca do prace, tak v miestach, gde malo auto problem, tak ide o poznanie lepsie. Uvidim co s tym spravi V-power Racing
Napsal: pon čer 20, 2005 19:00
od Krtek
Už se to tu probíralo. NENI možný aby se zved výkon a současně klesla spotřeba... Ale jinak nic proti tomu. Osobně ted tankuju V-Pówl 95 a musim uznat že to je jedinej benzín na kterym poznam rozdíl mezi LPG a benzínem. Žádnej OMV nebo Benzina od plynu nerozeznam ale želvíka jo.
Napsal: pon čer 27, 2005 18:14
od petrm
K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak
Napsal: stř čer 29, 2005 14:19
od eMKa Slovensko
petrm píše:K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak
uz vidim ako si da niekto zvysit vykon aby siel tak isto ako predtym
noha bude urcite tazsia. viem to z vlastnyx skusenosti
Napsal: čtv čer 30, 2005 21:58
od palikx
no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
Napsal: pát črc 01, 2005 07:19
od Tompetr
palikx píše:no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
no jo tak to bych docela věřil, jenomže jestli jezdím s 1.2 po městě za 7,5 l tak to asi nebude můj případ
Napsal: pát črc 01, 2005 22:56
od palikx
tak to asi ne.to mas pravdu.ale aspon bys mel pružnejsi motor a to u 1,2 neni na skodu.(jen ty prachy za ten cip nic moc)