Stránka 1 z 4

Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.

Napsal: úte čer 14, 2005 08:40
od Pietro
Ahoj přátelé, našel jsem zajímavý odkaz ve fóru na
http://www.daewoo-ostrava.cz/. Je tam budoucí spolupráce s tuningovou firmou na motory, budou dělat od Matize po Evandu. Přikládám "optimistickou tabulku":
SPARK

0.8 MPi 38.5kW, 72.5Nm --> 44kW - 82Nm
1.0 MPi 49kW, 91Nm --> 56kW - 105Nm

KALOS

1.2 MPi 53kW, 104Nm --> 62kW - 119Nm
1.4 MPi 61kW, 123Nm --> 70kW - 140Nm
1.4 16V 69kW, 130Nm --> 81kW - 155Nm

LACETTI

1.4i 70kW, 131Nm --> 82kW - 159Nm
1.6i 80kW, 150Nm --> 94kW - 179Nm
1.8i 90kW, 165Nm --> 105kW - 191Nm

TACUMA / EVANDA

1.6i 16V 77kW, 142Nm --> 90kW - 169Nm
2.0i 16V 89kW, 176Nm --> 110kW - 212Nm


Pětiletá záruka a snížení spotřeby se týká všech zde zmíněných motorů.

Napsal: úte čer 14, 2005 09:26
od Richard
No podle mě je to příliš optimistická tabulka. Jen čipem se dá podstatně zvednout výkon jen u turbodýzlů, u benzínu tak maximálně o 10% (spíš ještě míň) k takovému navýšení výkonu a hlavně kroutícího momentu je třeba provést ještě řadu dalších úprav (sání, výfuk) :cry: :cry:

Napsal: úte čer 14, 2005 17:34
od mipo
Znie to zaujímavo, len keby bola cena polovičná:-) Veľkou výhodou je, že sa nepríde o záruku. Ak zoženiem peniažky, tak by som aj do toho išiel.
Ešte by ma zaujímalo o koľko sa zníži spotreba?

Napsal: stř čer 15, 2005 23:43
od schomi
Ale jo šikovná věcička, konečně se začíná blízkat na lepší časy!

Zvyšování výkonu

Napsal: pon čer 20, 2005 12:58
od Tompetr
Nazdárek všichni,
zkoušeli jste někdo tankovat benzín 98 a nebo V-power? Mělo to nějaký vliv na spotřebu a výkon. Osobně zatím nemám zkušenost, ale na webu ACH zmiňuje někdo, že měl s 98-čkou o 1 litr nižší spotřebu. To se mi trochu nezdá, ale asi to zkusím.

P.

Napsal: pon čer 20, 2005 14:09
od goror
ta spotreba zeby bola nizsia ?????akurat za ten benzin viac zaplatis a vykon necitelny

Napsal: pon čer 20, 2005 14:16
od Habron
Tak pokud nemáš Subaru Impreza STi, tak nemá cenu něco podobného tankovat. Sice se snad zklidní chod motoru (já to nepozoroval) a snad se zvýší výkon (to jsem si tak přál, že jsem tam nakonec to zvýšení výkonu našel :lol: ), ale spotřeba se rozhodně nesníží.

Napsal: pon čer 20, 2005 14:25
od Návštěvník
Jenom malé upřesnění. Nebylo to na webu ACH, ale na http://www.daewookalos.net/kniha.php.

No nedá mi to a jednou to vyprubuju :roll:

Napsal: pon čer 20, 2005 14:37
od ]Rebro[
Ja som zacal tankovat 95 V-power a motoru sa to zjavne paci. A ked ideme 4ks ludi a do kopca do prace, tak v miestach, gde malo auto problem, tak ide o poznanie lepsie. Uvidim co s tym spravi V-power Racing :twisted:

Napsal: pon čer 20, 2005 19:00
od Krtek
Už se to tu probíralo. NENI možný aby se zved výkon a současně klesla spotřeba... Ale jinak nic proti tomu. Osobně ted tankuju V-Pówl 95 a musim uznat že to je jedinej benzín na kterym poznam rozdíl mezi LPG a benzínem. Žádnej OMV nebo Benzina od plynu nerozeznam ale želvíka jo.

Napsal: pon čer 27, 2005 18:14
od petrm
K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak ;)

Napsal: stř čer 29, 2005 14:19
od eMKa Slovensko
petrm píše:K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak ;)
uz vidim ako si da niekto zvysit vykon aby siel tak isto ako predtym :lol: :lol:

noha bude urcite tazsia. viem to z vlastnyx skusenosti

Napsal: čtv čer 30, 2005 21:58
od palikx
no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7

Napsal: pát črc 01, 2005 07:19
od Tompetr
palikx píše:no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
no jo tak to bych docela věřil, jenomže jestli jezdím s 1.2 po městě za 7,5 l tak to asi nebude můj případ :(

Napsal: pát črc 01, 2005 22:56
od palikx
tak to asi ne.to mas pravdu.ale aspon bys mel pružnejsi motor a to u 1,2 neni na skodu.(jen ty prachy za ten cip nic moc)