Stránka 1 z 1

Olej v motoru mizí

Napsal: čtv čer 09, 2005 17:53
od Franta
Mám problém, motor začal papat olej a to 1/2 l na 1500km. Můžou to být gufera okolo ventilů, ale taky pístní kroužky. Mám dotaz, kolik by to stálo? Jak koukám na tachometr (122 700km), tak rovnou i vyměnit olej v motoru a převodovce.

Franta

Napsal: pát čer 10, 2005 06:24
od goror
:( ved to mi vychadza 3litre na 10000km to nie je sranda ,bud mas deravu vanu,alebo prasknute tesnenie pod hlavou,pozri sa na ten motor poriadne ci nevidis niekde olej,a potom s tym rovno do servisu
ak to budu aj piestne kruzky tak si priprav 15000litrov

Napsal: úte čer 14, 2005 09:34
od Tomáš
Já bych to pouze hlídal , známej má novou Astru ( 1.6 16V) , ten motor má jenom jinej dekl , jinak je to asi ten co mám v Nubiře, aspoň parametrama. Má to dva a kousek roku , najeto cca do30tisíc a dolejvá litr za 5 tisíc :shock: . Takže 3 litry od výměny k výměně . Prej je to normální , že si to sedne :lol: . Už si to " sedá " 30 tisíc :lol: Tak dolejvá a dolejvá....

Napsal: stř čer 15, 2005 08:18
od vado
Tomáš píše:Já bych to pouze hlídal , známej má novou Astru ( 1.6 16V) , ten motor má jenom jinej dekl , jinak je to asi ten co mám v Nubiře, aspoň parametrama. Má to dva a kousek roku , najeto cca do30tisíc a dolejvá litr za 5 tisíc :shock: . Takže 3 litry od výměny k výměně . Prej je to normální , že si to sedne :lol: . Už si to " sedá " 30 tisíc :lol: Tak dolejvá a dolejvá....
Ja by som s tym siel do servisu. Ked som dostal svojho noveho Lanosa 16V, tak donho padal olej, ako nemci do krytu za vojny :lol: . Asi liter na 2000km. V servise najprv tvrdili, ze je to normalne, ze sa to "urovna", potom ze to bol prasknuty kryt filtra oleja (ale pod autom nebola ani kvapka). Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak. A tak mi zhruba po 5000 km na novom aute menili cely polomotor. Esteze to bolo v ramci zaruky ;), teda zadarmo ...

Napsal: stř čer 15, 2005 14:17
od vado
vado píše: Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak.
Ale to, predpokladam, asi nebude Frantov problem. Tam asi uz pravdepodobne odchadzaju kruzky ... Zavisi od toho, ako sa s tym jazdilo.

Napsal: stř čer 15, 2005 15:07
od Tomáš
vado píše:
vado píše: Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak.
Ale to, predpokladam, asi nebude Frantov problem. Tam asi uz pravdepodobne odchadzaju kruzky ... Zavisi od toho, ako sa s tym jazdilo.
Nebo to propouští gufera na ventilech, pokud to naopak delší dobu stálo , jako můj případ. Ony ty gumičky prostě ztratí tu elastičnost , jakoby ztvrdnou . Ze začátku mi taky bralo extremě olej , ale nalil jsem tam přípravek od Golden Eagel na regeneraci gum. těsnění a po 1000Km se to začlo projevovat, nebo je to tím , že jsem to prostě rozjezdil. V poslední době jsem dolil 1/2 litru za 5tis. , což mě nevadí. Mám najeto těsně 100.000KM. Já bych zkusil nejdřív nějaký přípravek , než GO .

Napsal: úte čer 21, 2005 17:30
od Reverend
??? Ja mam 175tkm a nedolievam nic (8V) olej bohapusty obycajny. Akurat sa motor svini pod viekom hlavy. :?: Ten polliter na 1500 je trocha moc.