Stránka 1 z 4
lacetti HB 1.6 - koupit či nekoupit
Napsal: čtv čer 09, 2005 09:59
od igy
Jsem ve fázi rozhodování se o koupi nového vozu a lacetti HB 1.6 je jeden z kandidátů. Velmi bych uvítal osobní zkušenosti uživatelů - spokojenost, závady atp. Za názory dekuji předem.
Napsal: čtv čer 09, 2005 10:56
od Krtek
Sice mam edana a navíc ještě s původnim jménem Nubira. Abych to shrnul. Motor paráda, akorát má krátkej servisní interval. Jízdní vlastnosti jsou stavěný na dálnici. V serpentýnách zapomeň na nějaký sportování. Prostě dostačující. Od začátku mi vrzala kapku palubka, ted to vrže v jednom místě čim dál tim víc. Mně odcházekj žárovky, nikomu jinýmu. Řek bych spokojennost tak 80%. Za ty prachy hodně dobrý auto. Lacík jako takovej a novej bude určitě kkapku líp udělanej než muj prvokousek starej skoro 2 roky. Já bych do něj při dnešních cenách šel bez váhání.
Neváhej a kup
Napsal: čtv čer 09, 2005 12:07
od Berry
Já mám taky sedana Nubiru a koupil jsem ho v březnu 2005 především proto, že poměr užitná hodnota/cena byl naprosto bezkonkurenční
viz foto na
http://jberanek.wz.cz/lacetti.htm
Zatím naprostá spokojenost a věřím, že tomu tak bude i nadále. No problems
Napsal: čtv čer 09, 2005 13:06
od hs
právě jsem svého sedana popsal v tématu Chevrolet Lacetti 1.4 - megatest
na soukromo bych ho koupil znova, do firmy, kde potřebuješ pořád jezdit bych ho dnes vuliva dealerům už asi nedoporučil.
řazení
Napsal: čtv čer 09, 2005 13:13
od igy
Taky by mě zajímalo, jak je to s tím řazením, ve všech testech to sepsuli úplně strašně, takže mám dojem, že v lacetti nejde pomalu řadit, Fakt je to taková hrůza. Zatím mám fabii 1.4 combi a tam to řazení je bezproblémové.
sorry
Napsal: čtv čer 09, 2005 13:14
od igy
Sorry, za hrůza mě chybí otazník (?).
řazení u sedana Nubiry v provedení 1,8 Platinum
Napsal: čtv čer 09, 2005 13:22
od Berry
je u toho mého auta naprosto pohodové a nemám k němu žádné výhrady. Jsem s ním naprosto spokojený
Napsal: čtv čer 09, 2005 17:33
od Krtek
Všude melou kokotiny ! Si to vyzkoušej. Je fakt že dráhy jsou delší (líp poznáš, jakej kvalt tam zrovna je) ale jsou přesný a jde to tak akorát. Ani zlehka ani ztuha. Všimni si že někde chválej 1.4ku kvůli řazení a 1.8ku zkritizovali snad všude. jenže ta převodovka je prej všude stejá (i podle HSovo otáček mně to na 1.6ce točí stejn)ě
Testy
Napsal: čtv čer 09, 2005 17:47
od igy
No právě, mě někdy připadá, že od sebe ty testy opisují. Ještě dotaz k motorizaci - ta 1.4 je asi fakt slabá, co? Nepotřebuju žádný Grippen, ale do kopce to tlačit taky nechci. Když jsem se na to ptal prodejce, tak tvrdil, že je ta 1.4 v pohodě, ale mám obavu že trochu kecal.
Re: Testy
Napsal: čtv čer 09, 2005 17:53
od Krtek
igy píše:No právě, mě někdy připadá, že od sebe ty testy opisují. Ještě dotaz k motorizaci - ta 1.4 je asi fakt slabá, co? Nepotřebuju žádný Grippen, ale do kopce to tlačit taky nechci. Když jsem se na to ptal prodejce, tak tvrdil, že je ta 1.4 v pohodě, ale mám obavu že trochu kecal.
Podle mně bude stačit na klidný ježdění. přece jenom převodovka je krátká a tyhle motory jsou dost točivý. Já jezdim skoro pořád ve 4-5 lidech a nemam problém. Akorát občas se zaplou klimo a plnym kufrem to bejvá horší ale těch 160-170 udrží na dálnici s přehledem do jakýhokoliv kopce.
Napsal: čtv čer 09, 2005 20:18
od karstn
Mam 1.4 sedan a nemuzu si stezovat. jezdil jsem oktavkou 1.8 a to uz obsahem je poznat ale neni to tak strasne. rozdil je jasny hlavne v nizsich otackach je 1.4 trochu slaba, ale jak jsem dal na dalnici 140-150 tak kopec nekopec to jelo (170 optimalni rychlost). Starsi 1.4 fabie na dalnici nejak vice slabla v kopcich nez nubira. clovek nesmi ceka zazraky za ty penize.
Na prevodovku jsem se musel trosicku zvykat. razeni jde jemne ale oproti treba oktavky nebo fabie ma trosicku vuli a ma delsi razeni(i samostatna paka je delsi) coz neni na sportovni jizdu vhodne ale na jezdeni po nasich dirach 100% staci
HB 1.4
Napsal: pon čer 13, 2005 14:28
od bobpe1
Zdar!
Ja mam HB 1.4 full vybava. Keci o prevodovke su somariny, mam to od decembra, jazdim denne, žiadny problém, má to dlhšie dráhy, ale presne vymedzené. Povedal by som, že keď necháte páku viesť jej konštrukčnými dráhami, nemôže byť žiaden problém, ale keď je niekto magor a chce to nasilu narvať niekam, kam tá rýchlosť nemôže ísť, tak tam nepôjde a akurát to pri takom zaobchádzaní pokazí.
Čo sa týka motora, má to 70kW a tie musí byť poznať, keď to bolo nové, samozrejme to moc nešlo, ale ten motor je prekvapivo silný aj od 2000/min, od 3-4000 v pohode. Ja to viac netočím, načo? Keď predbieham stačí tých 4tis a radiť, načo to ničiť. Tiež po dialnici konštantne 130. Za slušné zaobchádzanie sa auto odvďačí slušnou spotrebou a opotrebením, t.j. dlhšie vydrží. Závady - žiadne, ide to dobre, je to priestranné, sedí to dobre a aj tak všetky tie kecy o tom ako to ktoré auto super sedí - keď máte vedľa seba ženu a vzadu decká tak aj tak s tým nemôžete isť na hrane lebo sa v tom aute pomiešajú, nebudú sa mať čoho a ako držať a bude to pre nich otrasná jazda, a auto aj tak bude na ceste ako pribité.
Takže, pohodlné, priestranné - snáť len kufor - to mohli urobiť inak - mali dať dojazdovku a nie full 195/55 do toho kufra, mohol byť hlbší, dosť to zaberá miesto, tiché auto na bežné vozenie. Žiadne preteky, ale na to si myslím to auto nieje ani určené.
A ďalej - asi sa to nebude kradnúť ako Golf, Astra... náklady na prevázdku by mali byť nižšie aj keď je servisný interval 15000, ja osobne by som olej aj tak dlhšie nenechal.
Takže to je tak všetko.
Zkouška
Napsal: úte čer 14, 2005 11:01
od igy
Tak jsem si ho v neděli vyzkoušel - sedan 1.6, HB v 1.6 neměli.
Dojmy - prostoru opravdu hodně, řízení v pohodě, do zatáčky - i na kruháku taky pohoda, akorát na silnici s pravidelnými podélnými nerovnostmi mě přišlo, že to skáče jako žába - možná je to můj subjektivní dojem, ale na každé nerovnosti jsme s dealerem tak nějak divně hekli. Motor - bezva, měl najeto asi 7 000 km a do kopce to mazal na 5 nádherně. Takže celkem - dobrý, až na ty divné přískoky.
Zkouška
Napsal: úte čer 14, 2005 11:03
od igy
Ještě k tomu řazení - pravda, má to delší dráhu, delší páku, ale po 5 minutách jsem si na to zvykl bez obtíží. Je to opravdu jen otázka zvyku.
Napsal: stř čer 15, 2005 07:25
od karstn
Popravdě jak jsem jel po "panelové dálnici" tak rozvor os pasoval na délku nerovností a auto jako by podskakovalo (zadek i predek najednou) u jinych aut jsem toto nespozoroval (vzdy jen predek nebo zadek podskocil)