Stránka 1 z 2
Ostrá vačka na Nexii
Napsal: pát čer 03, 2005 23:10
od Ivan
Má někdo zkušenosti?
Napsal: sob čer 04, 2005 14:55
od Olda
Zvíře-zkoušíš krajní hranice??
U tohoto motoru bych byl opatrný s podobnými pokusy...
Napsal: sob čer 04, 2005 17:15
od Ivan
Pořád nevím, zda se pustit do té 1.5 nebo tam dát dvoulitr. Oboje má něco do sebe. Tak jestli máte zkušenosti, tak sem s nimi. Díky
Napsal: sob čer 04, 2005 18:35
od kaso
Ivan skus toto.Mozno ti poradia.
www.motortech.sk
Napsal: ned čer 05, 2005 00:30
od Ivan
Díky.
Napsal: pon čer 06, 2005 20:43
od Habron
Já bych se do podobnejch úprav nexiáckýho motoru nepouštěl, ten motor na to prostě není. Obávám se, že by se výkon sice zvýšil, ale životnost prudce klesla.
Raději bych šel do toho dvoulitru, pokud chceš z nexie vyždímat větší výkon (i když na sprintech budeš v úplně jiné kategorii).
Napsal: pon čer 06, 2005 21:15
od Pepe
S tou životností to bude bohužel pravda. Kdysi jsem ždímal z karburační 848 ccm (Fiat 850 Special + úpravy) pouhopuhejch 52 HP a 8500 ot., max 170 km/h (Výfuk, sání, vačka, rozdělovač, snížená hlava, převody, podvozek ..., trychtýř na peníze) - životnost motoru, max 120 000 km, potom konečná. Během 5 let mi klekly 3 kusy.
Na druhou stranu, myslím že výkonovej potenciál 16V má něco do sebe a dalo by se sním něco udělat. Ne jenom ochipovat. Nějaká rezerva pro úpravy tam je, aspoň podle vlastní zkušenosti si to myslím. Škoda že se nedá laborovat se snížením hlavy.
No Ivane, podle mě je to na tobě. Jde taky o jakýsi vnitřní pocit. Já měl vždycky dobrej pocit, když si někdo troufal na prcka a pak jsem ho viděl ve zpětnym zrcátku.
Napsal: pon čer 06, 2005 21:48
od Ivan
Já vím, že je to skok do neznáma, ale někdo musí být průkopníkem.
Zvažuji stále samozřejmě ten dvoulitr, ale je tu celá řada technických (to jde ale překonat) a hlavně legislativních omezení (STK, pojišťovna, Policie atd.), které mi ubírají na nadšení...
Napsal: pon čer 06, 2005 22:08
od Pepe
Asi začnu jezdit sprinty. Koupim Nexii bez papírů a udělám z ní soutěžák.
Ivane, jaký jsou pravidla pro sprinty, je to někde na netu?
Jenom už nějak nemám přístup k technologiím. To by chtělo kovaný písty, ubrat kroužek. Vyleštit kanály, vyvážit klikovku, odlehčit setrvák ..... Brrr, práce jak na kostele.
Napsal: pon čer 06, 2005 22:15
od kaso
Pepe píše:Asi začnu jezdit sprinty. Koupim Nexii bez papírů a udělám z ní soutěžák.
Ivane, jaký jsou pravidla pro sprinty, je to někde na netu?
Jenom už nějak nemám přístup k technologiím. To by chtělo kovaný písty, ubrat kroužek. Vyleštit kanály, vyvážit klikovku, odlehčit setrvák ..... Brrr, práce jak na kostele.
A asi za 80 litrov
Napsal: pon čer 06, 2005 22:19
od Pepe
Přitlač
tak 150k
Napsal: pon čer 06, 2005 23:43
od Ivan
Pepe píše:Asi začnu jezdit sprinty. Koupim Nexii bez papírů a udělám z ní soutěžák.
Ivane, jaký jsou pravidla pro sprinty, je to někde na netu?
Jenom už nějak nemám přístup k technologiím. To by chtělo kovaný písty, ubrat kroužek. Vyleštit kanály, vyvážit klikovku, odlehčit setrvák ..... Brrr, práce jak na kostele.
Pepe, podívej se na
http://www.fms.cz- Federace Motoristického Sportu.
Bohužel Dejvů není škodovka
Napsal: úte čer 07, 2005 06:19
od Akri
Ivan píše:Pepe píše:Asi začnu jezdit sprinty. Koupim Nexii bez papírů a udělám z ní soutěžák.
Ivane, jaký jsou pravidla pro sprinty, je to někde na netu?
Jenom už nějak nemám přístup k technologiím. To by chtělo kovaný písty, ubrat kroužek. Vyleštit kanály, vyvážit klikovku, odlehčit setrvák ..... Brrr, práce jak na kostele.
Pepe, podívej se na
http://www.fms.cz- Federace Motoristického Sportu.
Bohužel Dejvů není škodovka
spíš bohudík
Napsal: čtv čer 09, 2005 17:24
od Pepe
Je to dobře sešněrovaný, prostor pro fantazii je jen velmi malej a ty úpravy který by zrovna Nexie potřebovala jsou mimo povolenej rámec.
Napsal: pát čer 10, 2005 01:09
od Franta P.
Já bych to raději také zkusil na silnějšim motoru. Ale ten 2.0 by se mi páčil.
a co myslíte jen tak pro fantazii šel by do nexie vrazit motor Opel Vectra 2,5 6V???