Stránka 1 z 3

Úprava centrálu???

Napsal: čtv čer 02, 2005 06:52
od zabijec
Neupravoval jste někdo originální centrální zamykání na Matesu? Tak aby šlo odemykat celé auto i od spolujezdce. Stačilo by dát do předních dveří pětidrátové řidicí motorky nebo by se musela měnit i řidicí jednotka centrálu?

Napsal: čtv čer 02, 2005 08:21
od Robert
V jednom servisu, kde tohle delaji mi rikali, ze staci pridat jen motorek do tech spolujezdcovych dveri a bude to pry O.K. ;)

Premyslel jsem totiz o centralu na D.O. a tam by se pry musel ten motorek koupit + nejaka ta prijimaci jednotka, na kterou by to bylo zapojeny ;)

Napsal: čtv čer 02, 2005 08:30
od zabijec
Nejsem si úplně jist, ale asi by se musel dát motorek i do řidičových dveří, protože tam není motorek, ale jen nějaký "spínač". Hlavně nevím, jestli to pak vezme ta řidicí jednotka centrálu.

Napsal: čtv čer 02, 2005 10:11
od Tomáš
To nejsou motorky , ale cívky , který do sebe vtahují ocelová jádra. Ve dveřích u řidiče je to taky , navíc jsou tyto brány jako povelové. vedou od nich navíc dráty do jednotky centrálu , od té pak k ostatním dveřím. Nevím, jestli ,když natáhneš povelový dráty i ze strany spolujezdce , jak se s tím vypořádá ta ř.j. centrálu.
Nubira to má stejně. :cry:

Napsal: čtv čer 02, 2005 10:29
od zabijec
Asi bude nejlepší se na to někdy mrknout. U nexie kterou jsem měl to bylo tak jak jsem psal, u řidiče jen spínač a v ostatních dveřích dvoudrátové motorky. Případně by se dal koupit centrál pro dvoudveřové auto, vyměnit přední motorky, ŘJ a připojit zadní. Na www.levnealarmy.cz je to za par kacek.

Napsal: čtv čer 02, 2005 11:02
od Tomáš
Měl jsem dole polstrování už několikrát , jeto cívka , kdyby to byl motorek , má to uplně jinej zvuk ne ?

Napsal: čtv čer 02, 2005 11:10
od zabijec
Nevím jak u Matize, ale u Nexie to byl klasicky motorek, mel jsem ho rozebranej

Napsal: čtv čer 02, 2005 11:23
od Tomáš
jen tak ze srandy se mi to rozebírat nechce , počkáme až se ozve někdo , kdo to ví na 100 % . :oops:

Napsal: čtv čer 02, 2005 19:36
od Návštěvník
Na 100% jsou ve dveřích motory. Nevím jak by jeden elektromagnet mohl zamykat i odemykat. Dva ano. Pokud uvažuješ o dokoupení řídící jednotky, doplň řidičovy dveře o dvouvodičový motorek. Stejně budeš ovládat dveře pomocí dálkáče. Řídící jednotku vyber s releovým výstupem, tzv. silovým který ovládá dvouvodičové motory dveří přímo.

Napsal: čtv čer 02, 2005 22:02
od Robert
kdopak je ten anonym??? :lol:

Napsal: čtv čer 02, 2005 22:42
od seky
Riadiacu jednotku menit nemusis.Vo vodicovych dverach je tak ako vo vsetkych Daewach iba spinac.Ak otocis klucom a zamknes alebo odomknes tak spinac zopne kostru,ktora vedie do RJ a ta da povel ostatnym motorom,ktore zamknu alebo odomknu.Ak chces dat 5-drotovy motorcek do vodicovych dveri tak motorcek zapojis tak,ze na modry a zeleny privedies vodice od zadnych motorcekov alebo od spolujazdcovych,cierny je kostra -tu das z toho spinaca,biely-odomkni(kabel so spinaca,ktory zopne kostra pri odomknuti),hnedy-zamkni (kabel so spinaca,ktory zopne kostra pri zamknuti).To iste plati aj pri spolujazdcovych ibaze modry a zeleny tam mas.Ak to chces riesit cez DO tak hnedy z DO na hnedy a biely z DO na biely

Napsal: pát čer 03, 2005 06:29
od zabijec
Nechci upravit centrál na DO, ale na klíč, tak aby šlo zamykat i od spolujezdce. Otázka: bude to fungovat když osadím přední dveře pětivodičovými motory nebo budu muset vyměnit i ŘJ? Mělo by to vypadat takto:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=579

Napsal: sob čer 04, 2005 23:34
od seky
RJ nemusis menit staci dat do predu 5-drotove motorceky zapojit,ako som pisal a vsetko bude fungovat.AK to chces ovladat aj so spolujazdcovych dveri tak tamdaj 5-drot.motorcek a do vodicovych nedavaj nic a nechaj tam ten spinac. :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon čer 06, 2005 07:15
od zabijec
dobrá, poptám se po motorkách a vyzkouším ;)

Napsal: pon črc 10, 2006 06:40
od zabijec
Po dlouhé době jsem se konečně dostal k plánované úpravě originálního centrálního zamykání. Jednalo se o osazení pětirátových motorků do řidičových a spolujezdcových dveří proto aby celé auto šlo odemknout i od spolujezdce. :( Bohužel se nepodařilo a to z jednoho prostého důvodu. Originál centrál na klíč má ve dveřích řidiče spínač, který je zároveň řidící jednotkou, na kterou nejdou napojit další tři dráty od pětidrátových motorků. Řešením tedy bude dokoupit jinou řidicí jednotku centrálu. Když jsem to zjistil byl jsem hodně sprostej na konstruktéry Matize :x


Schéma originál centrálu matize:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1329