Stránka 1 z 4

(Ne)poslusna radiaca paka ?!

Napsal: pon kvě 09, 2005 16:55
od empi
Neviem ci je to problem, ale... chystam sa kupit Nubiru - r.v.2001 a prosim vas o radu:
ked pustim plynovy pedal (pri zaradenom r.stupni) a zase ho zosliapnem, poskoci mi mierne radiaca paka spredu dozadu. Mohol by to byt snad problem? Pri inych autach som sa s tym nestretol.

Dakujem za pomoc!

P.S. Pytam sa preto, ze som tu Nubiru este nekupil a ak je to vada, asi si dam pozor...

Napsal: pon kvě 09, 2005 17:58
od Krtek
podle mně je to i u jinejch aut. Sám jsem tomu nevěnoval ještě pozornost ale čet jsem o tom. motor se přece na silentblokách hejbe i s převodovkou takže to může mít nějakej vliv na pohyb fofrklacku (ale né že na místě 1ky bude 2ka, to je asi už kapku moc)

Napsal: úte kvě 10, 2005 11:08
od Tomáš
Chlapi , u Nubi I je to normální , má řadičku s převodovkou spojenou táhlama , jak se pohne motor v záběru , nebo brždění motorem , tak se hejbe páka . Matiz má lanovody , tak to nedělá . Octávka má taky lanovody , Bavoráky mají zase páku rovnou z převodovky do kabiny , podélné uspořádání , tak tam se to projevuje taky . Nehledej v tom problém...........

Napsal: úte kvě 10, 2005 11:35
od goror
aj na esperku to robi ale to skubnutie je fest malinke,a citit to iba v ruke riadiaca paka ostava na mieste ,sku sa opytat v servise zato nic nepytaju

Napsal: úte kvě 10, 2005 19:07
od Sparrow
čoveče mně to nedělá... čím to asi bude? ;)

Napsal: úte kvě 10, 2005 19:55
od Richard
jo mě se taky hejbne a je to cítit když položíte ruku na šaltpáku a uberet a přidáte plyn třeba na dvojku. Motor je uložen v hydraulicky (olejem) tlumených silentblocích (jeden jsem měnil cca 1700,-) a zřejmě jsou měkčí a podajnější a proto se motor takhle pohybuje a přes táhla se to přenáší do šaltpáky. Ten pohyb je tak cca 2-3 cm na páce. Už jsem si zvykl.

Napsal: stř kvě 11, 2005 07:14
od Tomáš
:shock: kterej silentblok je na motoru hydro ? Měl jsem venku akorát ten pod filtrem luftu ( při výměně rozvoďáku) a ten je klasika gumák....

Napsal: stř kvě 11, 2005 08:55
od Brainman
ale ve vnitrku je olej :)

Napsal: stř kvě 11, 2005 09:02
od Tomáš
:?: :?: :?: :?: :shock:

Napsal: stř kvě 11, 2005 22:55
od glady
Tomáš píše::?: :?: :?: :?: :shock:
KJako lidičky já jel dneksa po druhý delší štreku a nevím měl jsme předtím škodéovku 105 a teda jsme byl zvyklej jezdit s rukou na šajtrpáce mno a ted.... ted to cukání mě pěkně znervoznuje

Napsal: stř kvě 11, 2005 22:56
od Richard
Tomáš píše::shock: kterej silentblok je na motoru hydro ? Měl jsem venku akorát ten pod filtrem luftu ( při výměně rozvoďáku) a ten je klasika gumák....
Myslím, že oba

Napsal: stř kvě 11, 2005 23:04
od Brainman
To fakt Tome nepoznas jen ze je trochu vetsi, a jsou oba s olejem( taky ta cena)

Napsal: stř kvě 11, 2005 23:36
od Richard
glady píše:
Tomáš píše::?: :?: :?: :?: :shock:
KJako lidičky já jel dneksa po druhý delší štreku a nevím měl jsme předtím škodéovku 105 a teda jsme byl zvyklej jezdit s rukou na šajtrpáce mno a ted.... ted to cukání mě pěkně znervoznuje

V autoškole mě učili, že ruce mají na volantu být v poloze za 10 minut 2, o prackách na šaltpáce nic neřílali :?: :roll: :?: Jak jste přišli na to, že žije??? :?: :lol: :lol:

Napsal: pát kvě 13, 2005 09:14
od PavelZ
Richard píše:
glady píše:
Tomáš píše::?: :?: :?: :?: :shock:
KJako lidičky já jel dneksa po druhý delší štreku a nevím měl jsme předtím škodéovku 105 a teda jsme byl zvyklej jezdit s rukou na šajtrpáce mno a ted.... ted to cukání mě pěkně znervoznuje

V autoškole mě učili, že ruce mají na volantu být v poloze za 10 minut 2, o prackách na šaltpáce nic neřílali :?: :roll: :?: Jak jste přišli na to, že žije??? :?: :lol: :lol:
Za 10 min 2 uz davno neplati, ted se ma pouzivat 14:45, kvuli airbagum, aby mu pri aktivaci staly ruce co nejmin v ceste.

Napsal: pát kvě 13, 2005 09:22
od Tomáš
14.45 , to máš teda pravou ruku vejš :lol: :lol: poměrově stejně je to asi 14.47 ;)
Jdu si do volantu namalovat ciferník..... :lol: :lol: :lol: :lol: