Stránka 1 z 3

Podivné strieľanie v motore

Napsal: pát kvě 06, 2005 21:42
od nio
Prosím všetkých o radu.
Posledné tri dni mi nejako strieľa v motore, niekde na spolujazdcovej strane. Je to iba keď idem na LPG a pridávam.
Keď to strelí, som úplne bez výkonu, akoby ten výstrel zožral komplet všetok plyn.
Čo s tým???

Napsal: pát kvě 06, 2005 22:39
od JRD McLAREN
no ..
este zopar otaazok..

Co tam mash za motor...??
Robiii ti to iba na plyne...??
Ako dlho ..??
Za tepla..?? Za stuhena ..??

Mozny dovod preco to robiii..
je podpaleny saci ventil....ventily...
zadierajuci sa ventil...
zle voditko ventilu..prip. dvihatko ventilu..

alebo privelky predzapal....
ale to je poznat na chode motoru...
( ..a zase sa opakujem... :lol: )

...takze....
..fasa roboticka na opravu...

Napsal: pát kvě 06, 2005 22:48
od nio
1. mam tam DOHC
2. Robi to iba na plyne
3. robi to posleden tri dni
4. za studena


ináč to chodí vcelku dobre, aspoň ja som nespozoroval nejaký nepravidelný chod motora, teda okrem tejto záležitosti....

Napsal: sob kvě 07, 2005 00:25
od palikx
Stava se to doporučuji servis plynu a seřídit.Jinak ti to zniči krbici vzd.filtru.A možna výměna svíček,ale to ti poradí spíš plynaři.

Napsal: sob kvě 07, 2005 00:43
od Návštěvník
palikx píše:Stava se to doporučuji servis plynu a seřídit.Jinak ti to zniči krbici vzd.filtru.A možna výměna svíček,ale to ti poradí spíš plynaři.
tak a krabica je v prdeli... :(
kde zoženiem novu???

Napsal: sob kvě 07, 2005 00:44
od nio
Anonymous píše:
palikx píše:Stava se to doporučuji servis plynu a seřídit.Jinak ti to zniči krbici vzd.filtru.A možna výměna svíček,ale to ti poradí spíš plynaři.
tak a krabica je v prdeli... :(
kde zoženiem novu???

som sa zabudol prihlásiť

Napsal: sob kvě 07, 2005 00:47
od palikx
Zkus vrakoviště tam se asi nějaka najde a když ne tak se v pondělí zeptam a napišu co za novou

Napsal: sob kvě 07, 2005 20:01
od Radoslav Hološka
Moj vecny nazor - plyn patri do zapalovacov,nie do aut. Co auto na plyn,to nejake problemy. Startovanie,zima,sviecky,smrad atd...

Napsal: ned kvě 08, 2005 08:11
od nio
Radoslav Hološka píše:Moj vecny nazor - plyn patri do zapalovacov,nie do aut. Co auto na plyn,to nejake problemy. Startovanie,zima,sviecky,smrad atd...
Rado aj aj by som radsej jazdil len na benzin, ale spravim 30tis. km rocne a ked si to prepocitas, tak rocne usetrim priblizne 40tis. SK tym, ze jazdim na plyne. Takze v mojom pripade nieje ani nad cim uvazovat. :D
So startovanim problem nieje, startuje to na benzin, smrad necitim(mozno som si uz zvykol :) )

Napsal: ned kvě 08, 2005 08:15
od nio
palikx píše:Stava se to doporučuji servis plynu a seřídit.Jinak ti to zniči krbici vzd.filtru.A možna výměna svíček,ale to ti poradí spíš plynaři.

co sposobuje to strielanie???

Napsal: ned kvě 08, 2005 14:25
od palikx
Nevim jistě ale je to systemem vstřikovaní plynu (resp nasavaní)a je to hodně o seřízení.U plynařu ti to řeknou přesně.

Napsal: stř kvě 11, 2005 09:20
od Granko
a) nefunguje poriadne zapalovanie - premeraj kable a kukni sviecky.
b) chudobna zmes

Mne to strielalo do nasavania, vymenil som kable a no problem. Teraz nedovno mi to nedrzalo volnobeh, obcas strelilo, tak som vymenil kable a sviecky (po 2 rokoch - 40tis km) a no problem. Na Fave mi blbol imobilizer a strielalo to zasa do vyfuku (LPG zapalil sa az tam). Nakoniec mi to roztrhlo zadny tlmic (taka 5 cm diera), ale malo to paradny basovy zvuk :)

P.S.: A ked uz mas ten airbox vyrieseny, tak nekupuj novy, ale daj tam rovno hrusku. S original filtrom bola jazda na LPG tragedia. Teraz to od 3000 RPM (so studenym filtrom) taha lepsie ako na benzin.

Napsal: stř kvě 11, 2005 10:25
od cubafire
Ahoj.
Asi jsem trosku nepochopil ten filtr. Ty doporucujes vymenu vzduchoveho filtru na sportovni? Nebo jak mam chapat ten studeny filtr? Jesne, ze pokud tam dam chladnějsi vzduch, mohlo by to byt lepsi, ale snizeny odpor vzduchu snizi vykon LPGcka. Takze zkus napsat, jak tom mas resene. :shock:
no, u mna to rozhodne neplati. kym som nemal filter, tak ked chcel predbehnut kamion, tak som prepinal na benzin. odkedy mam hrusku, tak no problem...

P.S.: Sakra, namiesto citovania tvojho prispevku som ho omylom zmenil. Sorry :). Granko

Napsal: stř kvě 11, 2005 10:30
od PavelZ
Podle mych zkusenosti nejcastejsi duvod problemu jsou tvrde (moc stare) membrany v regulatoru plynu (me to zacalo delat asi po 60000km, kamaradce tak nejak podobne, mozna o chvilku driv). Dela to pak to, ze kdyz se hodne prida plyn, strili to do sani, kdyz se hodne ubere, strili to do vyfuku.

Plynari mi je vymenili (asi za 1500-2000 uz se nepamatuju presne) a od te doby pohoda.

Napsal: stř kvě 11, 2005 12:29
od cubafire
PavelZ píše:Podle mych zkusenosti nejcastejsi duvod problemu jsou tvrde (moc stare) membrany v regulatoru plynu (me to zacalo delat asi po 60000km, kamaradce tak nejak podobne, mozna o chvilku driv). Dela to pak to, ze kdyz se hodne prida plyn, strili to do sani, kdyz se hodne ubere, strili to do vyfuku.

Plynari mi je vymenili (asi za 1500-2000 uz se nepamatuju presne) a od te doby pohoda.
Priklanim se k tomuto nazoru. Je to velmi pravdepodobne. Uz jsem premyslel nad cistenim sitek a filtru, ale to by spis neslo do otacek. Taky zkus zjistit jestli Ti tam nejde plyn a benzin dohromady. To by mohlo delat aky podobne problemy, ale to spis zjisti plynari. ;)