Sraz Milovice
Napsal: stř kvě 04, 2005 19:12
Plánujete ještě někdo s Matýskem návštěvu srazu Nubir a Kadetů v Milovicích 14.5.2005? Ondráš prý pojede.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
a cestou budes brat jeste dvakratOndras píše:Ano, já potvrzuji svoji účast. Už dnes jsem nabral 30 litrů V-Power Racingu (rozdíl na plné nádrži oproti běžnému V-Poweru, který normálně beru jen 60Kč) a před cestou do Milovic to asi vemu zase, takže budu plně 100 oktanový, sice to k ničemu není, ale psychoefekt bomba!
Hůř to jet určitě nemůže. To z principu není možné, resp. k tomu není důvod. Každopádně mám subjektivně, ale opakovaně ověřeno, že na obyč 95 mi to jede hůř než na VP95 a 91 je úplná katastrofa. Matiz je std. z výroby jumperem na ŘJ nastaven na 95 a přitom v příručce píšou jako palivo BA91Brainman píše:no vono to technicky funguje prej naopak, ja jsem si ho kupoval ( a 98)do scootera a jezdilo mi to o 10 min, tak jsem to rikal pri garanci a ten technik mi rek at skusim vzit nadrz 95 nebo 91 a neveril bys jak to ted jezdi. Vysvetleni je pry takove ze ten motor je udelanej na ten konkretni benzin a ostatni mu vadi
JO, JO , snad to vyjde a dorazím , a to tak , že Matizem.milosh píše:Tomas z Prahy pry taky
Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?Ondras píše:Hůř to jet určitě nemůže. To z principu není možné, resp. k tomu není důvod. Každopádně mám subjektivně, ale opakovaně ověřeno, že na obyč 95 mi to jede hůř než na VP95 a 91 je úplná katastrofa. Matiz je std. z výroby jumperem na ŘJ nastaven na 95 a přitom v příručce píšou jako palivo BA91Brainman píše:no vono to technicky funguje prej naopak, ja jsem si ho kupoval ( a 98)do scootera a jezdilo mi to o 10 min, tak jsem to rikal pri garanci a ten technik mi rek at skusim vzit nadrz 95 nebo 91 a neveril bys jak to ted jezdi. Vysvetleni je pry takove ze ten motor je udelanej na ten konkretni benzin a ostatni mu vadi
sice je to tady OT, ale dřív to nemůže začít hořet, právě proto, že oktanové číslo je vyšší než s jakým počítá ŘJ. ŘJ může oktanové číslo maximálně odhadovat knock-senzorem a dle toho upravit předstih (ne u Matize I, který má klasický rozdělovač)Brainman píše:Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?
mno hlavne uz jsme to tady resili, cili bych doporucil projit archiv - co se motorek tyce, tak vim, ze jsem na netu dokonce objevil zaznam z brzdy, ktery ukazoval pokles vykonu (radove 5%?)Ondras píše:sice je to tady OT, ale dřív to nemůže začít hořet, právě proto, že oktanové číslo je vyšší než s jakým počítá ŘJ. ŘJ může oktanové číslo maximálně odhadovat knock-senzorem a dle toho upravit předstih (ne u Matize I, který má klasický rozdělovač)Brainman píše:Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?
ja mam tedka zkouskovy a vzhledem k tomu, ze jsem leden, unor, brezen promarodil, tak mam resty jeste ze zimniho zkouskovyho, dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...Ondras píše:Kubo, do Milovic jedeš? Pojeď, máš to kousek!
To dáš! Já teďka taky lítám jako hadr na holi - dělám instalace po celé republice, doma jsem 2 dny v týdnu, ale přijedu!jakub píše:...dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...
no to dat musim, protoze uz ted jsem o rok delsi, a jestli neco poseru, tak tady skejsnu dalsi dva, takze ver, ze mam velke (!) dilemaOndras píše:To dáš! Já teďka taky lítám jako hadr na holi - dělám instalace po celé republice, doma jsem 2 dny v týdnu, ale přijedu!jakub píše:...dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...