Stránka 1 z 2

Sraz Milovice

Napsal: stř kvě 04, 2005 19:12
od Vojta
Plánujete ještě někdo s Matýskem návštěvu srazu Nubir a Kadetů v Milovicích 14.5.2005? Ondráš prý pojede.

Napsal: stř kvě 04, 2005 20:27
od milosh
Tomas z Prahy pry taky :D

Napsal: stř kvě 04, 2005 20:45
od Ondras
Ano, já potvrzuji svoji účast. Už dnes jsem nabral 30 litrů V-Power Racingu (rozdíl na plné nádrži oproti běžnému V-Poweru, který normálně beru jen 60Kč) a před cestou do Milovic to asi vemu zase, takže budu plně 100 oktanový, sice to k ničemu není, ale psychoefekt bomba! :lol:

Napsal: stř kvě 04, 2005 21:09
od Akri
Ondras píše:Ano, já potvrzuji svoji účast. Už dnes jsem nabral 30 litrů V-Power Racingu (rozdíl na plné nádrži oproti běžnému V-Poweru, který normálně beru jen 60Kč) a před cestou do Milovic to asi vemu zase, takže budu plně 100 oktanový, sice to k ničemu není, ale psychoefekt bomba! :lol:
a cestou budes brat jeste dvakrat :lol:

Napsal: stř kvě 04, 2005 21:10
od Brainman
no vono to technicky funguje prej naopak, ja jsem si ho kupoval ( a 98)do scootera a jezdilo mi to o 10 min, tak jsem to rikal pri garanci a ten technik mi rek at skusim vzit nadrz 95 nebo 91 a neveril bys jak to ted jezdi. Vysvetleni je pry takove ze ten motor je udelanej na ten konkretni benzin a ostatni mu vadi :lol:

Napsal: stř kvě 04, 2005 21:40
od Ondras
Brainman píše:no vono to technicky funguje prej naopak, ja jsem si ho kupoval ( a 98)do scootera a jezdilo mi to o 10 min, tak jsem to rikal pri garanci a ten technik mi rek at skusim vzit nadrz 95 nebo 91 a neveril bys jak to ted jezdi. Vysvetleni je pry takove ze ten motor je udelanej na ten konkretni benzin a ostatni mu vadi :lol:
Hůř to jet určitě nemůže. To z principu není možné, resp. k tomu není důvod. Každopádně mám subjektivně, ale opakovaně ověřeno, že na obyč 95 mi to jede hůř než na VP95 a 91 je úplná katastrofa. Matiz je std. z výroby jumperem na ŘJ nastaven na 95 a přitom v příručce píšou jako palivo BA91 ;)

Napsal: stř kvě 04, 2005 22:15
od Ondras
Kolezi, kdo jedete, zaregistrujte se na http://kadett.cz/informace/srazy/sraz/reg.htm , ať je jasno... Já už tak učinil.

Napsal: čtv kvě 05, 2005 08:00
od Tomáš
milosh píše:Tomas z Prahy pry taky :D
JO, JO , snad to vyjde a dorazím , a to tak , že Matizem. :lol:

Napsal: čtv kvě 05, 2005 11:35
od Brainman
Ondras píše:
Brainman píše:no vono to technicky funguje prej naopak, ja jsem si ho kupoval ( a 98)do scootera a jezdilo mi to o 10 min, tak jsem to rikal pri garanci a ten technik mi rek at skusim vzit nadrz 95 nebo 91 a neveril bys jak to ted jezdi. Vysvetleni je pry takove ze ten motor je udelanej na ten konkretni benzin a ostatni mu vadi :lol:
Hůř to jet určitě nemůže. To z principu není možné, resp. k tomu není důvod. Každopádně mám subjektivně, ale opakovaně ověřeno, že na obyč 95 mi to jede hůř než na VP95 a 91 je úplná katastrofa. Matiz je std. z výroby jumperem na ŘJ nastaven na 95 a přitom v příručce píšou jako palivo BA91 ;)
Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?

Napsal: čtv kvě 05, 2005 14:48
od Ondras
Brainman píše:Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?
sice je to tady OT, ale dřív to nemůže začít hořet, právě proto, že oktanové číslo je vyšší než s jakým počítá ŘJ. ŘJ může oktanové číslo maximálně odhadovat knock-senzorem a dle toho upravit předstih (ne u Matize I, který má klasický rozdělovač)

Napsal: čtv kvě 05, 2005 17:29
od jakub
Ondras píše:
Brainman píše:Proc by to nebylo mozne, kdyz ti ten benzin zacne horet driv nez ma a neprenastavujes predstih a u normalnich aut neni diagnostika paliva na RJ?
sice je to tady OT, ale dřív to nemůže začít hořet, právě proto, že oktanové číslo je vyšší než s jakým počítá ŘJ. ŘJ může oktanové číslo maximálně odhadovat knock-senzorem a dle toho upravit předstih (ne u Matize I, který má klasický rozdělovač)
mno hlavne uz jsme to tady resili, cili bych doporucil projit archiv - co se motorek tyce, tak vim, ze jsem na netu dokonce objevil zaznam z brzdy, ktery ukazoval pokles vykonu (radove 5%?)

pak tam prave resili, ze je to dano tim, jaky ma motor kompresni pomer, ..., vim, ze mi i pumparka rikala, ze maji doporuceni rikat lidem, ze do normalnich aut toto nikoliv, ... nyni jiz nikdo nic nenamita, cili tezko rict - jak rikam - projit archiv, uz jsme to resili ...

Napsal: čtv kvě 05, 2005 17:40
od Ondras
Kubo, do Milovic jedeš? Pojeď, máš to kousek!

Napsal: pát kvě 06, 2005 17:28
od jakub
Ondras píše:Kubo, do Milovic jedeš? Pojeď, máš to kousek!
ja mam tedka zkouskovy a vzhledem k tomu, ze jsem leden, unor, brezen promarodil, tak mam resty jeste ze zimniho zkouskovyho, dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...

Napsal: pát kvě 06, 2005 20:14
od Ondras
jakub píše:...dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...
To dáš! Já teďka taky lítám jako hadr na holi - dělám instalace po celé republice, doma jsem 2 dny v týdnu, ale přijedu!

Napsal: pát kvě 06, 2005 20:47
od jakub
Ondras píše:
jakub píše:...dimplomka, statnice, ... do toho prace, takze nic neslibuju, ...
To dáš! Já teďka taky lítám jako hadr na holi - dělám instalace po celé republice, doma jsem 2 dny v týdnu, ale přijedu!
no to dat musim, protoze uz ted jsem o rok delsi, a jestli neco poseru, tak tady skejsnu dalsi dva, takze ver, ze mam velke (!) dilema :D

copak instalujes, jenom se pochlub ;)

btw: ja dnes musel sluzebne do jihlavy a cesta maximalni pohoda, ve trech lidech, matiz jede o 20km rychlejc nez puvodni kopec, nekopec